Další trampoty s vozem ŠkodaMám hodné auto. Dalo mi čtyři měsíce času, abych se oklepal ze ztráty více než 11.000 Kč za červnovou opravu. Zatímco minule jsem byl z rozsvícené kontrolky motoru nervózní, klepání na přední nápravě mě nechalo v klidu. Poprvé jsem totiž stejný zvuk slyšel po roce a půl ježdění, kdy byla sice naše Fábie pár měsíců po skončení záruky, ale zaplatil jsem pouze práci spojenou s výměnou vadné tyčky stabilizátoru. Materiál uhradil servis. Tentokrát již však byla oprava kompletně v mé režii, a proto se neměnila jen tyčka, ale rovnou celý stabilizátor. Odlehčený o 3.980 Kč jsem se pak bavil se servisním technikem o příčině poruchy.
— To je u Fábií častá porucha, příčinou je špatně zvolený materiál při výrobě
— Hmm, chápu, přeci jen je to moje auto staré už tři roky, od té doby to kluci ve Škodovce jistě vychytali
— Ale né, ty samé problémy mají i nové Fábie
— Ty jo a jak jsou na tom ty nové Oktávky?
— Dobrý, tam se zatím sere hlavně elektronika
Až si příště budu kupovat nové auto, budu se pídit především po přesném datu výroby. Nerad bych si zase koupil páteční model.
kup si konecne auto, to bude stacit :)))
aneb jak bych rekl ja zaujaty: japonec, japonec, japonec …. :))))
My s naší Fabií měli problém letos v létě, kdy autu bylo 9 měsíců – vadný stabilizátor. :/
OCTAVIA_2Když narážíš na O_2, tak mám drobnost k lepšímu. Elekronika se zatím "nesere", avšak při více než tříhodinovém deštíčku mi "chcalo" na podlahu (post řidiče). Pánové ze servisu při druhém pokusu kontaktovali Mladou Boleslav a výsledkem je nová výplň dveří. Při tomto úkonu mi nezapomněli zdevastovat kliku a tapecírung. Dnes jsem si reklamované auto vyzvednul a zatím spokojenost – vše uvedeno do původního stavu. Teď čekám na déšť. Další vychytávkou byly nefunkční ostřikovače při venkovních teplotách nad 30 st.C a pomalu vyblédající lišta na zadním nárazníku. První záležitost přdstavovala SW zásah do řídící jednotky (???), lišta byla dnes vyměněna. Mám jedinou výhodu – můj vůz je v záruce a vše bylo zadarmo. Vzhledem k tomu, že měsíčně jedu 4.000 km, je však otrava navštěvovat servis. JAPONEC až nakonec!!!
japonec se krade až nakonec!
yeah japonci to jistí, aneb jak by řekl zaujatý – honda rulez
to PiDiBiTy vole Websky, že to říkáš zrovna ty — copak si už zapomněl na své problémy s Mazdou? Pro připomenutí: http://www.websky.cz/archiv/2004/6/15/186-mazda-3—problemy.html
mnojo ale mazda je general motors.. fuy
to lacoja to nepopiram, byl to jeden z prvnich modelu v cr, mel vadnej kabel ten vymenili a byl klid, podle ohlasu majitelu trojek na netu jsou vsichni bez problemu, proste jsem statisticka chyba 🙂
od te doby jsem spokojenej, predtim jsme mel nissan almeru a jediny co se menilo bylo po 4 letech tahlo sterace, jinak absolutne nic
proste: Skoda? Simply never :)))
srovnej si moje problemy a svoje, to ze nezavisle zaveseni zadni napravy ma az O2 (krome jedine vyjimky u stare koktavka a to 4×4) mluvi o vyspelosti Skodlivky asi za vse 😉
moc mocjsem se těšil, že si na jaře Octavku koupim ale když to tak čtu.. asi je radši prochlastám 🙂 To byl vtip ale vážně nevím co si pořídit..
To Laco: Kdybys viděl co dělá náprava u Fabie jednoho známého když "hamtne" na brzdu, už by si s ním nikam nejel. Já už si projistotu sedám dozadu 🙂
Btw: v servisu mu řekli, že takhle se přece nebrzdí.. 🙂
to BobPřidej v práci a jdi do O2.
for langustaTak trochu namistrovanej co pane? My chudi ucitele mame sotva na najem a panstvu neni dost dobry narodni vyrobek c1.
to Lacojá bych přidal ale otázka je, zda přidá Petr.. 🙂
to PM"Pavel je učitel taťko?"
to bobkup si jakykoliv zahranicni ojety auto, jen ne skodovku
to LacoKterej Pavel, myslis Cyrila Svobodu?