Laco pokořil první osmitisícovku

Bez kyslíkového přístroje a dolévání oleje


Osmitisícovka

0 thoughts on “Laco pokořil první osmitisícovku

  1. to MzKTelefon Nokia 3230 (http://www.nokia.cz/phones/3230) s rozlišením fotoaparátu 1.3 Mpix ukládá obrázky do JPG, výřez jsem uložil do GIFu já. Přiznávám, že fotka v GIFu není dobré řešení, tak jsem teď tedy převedl výřez z BMP do JPG. Kvalita však zůstala prakticky stejná, ale objem výrazně poklesl.

  2. Design rychloměrů je jedna z mála věcí, který se mi na nový oktávce nelíběj. Imho ty předchoz byly stokrát přehlednější. V novým superbu už naštěstí od těhlech designérskej kreací ustoupili :-/

    BTW – u tohohle motoru se o olej starat skoro nemusíš. To starší 1,9 96kw to byla jiná káva – litr na 5T nebyl při větším kalupu žádnej problém.

    Mimochodem – pěkná spotřeba…

  3. to Petr KDesign rychloměrů se mi líbil na mé Fabii (r.v.2002), design rychloměrů Fabie po faceliftu je hrůza. Palubku OI si nepamatuju, ale palubka OII se mi moc líbí (opravdu to neříkám proto, že se na ni denně dívám). Na palubku Superba po faceliftu se půjdu podívat, ale hlavně se těším na novýho Superba (2008).

    Ad olej: byl jsem varován kamarádem co 1.9 TDI má, stejně tak skeptické byly hlasy na cafe.auto.cz. Proto mám radost, že po 8 tkm zatím ani kapka.

    Ad spotřeba: no, mohlo by to být lepší, čekám, až si motor tak po 15 tkm sedne.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *