Bravo Škoda!

Sám bych to lépe nenapsalAutomobilka Škoda trhá rekordy v prodejích aut. Co na to říct?

„Máš to těžké, Škodo. Kdybys prodávala málo, tví kritici by ti vysvětlili, že je to proto, že vyrábíš hrozný šunky. Ale protože prodáváš hodně, tví kritici ti vysvětlí (uvidíš), že je to proto… že vyrábíš šunky. Jo, nediv se tomu, já to ze začátku také nechápal. Do doby, než jsem pochopil filosofii tvých kritiků. To nejsou kritici… to jsou závistivci. Víš. Oni tihle zoufalci svejch dnů, prostituti svejch tužeb, pasáci svejch stínů… gigolové svejch přání si potřebujou dokázat, že jejich životní postoj, určovanej zejména autobazarem tam u nich za vsí… je pořád lepší, než dva metry konopnýho provazu. Tak tohle jim velkoryse odsouhlasme. Každopádně, Škodo, já ti přeji moc a moc dalších úspěchů v Česku i v Evropě… a jak to sleduju… nezůstane jen u toho. Jsi dobrá, Škodo, člověk může být hrdý na to, cos dokázala… v náručí VW… vím, vím, byly chvíle, vypadalo to, že tu možná budeš vyrábět Twingo… Jo, naštěstí to dopadlo výborně. Máš motory světovýho kalibru (ten 2,0T je motor světa 2005) cpeš Haldex do dokonalé OCTAVIE, dokázalas uhranout Roomsterem… připravuješ šmršť v malých vozech, jo, těším se na novou FABII, a připravuješ prej pecku se SUPERBem… zadní kufr jako kombinaci sedan/liftback… tak to bude rána… P.S. Jedno ti napíšu… mít tu každej obdobný výsledky, jako máš ty, ŠKODO, tak k nám vzhlíží celej svět… Tak tu neschopnost tě pochválit pochop… je to jen závist malých… s plochým myšlením a plochou peněženkou… BRAVO ŠKODA,“ míní GTI, nejlepší diskutér na webu Auto.cz.

Bravo GTI!

0 thoughts on “Bravo Škoda!

  1. S tou škodovkou je to zvláštní – už jsem se o tom párkrát rozepisoval a zvědavě čmuchal, ale výsledek 0.

    Narážím na to, že ať už narazíte na jakejkoliv článek o škodovce (idnes, novinky.cz, auto.cz, a obzvlášť autorevue.cz) a projdete si diskuzi, vždycky tam najdete pár lidí, co na škodovku nadávaj jak vzteklý. Je zajímavý, že jejich znalosti o technice (a o autech obecně) jsou na bídný úrovni, ale o to zuřivěji diskutujou.
    Klasika: ve fábii byly starý OHV a kritici se mohli vzteknout. to samý dělal renault a ford a vpohodě (btw – ty ohv byly naprosto v pohodě)

    další – kritika tříválců – většina kritiků v nich ani nejela…

    A takovejhlech sporů byly desítky. Co mě na tom zaráží je to, že těch nespokojenejch bylo poměrně dost. Přiznám se že mi dost uniká důvod – když se mi škodovka nelíbí, nekupuji ji. Já osobně si myslím, že většina lidí by měla VW líbat nohy za to, co udělala z fosílie, kterou nám tady nechali komunisti. A o daních, který tady škodovka platí a o množství lidí, který zaměstná se už vůbec nemá cenu bavit.

    Tak mi někdo řekněte – co ty lidi na škodovce dráždí?

  2. Ne, úspěch to imho není. Úspěch maj i diskutabilnější automobilky (renault, hyundai) a v „jejich diskuzích“ je klid.

    A navíc – čekal bych že češi budou na úspěch český automobilky hrdí.

    Já v tom spíš tuším takovej ten českej zvyk „kousat do ruky co vás živí“…

  3. I v jinem oboruPetr Kratochvil: Ja to vidim taky tak. Proste to je nejaka divna ceska vlastnost, ze to, co mame dobre pomlouvame.

    Mne prijde, ze je to i pripad Google, ktery je vynasen oproti CZ portalum – napriklad kdyz Centrum spoustelo VyVolene a klekla linka diky 10x vetsimu zajmu, nez byly nejoptimistictejsi odhady, tak se vsude hned objevili chytraci, kteri tvrdili, jaci jsou to lameri, jak jsou neschopni atp.

    Kdyz Google spoustel Analytics, tak taky podcenili zajem. A zadni chytraci se neobjevili, jen komentare „asi maji vetsi zajem nez cekali“. A lidi klidne nekolik mesicu cekaji na pozvanku.

    P.S.: Jinak tedy Roomster je IMHO fakt dost hnus, ale udajne ve skutecnosti vypada o neco lip nez na fotkach.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *