Coca-Cola staví vlastní město

Vím o lepším místěMožná jste už v televizi viděli novou reklamu (MPG, 3.9 MB) na Coca-Colu. Klip je to zdařilý, nechybí příběh s pointou a za šťastný považuji i výběr skladby od skupiny Modus. Jen bych si představoval lepší načasování kampaně, pohoda patří spíše k létu než k mrazivým dnům. Jak už to bývá v poslední době zvykem, na televizní kampaň navazuje kampaň internetová, v tomto případě podpořená webem s názvem Pošli úsměv dál. Autorem tohoto webu je společnost Advertures a na jeho stránkách najdete Smile City, městečko s kavárnou, bankou, radnicí, multiplexem nebo knihovnou. Největší rozvoj však čeká Smile City v průběhu prvního čtvrtletí tohoto roku.

Od 1. února by se totiž měly v prodeji objevit láhve Coca-Coly s uzávěry obsahujícími speciální kódy, za které bude možné získat body, jež budou napomáhat životu v komunitě, která by se kolem výše zmíněného webu měla vytvořit. Ve výstavbě je už nové obchodní centrum i pošta, které obyvatelům nabídnou nové komunikační služby a určitě rozpoutají i novou nákupní horečku.

Zajímavé, ale nepříliš originální. Gambrinus City už stojí dlouho.

0 thoughts on “Coca-Cola staví vlastní město

  1. nedelal ten gambrinus taky Advertures? na strankach maji v referencich hodne projektu pro PU

  2. To ja kdybych se takhle usmal na slecnu, tak tu flasku vezme a pretahne me pres hlavu. Cola by se napenila a vystrelene vicko by ji vyrazilo oko. No a to by bylo krasny, protoze bychom oba mohli zalovat Coca-Colu. Ja bych vysoudil cervenou helmu a ona skleneny oko a pak bychom mohli poslat usmev dal……

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *