Podprahová negativní reklama v MF DNES

Papírové noviny vítězí nad internetem


Zpravodajský server iDNES.cz je u článku o falešném BMW X 5 z Číny, která u nás hodlá prodávat Antonín Charouz, schopný nabídnout tak maximálně kontextovou reklamu na kovové modely aut. To papírová Mladá fronta se nebojí a jde mnohem dál.

Jako čtenář MF DNES se tak ptám: Otevře si pan Charouz hračkářství?

Čínské hračky
MF DNES, 13.09.2007, str. A11

4 thoughts on “Podprahová negativní reklama v MF DNES

  1. u stánku na levnou krásuty vole…tady jde veškerá sranda stranou. Dokud to byly abibasky, teplakovky poma a českočínský skútry…tak se tomu člověk smál…ale tohle?!!! Já to říkám furt…jak se ty šikmooký u pacifiku jednou rozjedou (nic poslečné s rasimem)…tak se zastaví až o atlantic….Ale že sem přijedou v ikspětkách mě trochu (dost)překvapuje 🙂

    No…třeba to taky budou prodávat u plachtovejch stánků??? Zase to má ale výhodu…Že si můžeš kupovat každou chvilku nový módní auto…Kdoví?…Třeba konečně všichni začneme jezdit v lambíčkách…nebo maseratech

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *