Čeká kamenné obchody krach?

Jak hluboko budou mít kamenní obchodníci do Peněženky?Přiznám se, že když jsem poprvé četl o nové službě Peněženka, byl jsem k této novince sítě internetových obchodů Internet Mall skeptický. Dnes jsem zmíněnou službu vyzkoušel na vlastní kůži a volám: „Geniální nápad!“

Už vidím modelovou situaci v kamenném obchodě:
Zákazník: Dobrý den, měl bych zájem o vystavený mobilní telefon Siemens S65, můžete mi jej prosím předvést?
Prodavač: Ale jistě, milerád. Takže…
..
Následuje desetiminutová prezentace funkcí mobilu.
..
Zákazník: Děkuji za ukázku, jsem nadšen. A kolik prosím stojí?
Prodavač: 12499 Kč
Zákazník: Aha, tak moment…
..
Zákazník vytahuje svůj mobilní telefon, napíše textovou zprávu ve znění SIEMENS S65, kterou pošle na telefonní číslo 736 393 652 (PENEZENKA). Za několik okamžiků si již čte dorazivší zprávu:
SIEMENS S65. Nase cena: 10222 Kc (vc. DPH). Doprava zdarma. Informace, objednavky: 800625529 (800MALLCZ)
..
Supící prodavač pak už jen zoufale sleduje odcházejícího (ne)zákazníka, který si po telefonu domlouvá podmínky výhodnějšího nákupu…

9 thoughts on “Čeká kamenné obchody krach?

  1. v nemecku normalO tomhle uz bylo tolikrat na nemecke televizi dokonce prodavaji i pridavnej HW na nacitani EANu myslim…..

  2. Chci víceNechcete se někdo o tom někdo rozepsat více? Informace o aplikování obchodních modelů na cz netu celkem chybí.

  3. A já ti říkám, že ten prodavač po deseti minutách zákazníka odejít nenechá.

    Vytáhne svůj telefon, zavolá šéfa, a pak řekne: "Tady vám ho klidně rozbalíme a předvedeme, jestli se vám líbí, můžete ho mít za 11.000 a ještě vám tady k tomu přihodím poukázku na slevu 10 % pro příští nákup. Když se vám s ním něco stane, nemusíte ho nikam posílat a čekat, reklamaci vyřídíme na počkání."

    Zákazník odchází veselý, že tak dobře nakoupil, a obchodník se raduje, že získal zákazníka, který se zase vrátí.

  4. Reakceto =M=: Ale ano, taky je to jedna z možností. Není to tak dlouho, co jsme v AutoContu s kolegou kupovali počítače do kanceláře. Původně jsme tam šli jen pro bednu, monitor a multifunkční zařízení (tisk, copy, fax, scan) jsme chtěli koupit na netu.

    Vybrali jsme si tedy PC a na dotaz "Co monitory?" jsme opáčili, že v e-shopu vyjdou levněji. Prodavače zajímalo, o jaký monitor máme zájem a za kolik jej na webu mají. Tak jsme zabrousili na Cybex.cz, ukázali vybraný monitor a pak sledovali horečně počítajícího prodavače. Po chvíli nám oznámil, že nám prodá monitor za internetovou cenu. No a stejně to dopadlo s tím multifunkčním zařízením.

    to teddy: Taky pravda, ale na řešení IMALLu se mi líbí to, že jej mohou využít i lidé, kteří to s internetem třeba vůbec neumějí. Prostě si jen z mobilu pošlou zprávu a pak si zboží objednají po telefonu. Jednoduché a účinné.

  5. Osobní údajeJeště by mne zajímalo, co se bude dít s telefonním číslem, které jim dám svým dotazem k dispozici. Asi jsem špatně hledal, ale nenalezl jsem k tomu žádné vyjádření.

  6. fujAch jo, ty český paraziti…. hodinu to otravuje v krámě, vyptává se na všechny detaily, a pak si to o třista levnějc koupí v eshopu.
    Ubohý, otravný socky…

  7. "český paraziti"? Tohle je všude ve světě úplně normální. Pokud to někomu za to stojí (nejprve se otravovat v obchodě a pak to hledat na webu), tak proč ne. Většinou kupuju rovnou na webu, občas něco zahlédnu v obchodě a osahám si to sám…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *