Přivábí poetický název Ostrov pokladů zákazníky?

Další oddělení nákupní galerie Internet MallPřiznám se bez mučení, že jsou mi expertní internetové obchody sympatické. Obchody jako například Audio Expert, Video Expert nebo Foto Expert nabízejí kromě zboží i řadu cenných rad a obchod Bílé zboží je dnes legendární stejně jako jeho autor „pan Lednička“. Počínaní lidí okolo Ondřeje Fryce dokonce výrazně inspirovalo i jiné prodejce.

Zatím posledním obchodem z rodiny Internet Mall je Ostrov pokladů nabízející hračky. Nebudu zde hodnotit ceny nabízeného zboží, musel bych totiž napsat, že jsou pravděpodobně v průměru dražší než většina podobných e-shopů. Své zákazníky si ale obchod jistě najde. Minimálně sem zabrousí lidé, kteří se do některého z expertních obchodů vypravili třeba na nákup nového mobilu, televize či pračky a zároveň je napadne, že by také mohli udělat radost svému potomkovi.

7 thoughts on “Přivábí poetický název Ostrov pokladů zákazníky?

  1. Hračky často kupujou online zaneprázdění otcové, aby nemuseli lítat po obchodech. Podobně je to s kytkama. Dost často to za ně navíc řeší sekretářky.

    Takže podle mě je to profitabilní počin.

  2. SekretářkyAč jsem zaneprázdněný otec, hračky se snažím kupovat sám. A to ne proto, že sekretářku nemám, ale protože mě to baví. Jako malej kluk jsem si totiž hračky kupovat nemohl 😉

  3. Jasně a taky před dvaceti lety nebyly df, pda, mp3, mt a pc. Pamatuji si akoráť Merkura.

  4. hračkyTak zrovna na toho Merkura jsem v tom novým e-shopu koukal…

    Čekal bych od Tebe Bali jinou reakci na můj předchozí příspěvek — třeba to, že ideální není když hračky kupuje sekretářka, ale když se sekretářka stane hračkou 😉

Napsat komentář: Milan Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *