Další systém na měření návštěvnosti

Otestujte veřejnou betaverzi


Adam Haken si někdy v roce 2003 pro své weby vytvořil nástroj na měření návštěvnosti. Postupem doby však zjistil, že služba postrádá funkce, které od ní potřeboval (především sledování konverzí a PPC kampaní). A tak oprášil původní verzi, doplnil nové funkce a před pár dny spustil do veřejného testování službu WAudit.

Mimo výše zmíněných funkcí a základních statistik, které nabízí drtivá většina konkurence (operační systém návštěvníka, prohlížeč, vyhledávače, příchozí stránky…), najdete ve službě WAudit i méně obvyklé funkce, jako třeba průběhové grafy z různých statistik (například průběh vývoje použitého prohlížeče za posledních 100 dnů).

Vše je sice hezky barevné a přehledné, ale mně se prostě nějak víc líbí TopList, který v nezměněné podobě funguje již více než deset let.

3 thoughts on “Další systém na měření návštěvnosti

  1. uvidimeNu jsem zvedav, zda se etabluje, preci jen je tu vcelku silna konkurence. A to nejen domaci, ale treba i v Google Analytics. Ale je pravdou, ze ten zminovany Toplist je opravdu rigidni desive a navic jeho vysledky jsou leckdy dosti podivne.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *