Papírové noviny vítězí nad internetem
Zpravodajský server iDNES.cz je u článku o falešném BMW X 5 z Číny, která u nás hodlá prodávat Antonín Charouz, schopný nabídnout tak maximálně kontextovou reklamu na kovové modely aut. To papírová Mladá fronta se nebojí a jde mnohem dál.
Jako čtenář MF DNES se tak ptám: Otevře si pan Charouz hračkářství?
MF DNES, 13.09.2007, str. A11
Všechny PODPRAHOVÉ reklamy jsou negativní.
to @TeoJak pro koho. Tato podprahová reklama je rozhodně NEGATIVNÍ pro pana Charouze.
třeba dostal slevu 🙂
u stánku na levnou krásuty vole…tady jde veškerá sranda stranou. Dokud to byly abibasky, teplakovky poma a českočínský skútry…tak se tomu člověk smál…ale tohle?!!! Já to říkám furt…jak se ty šikmooký u pacifiku jednou rozjedou (nic poslečné s rasimem)…tak se zastaví až o atlantic….Ale že sem přijedou v ikspětkách mě trochu (dost)překvapuje 🙂
No…třeba to taky budou prodávat u plachtovejch stánků??? Zase to má ale výhodu…Že si můžeš kupovat každou chvilku nový módní auto…Kdoví?…Třeba konečně všichni začneme jezdit v lambíčkách…nebo maseratech