Mých 5 aneb každý operátor má své stádo

Komunitní server oveček ze stáje T-Mobile


Jestli mě nějaké reklamy absolutně neoslovují, tak jsou to reklamní spoty telefonních operátorů. U O2 nikdy nechápu, co mají ty abstraktní výjevy znamenat, s Vodafonem už není taková sranda jako dřív a u T-Mobile mám neustále pocit, že jejich SIM kartu musíte odevzdat ve chvíli, kdy konečně dorostete do tátových kalhot nebo se už stydíte si v trafice říct o Bravo Girls. Vůbec teď nemíním zkoumat výhody nového tarifu Mých 5, ale zaujala mě nově spuštěná komunitní microsite, kterou její tvůrce, společnost Symbio, charakterizuje takto:

Východiskem konceptu je myšlenka, že naše emoce sdílíme nejčastěji s 5 nejbližšími lidmi ve svém okolí. Proto jsme na microsite vytvořili soutěžní koncept, který umožňuje uživatelům blíže poznat jejich pětku – vše s podtitulem Poznej lépe Mých5. Uživatelé tak mají možnost zjistit, formou vtipně položených otázek, jak moc se svými nejbližšími znají. Navíc díky napojení kontaktů na interaktivní mapu (využíváme mashup s Google Maps), mohou vidět spojení svých kontaktů do jedné propojené sítě.

Fuckt cool.

12 thoughts on “Mých 5 aneb každý operátor má své stádo

  1. O2Vizuálně jsou sice reklamy O2 hodně abstraktní, avšak doprovodná hudba (alespoň v těch posledních – Royksopp a Leftfield) mohla leckoho potěšit:-)

  2. Je to trochu offtopic, ale ja uz zacinam mit pocit, ze uz jine nez komunitni weby nevznikaji. Clovek aby rano vstal postnul novou fotku na facebook, poklabosil o novem serialu, uploadnul novy song na Myspace, napsal par komentaru na par for ci blogu, zabrousil do reality SecondLifu a na zaver poslal video sveho prdiciho psa na YouTube…nebo mi neco uniklo?

  3. Já popravdě tohle moc neuznávám, ono se to navenek tváří jako jakási služba, či opravdový zájem T-mobile (potažmo jiné společnosti), ale ve skutečnosti jde jen o jejich zisk. A to mě vždy trochu znechutí, ačkoliv to naprosto chápu a udělal bych to taky.

  4. naprostý souhlasTeda Laco, musím přiznat, že mi mluvíš z duše. Pochopit reklamy je těžký, ale u mobilných operátorů jsem totálně bez šance…

    Jednou jsem dokonce zahlídnul nějakej vlak co veze názvy dnů a doteď se s manželkou dohadujeme jestli to bylo něco o spolupráci s ČD..

  5. [1] Je smutné, když hudba je to jediné, čím reklamní spot zaujme.

    [2] Člověk je tvor společenský. To platilo dávno před vznikem komunitních serverů.

    [3] Hezký levicový názor.

    [4] Hezký pravicový názor.

    [5] Hezký názor.

    [6] Myslíš, že měli angažovat Moravce?

    [7] Každopádně ta reklama na ČD měla hezkou hudbu.

    [8] Z čeho by jiný udělal článek na svém blogu, ty použiješ jako komentář na cizím blogu. Palec nahoru!

  6. ono to fakt vypadalo jako kooperace s čd 🙂 ještě do nakládání na začátku, to bylo fakt jak někde na nádraží nebo v přístavu 😀

  7. Viděli jste už doplňující mini plakátovou reklamu, která je nad pisoáry na záchodcích v některých restauracích? Je na ní něco ve smyslu „Jen mých 5 ví …“ a všichni se dívají dolů. Ačkoliv už asi nejsem cílová skupina tohoto webu, pak tato „záchodová“ reklama se mi líbí, je to asi nejvtipnější reklama, kterou jsem na záchodech viděl.

Napsat komentář: Petr K. Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *