Jak získat za jednu recenzi 10.000 Kč

Nová služba e-shopu Kasa.cz


Podle čeho si vybíráte novou televizi, MP3 přehrávač, digitální fotoaparát, pračku, LCD monitor nebo mobilní telefon? Sledujete testy v odborných časopisech nebo se zeptáte prodavače? Myslím, že jedním z nejčastějších rozhodovacích kritérií je doporučení od lidí, kteří si již konkrétní přístroj zakoupili a mají s ním tak jistou zkušenost. A právě na to sází nová služba e-shopu Kasa.cz, která byla spuštěna před několika málo desítkami minut.

Ke každému zboží je nyní možné napsat uživatelskou recenzi. Popíšete pro a proti, doplníte závěrečné shrnutí a přidáte příslušný počet hvězdiček. „Recenze chceme zejména od zákazníků, kteří si u nás v minulosti koupili daný výrobek a mají s ním konkrétní zkušenosti. Nechceme, aby recenze byly pouze pozitivní. Nemáme žádný zájem prodávat některé značky více než jiné, zejména pokud jsou nekvalitní,“ řekl mi Martin Kasa, ředitel společnosti provozující stejnojmenný obchod.

Recenze mohou návštěvníci internetového obchodu hodnotit. Uživatel, jehož recenzi do 15.12. označí jako přínosnou nejvíce potencionálních zákazníků, vyhraje 10.000 Kč. Přesně tolik mě totiž stál harddiskový rekordér SONY RDR-HXD 870, jehož test jsem na svém blogu zveřejnil před pár dny. Zkrácenější verzi popisu mých zkušeností se zmíněným přístrojem se dostalo cti být první uživatelskou recenzí na e-shopu Kasa.cz, jehož provozovatel se tak dostal do složité situace. Díky případné podpoře čtenářů tohoto blogu se totiž může stát, že má recenze bude vyhodnocena jako nejužitečnější.

Proto prosím pro mou recenzi NEHLASUJTE. Přeci nechcete zpochybnit objektivnost nové služby hned na jejím startu.

27 thoughts on “Jak získat za jednu recenzi 10.000 Kč

  1. VŠECHNO JE NAOPAKAle vždyť přeci své čtenáře výslovně žádám, aby nehlasovali. A žádám je o to dostatečně ZŘETELNĚ. Dokonce jsem i odkaz přidal, aby nemohlo dojít k omylu.

  2. Funguje?Když jsem si zkusil zahlasovat, tak to napoprvé hodilo hlášku „Neplatný ověřovací kód“. Napodruhé (aniž bych reloadoval stránku nebo dělal cokoliv jiného) už se hlas připočetl.

  3. PILOTNÍ JEZDECNezkoušel jsem to (nechtěl jsem být první kdo si hlasuje pro vlastní recenzi), ale v zájmu technického pokroku jsem to teď vyzkoušet musel. A FUNGUJE TO!

    P.S. Díky za Tvůj hlas, Dane.

  4. dohlédnutíMartine doufáme že to „dohlédnutí“ nebude manipulace s hlasováním, pak by ta služba byla nanic a Laco by nedostal 10 kapříků 🙂

  5. Získat spoustu práce formou soutěže, to už jsme viděli u Seznamu a jak je vidět, blbců, kteří pracují zadarmo, se najde vždycky dost.

  6. Martin SikoraNapsané to Laco už měl tak proč to tam nevložit? Jinak recenze u hotelů u Invie mi pomohla s výběrem krásné dovolené … recenze u zboží jsou taky dobrý nápad, jen aby je tam někdo psal.

  7. Uživatelské recenzeTaky si nemyslím, že by bylo něco hrozného uživatele motivovat k psaní recenzí. Je to oboustranně výhodná záležitost – získá na tom obchod i zákazníci, kteří se alespoň mají „kde vybít“ 😉

  8. 2 Martin SikoraNáhodou, uživatelské recenze jsou moc šikovná věc. Když něco kupuji, tak si recenze uživatelů čtu vždy. Ono zkušenosti z používání a to, co je napsáno na papíře od výrobce se může dost lišit.

  9. Uživatelské recenzejsou užitečné. Pokud je ovšem nebude psát pod různými nicky nějaký referentík z obchodního oddělení konkurence. A vychvalovat zboží svého chlebodárce… a pomlouvat výrobky jiných značek. 😉

  10. KDYBY HLOUPOST NADNÁŠELA[7] Ne každý kdo dělá něco zadarmo musí být blbec. Bohužel ty jsi jednou z výjimek. Vložil si sem totiž úplně zadarmo HLOUPÝ komentář.

  11. SOUBOJ TITÁNŮJen do toho Roji, uvidíme, kdo má loajálnější čtenáře (i když já ty své přeci vyzval k NEHLASOVÁNÍ). Ale smát se v každém případě bude ten třetí vzadu, e-shop Kasa.cz totiž získá další zpětný odkaz.

  12. MOŘE TOUHYSvět zažívá paradoxní stav. S rozvojem informačních médií se vytrácí hodnota informace…

    Až si budu chtít koupit novej snubák, pak se rozhodně neobrátím na rubriku odložených snů, ale zmobilizuju veškeré své instikty, abych nesáhl vedle.

    Zrovna tak u techniky. Co si kdo myslí o nějakém videu je mi šumafuk. Pokud. Pokud tedy toho člověka neznám. Jako Laco. Myslím, že u něho umím rozeznat, kdy píše humorně a kdy vážně. Tak jo, koupil nový přehrávač, to je pro mne informace. Ovšem najít někde na netu patnáct doporučujících recencí na autorádio od neznámých autorů… pánové, otevřete oči. Vy si snad nevyhledávátě recence uměleckých počinů podle recenzenta? Vy věříte každému povzdechu?

    Proč to ale může fungovat? No jenom proto, že je hodně lidí, kteří se hodně neorientují. Svět považují za prostor, v němž jim jiní (kdokoli) dají návod co si obléci, co sníst a co si… myslet.

    Recenze od mě neznámých autorů? Děkuji, z pohádek miluji jen Malého prince…

  13. Nejzdatnejsi recensentijsou ti, co recensovane zarizeni ani nevideli 🙂 A nejlepsi na tom je, ze i takova recense muze vyhrat 🙂

  14. NEJLEPŠÍ RECENZESouhlasím Roji. Více energie než do vývoje je nutno vložit do marketingu. Proto není důležité napsat kvalitní text, ale podstatné je recenzi umět zpropagovat a zblbnout lidi, aby pro ni hlasovali.

    Jen se mi Roji teď nesnaž podsunout, že jsme zpátky ve včerejší debatě o SONY.

  15. Před nedávnem vznikla poměrně zajímavá a nezávislá služba http://www.heureka.cz ve které mohou lidi porovnávat a psát recenze zkrátka takový nákupní web2.0. Docela mě ta služba zaujala, bohužel tam ještě nemají sortiment ze všech shopu. Snad se polepší…

  16. Taky jsem si loajálně NEZAHLASOVAL 🙂

    Heureka je opravdu dobrý projekt. Má skvělou myšlenku a ještě lepší realizaci…

  17. NASrAtModono, na odborný seminář NASA se teprve připravuji, a tak zatím nevím, jak hloupé příspěvky se tam objevují. O kvalitě komentářů na svém blogu ale přehled mám a příspěvek č.[7] jsem proto vyhodnotil jako HLOUPÝ.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *