Jen pro silné povahy!„Mrazí vás při čtení o desítkách mrtvých dětí ve škole v Beslanu? Nevadí, při nákupu v dětském internetovém obchodě přijdete na jiné myšlenky.“
Jak jinak si vyložit kontextovou reklamu u článku Ve škole zůstaly desítky mrtvých, který dnes vyšel na iDNES? Proti tomu je hrubka v mezititulku „Rodiče čekaly na lepší zprávy“ jen roztomilým překlepem.
Taková je holt kontextová reklama. Automat nikoho nešetří.
Spíš, že se nikdo nepozastaví nad těma titulkama "Spadla dvě letadla – v Rusku", nebo dřívější "Žena děti odložila – texasanka".
Nad tou reklamou bych se nepohoršoval, dělá to automat. To ty hrubky (a že se v poslední době množí) mi osobně vadí mnohem víc – ty páchají lidé.
AutomatUž se ale několikrát probíralo, že u citlivých témat by se reklama měla vypínat.
viz: http://web.pooh.cz/pooh/o.asp?ar=2010197&a=z