Se Škodovkou na věčné časy

Ze života rodinného vozuPřed pár týdny začala u naší Fabie vrzat přístrojová deska. Nic vážného, opravil jsem si to sám. Prostě jsem začal pouštět rádio více nahlas. Když ale začalo cosi klepat na přední nápravě, trochu jsem znervózněl. Zesílené rádio sice dalo na závadu zapomenout, ale přesto jsem do servisu raději zajel.

S technikem jsem si domluvil den, kdy auto ráno přivezu, abych si odpoledne pro opravené přišel. Klepání bylo způsobeno vadnou tyčkou stabilizátoru, jejíž cenu (necelá tisícovka) uhradila automobilka, neboť jezdím pravidelně na garanční prohlídky. Vrzání palubky měl na svědomí špatný držák v ceně několika desetikorun. Práce techniků však stála zhruba 1.300 Kč. Nevadí, alespoň jsem dostal zdarma čepičku ventilku, kterou jsem nedávno ztratil. Já to říkám stále, zlaté české ručičky.

2 thoughts on “Se Škodovkou na věčné časy

  1. Tak to si měl štěstíNajednou auto netáhlo a čoudilo z výfuku a jelikož je můj japonec již 12! let pravidelně servisován a kontrolován v  mitsubishi vyšla mě generálka se zárukou dalších minimálně 100 tisíc ujetých km na 25. tis. kč. Já to auto snad "neujezdím" a to jsem forda i škodovku ujezdil za dva roky. Nedávno jsem v servisu potkal chlapíka se stejným autem (první generace z roku 83-85) a taky "nadával" že nemůže auto při pravidelném originálním servisu ujezdit a to už na něm nalítal neuvěřitelných 800 tis. km

  2. KlepaniStejny problem u nasi Fabie. V servisu mi rekli, ze to delaji Fabie cca po 25.000 km a ze je to obecny jev 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *