Vltava už není co bývala

S čím se on-line obchod nechlubíLoni v květnu jsem se rozčiloval nad faktem, že Vltava zvýšila limitní částku za nákup, kdy již neplatíte poštovné. Původně byla částka 1.000 Kč, postupně se přes 1.500 Kč dostali až ke dvěma tisícovkám, před loňskými Vánocemi hranice spadla znovu na tisícikorunu, aby počátkem letošního roku opět vyskočila na dvojnásobek. Nevím, zda na tom Vltava ušetří, v mém případě se pouze prodloužily intervaly, ve kterých nakupuji.

Právě dnes se mi v nákupním košíku nashromáždilo zboží za více než 2.000 Kč, a tak jsem se jal objednávat. Nebyla by to však Vltava, aby mě znovu nepřekvapila. Bohužel nepříjemně. V minulosti jsem vždy využíval možnost rozdělit nákup v případě, kdy některá objednaná položka byla dostupná dříve než ostatní. A protože jsem vždy platil eBankou, neplatil jsem za tuto službu ani korunu navíc. Od poloviny března (tento termín mi byl sdělen po zavolání na infolinku) se však platí poštovné za doručení každé dílčí části nákupu. A to i v případě nákupu za více než dvě tisícovky a platbě předem. Při sedmi objednaných položkách by poštovné mohlo činit možná až tři stovky. Nejsem blázen.

Po dokončení dnešní objednávky mi tak bylo oznámeno, že zboží bude vyexpedováno do 27. června. Alespoň že letošního roku.

7 thoughts on “Vltava už není co bývala

  1. AmazonJá jsem tuhle nakupoval v Rakousku a nestačil jsem valit voči. Při objednávce nad 20€ poštovné zdarma, doručení následující den. Pořád jsem čekal pošťáka, až jsem kouknul do schránky, kniha tam ležela. Žádný podepisování, prostěj to funguje. Jinej svět, ty budou koukat, až tam přijdem. A až vezmou do EU Rumuny.

  2. Stále se píše jak je Vltava na nic, ale pořád tam lezete nakupovat.
    Ale z trochu jiného soudku: objednávám poměrně často (nejen) racionální výživu na http://www.biosfera.cz – při objednávce nad 600 Kč (což je hned) se poštovné neplatí a balík mám druhý den doma (pokaždé s přiloženým dárkem v podobě nových produktů).

  3. S Vltavou jsem měl až dosud většinou dobré zkušenosti, ale: Před 14 dny jsem si objednal dvě CD, vyzvednu si je jako vždy osobně v Praze. Dodání jednoho CD (CD-1) Vltava garantovala do 24 hodin, dodání toho druhého (CD-2)do tří týdnů. Po týdnu přišla automatická zpráva, že CD-2 už dorazilo do prodejny a že si ho můžu vyzvednout. O den později přišla zpráva, že CD-2 je už v prodejně týden a že bych si ho měl vyzvednout. Čekal jsem ale, až přijde i CD-1, abych si to vyzvedl společně. Napsal jsem tedy na kontaktní adresu, že mne zajímá osud CD-1. Místo odpovědi jsem následující den dostal další (ten samý!) automatický mail, že CD-2 už tam dávno je. Odepsal jsem tedy přímo zodpovědné ředitelce. Ta nejdříve potřebovala vědět číslo objednávky na CD-1 a po více než dnu hledání odepsala, že i CD-1 už tam dávno je. A jako zlatý hřeb jsem včera opět dostal ten samý mail, že CD-2 si můžu vyzvednout v prodejně 🙂 Dnes se tam chystám, tak doufám, že všechno dobře dopadne!

  4. Pachollini: U nas musite posilat doporuceny zasilky co se musi podepisovat a jsou samozrejme drazsi. Protoze kdyz to neudelate, nezanedbatelne procento lidi Vam zacne tvrdit, ze nic nedostali :).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *