Jak pokazit dojem z komerčního webu

Má reklamní web zapotřebí vytvářet umělé diskuse?Společnost Advertures spustila webové stránky projektu Orbit klub. Rozumím tomu, že jeho hlavním úkolem je prezentace žvýkaček a chápu, že obsah stránek souvisí s ústní hygienou a prevencí proti zubnímu kazu.

A právě v tom je zde (zubní) kámen úrazu, copywriter si na tvorbě textů totiž vylámal zuby. Tématické články jsou velmi kusé (nikoli kousavé), informace stokrát přežvýkané a obsah vůbec působí jako nafouknutá (žvýkačková) bublina.

Vrcholem zoufalství je však diskuse u článku Žvýkání jako neslušné chování?. Zatímco Eda Hlava si před časem na Lupě teprve pohrával s myšlenkou nástupu profesionálních chrličů komentářů, na webu Orbit klub je už asi zaměstnali.

Osobně nemám nic proti webům sloužícím k propagaci výrobků. Ale nechci si na nich připadat jako hlupák.

Celé dlouhé dny nikdo nepřidá jediný příspěvek. A pak najednou během jedné minuty přibudou dva. Prodavač žvýkaček by text příspěvků nenapsal lépe. To je mi náhodička.

5 thoughts on “Jak pokazit dojem z komerčního webu

  1. Matka Tereza a otec JirkaTvůj komentář je sice zajímavý a je dost dobře možné, že na tom něco bude. Možná jsi se ale nikdy neviděl člověka (narozdíl ode mě), který když si doma na lednici zapomene žvýkačky, nadává, jako by mu ukradli auto… Myslím to samozřejmě s nadsázkou, ale už jsem to ve svém okolí párkrát viděl

  2. Náhoda těžkoNebo ty myslíš, že během minuty (se podívej na časy těch příspěvku) dovede nějaká blondýna přečíst co tak kdo napsal, napsat odpověď a ještě ji odeslat? S tím bys měl problém i ty, kdybys to psal obojí za sebou, nemít to někde přichystané a bez hrubek pro copy-paste…

Napsat komentář: petr Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *