Atlas nabádá své uživatelé k rozesílání spamu

A pozor! Nejúspěšnější spammer vyhraje domácí kino.


S příchodem nového školního roku spustil portál Atlas.cz magazín Špunt. Nejedná se však o stránky pro konzumenty šumivých vín či příznivce cachtání ve vaně, ale o web pro rodiče, kde jsou informace rozčleněny do rubrik mapujících vývoj dítěte od batolete po školáka. Čtenáři si prostřednictvím stránek mohou vyměňovat rodinné zkušenosti, případně mohou své výchovné počiny konzultovat s pedagogy nebo psychology v on-line poradnách.

Ale k tomu, aby se na stránky nabalila komunita spolupracujících rodičů je nejdříve nutné, aby se o novém webu tatínkové a maminky vůbec dozvěděli. A tak byla vyhlášena soutěž o nejaktivnějšího rodiče špunta, rozuměj nejaktivnějšího rozesílače nevyžádané pošty. Provozovatelé magazínu neponechali nic náhodě a raději připravili i podobu vzorového e-mailu s názvem Pohlídáš mi špunta?, který svým infantilním obsahem předčí leckterý blogísek třináctileté bárbíny.

Pohlídáš mi špunta?

A teď přijde kontrolní otázka vy šmejdi! Jestlipak víte, proč je nejvíce návštěvníků nového webu z Polska? Ze správných odpovědí vylosuji výherce, který mi bude moci poslat nějaký hezký spam.

Paa.

12 thoughts on “Atlas nabádá své uživatelé k rozesílání spamu

  1. šuntjá vím – protože Poláci sou blbí 🙂 Moravák by na takovou š(p)untovskou stránku nikdy nevlezl 🙂

  2. Protože chtějí vyhrát domácí kino.

    Proto mají uživatelé z Polska a latinské Ameriky zákaz v některých internetových kasínech. Jsou s nima holt takový zkušenosti, že si každý druhý založí deset účtů na smyšlená jména atp.

  3. Ha… kdo by čekal, že na adrese znami.cz se skrývá polský webík. 🙂

    Tak čeho by se měl týkat ten krásný spamík, který jsem zřejmě vyhrál?

  4. Nevim co je na tom za SPAM. Je to klasicky viralni marketing – i kdyz se jim zrovna moc nepovedl. Ale to, ze nekoho presvedcim aby nekomu neco poslal preci neni spam. Myslis, ze kdyz mi psisla pozvanka od googlu do e-mailu, ze to byl spam?

  5. to ArthurMoc hezky si to napsal. Zvláště věta „Naše marketingové oddělení je chudé, hlavně na nápady“ je úžasná.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *