Když jsou webové stránky hezčí výrobku

Hyundai v novémDnes spustila agentura Actum novou podobu webu automobilky Hyundai. Stránky sice nejsou tak nápadité jako flashová prezentace modelu Tucson, která mě velmi zaujala loni v září, ale na druhou stranu potěší jejich přehlednost. I kdyby to však byly nejlepší stránky na celém webovém světě, ke koupi korejského auta by mě nepřesvědčily. Snad jen kdyby jako oficiální partner české fotbalové reprezentace a fotbalového šampionátu Hyundai k novému autu nabízel lístky na finále MS. A to by ještě to finále muselo být s českou účastí.

0 thoughts on “Když jsou webové stránky hezčí výrobku

  1. korejcime by zatim ke korejci taky nikdo nepresvedcil, ale mam pocit ze se zlepsuji – tak jako se my dneska smejem korejcum tak se pred lety smali japonskym autum… a dneska? a kde jsou dnes evropska auta v porovnani s japonskou spolehlivosti…

  2. no kdyby ses koupil misto fabie Getze, tak nemas ty problemy co mas 🙂
    cetl jsem srovnani, fabie a getze, novinari se nemohli rozhdonout kdo je lepsi, nakonec vyhral getz protoze ve stejne vybave byl o 80 tisic lacinejsi nez Simply Never 🙂

  3. Uhel pohleduMě by zase nikdy nedonutila k nakupu sveho výrobku firma, která se zároveň ‚vytahuje‘ že je česká a zároveň u nás jako hlavní firemní slogan používá angličtinu… Ne, opravdu Never, jak píše PiDiBi.

  4. HyundaiJediný Hyundai, o kterým jsem alespoň chvilku přemýšlel, byl Tucson. Je to SUV 4×4 za docela rozumnou cenu. Ale když jsem zjistil, že auto za více než půl mega bez DPH má kufr pouhých 350 l, šel jsem rychle od toho.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *