Páteční model

Další trampoty s vozem ŠkodaMám hodné auto. Dalo mi čtyři měsíce času, abych se oklepal ze ztráty více než 11.000 Kč za červnovou opravu. Zatímco minule jsem byl z rozsvícené kontrolky motoru nervózní, klepání na přední nápravě mě nechalo v klidu. Poprvé jsem totiž stejný zvuk slyšel po roce a půl ježdění, kdy byla sice naše Fábie pár měsíců po skončení záruky, ale zaplatil jsem pouze práci spojenou s výměnou vadné tyčky stabilizátoru. Materiál uhradil servis. Tentokrát již však byla oprava kompletně v mé režii, a proto se neměnila jen tyčka, ale rovnou celý stabilizátor. Odlehčený o 3.980 Kč jsem se pak bavil se servisním technikem o příčině poruchy.

— To je u Fábií častá porucha, příčinou je špatně zvolený materiál při výrobě
— Hmm, chápu, přeci jen je to moje auto staré už tři roky, od té doby to kluci ve Škodovce jistě vychytali
— Ale né, ty samé problémy mají i nové Fábie
— Ty jo a jak jsou na tom ty nové Oktávky?
— Dobrý, tam se zatím sere hlavně elektronika

Až si příště budu kupovat nové auto, budu se pídit především po přesném datu výroby. Nerad bych si zase koupil páteční model.

0 thoughts on “Páteční model

  1. OCTAVIA_2Když narážíš na O_2, tak mám drobnost k lepšímu. Elekronika se zatím "nesere", avšak při více než tříhodinovém deštíčku mi "chcalo" na podlahu (post řidiče). Pánové ze servisu při druhém pokusu kontaktovali Mladou Boleslav a výsledkem je nová výplň dveří. Při tomto úkonu mi nezapomněli zdevastovat kliku a tapecírung. Dnes jsem si reklamované auto vyzvednul a zatím spokojenost – vše uvedeno do původního stavu. Teď čekám na déšť. Další vychytávkou byly nefunkční ostřikovače při venkovních teplotách nad 30 st.C a pomalu vyblédající lišta na zadním nárazníku. První záležitost přdstavovala SW zásah do řídící jednotky (???), lišta byla dnes vyměněna. Mám jedinou výhodu – můj vůz je v záruce a vše bylo zadarmo. Vzhledem k tomu, že měsíčně jedu 4.000 km, je však otrava navštěvovat servis. JAPONEC až nakonec!!!

  2. to lacoja to nepopiram, byl to jeden z prvnich modelu v cr, mel vadnej kabel ten vymenili a byl klid, podle ohlasu majitelu trojek na netu jsou vsichni bez problemu, proste jsem statisticka chyba 🙂
    od te doby jsem spokojenej, predtim jsme mel nissan almeru a jediny co se menilo bylo po 4 letech tahlo sterace, jinak absolutne nic
    proste: Skoda? Simply never :)))
    srovnej si moje problemy a svoje, to ze nezavisle zaveseni zadni napravy ma az O2 (krome jedine vyjimky u stare koktavka a to 4×4) mluvi o vyspelosti Skodlivky asi za vse 😉

  3. moc mocjsem se těšil, že si na jaře Octavku koupim ale když to tak čtu.. asi je radši prochlastám 🙂 To byl vtip ale vážně nevím co si pořídit..
    To Laco: Kdybys viděl co dělá náprava u Fabie jednoho známého když "hamtne" na brzdu, už by si s ním nikam nejel. Já už si projistotu sedám dozadu 🙂
    Btw: v servisu mu řekli, že takhle se přece nebrzdí.. 🙂

  4. for langustaTak trochu namistrovanej co pane? My chudi ucitele mame sotva na najem a panstvu neni dost dobry narodni vyrobek c1.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *