Umíte udělat reklamu svému webu?

Web se dá propagovat nejen dobrým obsahemVytvoříte web, umístíte jej na internet, ale co dál? Jak se o něm dozvědí ostatní? Že pro vás práce končí zaregistrováním webu do vyhledávačů? To je ale málo!

Nemusíte si hned platit (drahou) reklamu, ale možná by se vám vyplatilo napsat krátkou tiskovou zprávu a za menší peníz nebo dokonce zdarma ji prezentovat na místě, kam si pro potravu chodí novináři. Případně informaci o novém webu rovnou pošlete prominentnímu blogerovi (díky Martine!).

A tiskovou zprávu nemusíte vytvářet jen při zrození webu. Můžete tak učinit třeba i po půlročním fungování stránek, stejně jako tak právě dnes učinili provozovatelé webu Příroda.cz. Petra Kadlíka ze zmíněného webu navíc často najdete v diskusích pod internetovými články (pochopitelně nikdy nesmí chybět odkaz na web).

Napadá vás ještě další způsob téměř bezplatné prezentace webu? Kromě spamu, samozřejmě…

11 thoughts on “Umíte udělat reklamu svému webu?

  1. Fundované diskuze pod článkyčasem nečekaně jsem zjistil, že 30 % mých návštěvníků jsou z dikuzí pod články. Když se zpětně kouknu třeba po půl roce na reakce na články, tak jsem zjistil, že pokud člověk přihodí opravdu užitečnou informaci, klikají na odkaz, který je u komentáře. Například toto je reakce na kterou nebude skoro nikdo klikat, hi.

  2. a opačněuž jsem i tu dával autorovi kvůli šabloně, ale bez http ať to není přímý link na kliknutí. moc nechcu aby mi tam chodili lidi. takže kdyč koukám že ve 23:00 tu je 14 lidí, to já mám za týden 🙂

  3. DebatyZdravim 😉 Je pravda ze se v nekterych debatach obcas vyskytuji, ale nikdy tam nepisu nesmysly jen kvuli tomu ‚abych tam mel odkaz‘ – na rozdil od rady jinych. Navic by pro vas bylo asi prekvapujici, jak nepatrne malo navstevniku nasledne prijde z takovych odkazu v porovnani s celkovou denni navstevnosti.
    A k te tiskove zprave – nejsem si jisty jestli podle vas je ta nase tiskova zprava vlastne ‚dobry priklad‘ nebo ‚spatny priklad‘. To ze se novy server bez zadne podpory sam vysplhal na vrchol sve kategorie je podle me zajimava zprava a je normalni ze se tim chceme pochlubit 🙂 Takze doufam ze snad ten dobry…

  4. Příroda.czAle ano, myslel jsem to v dobrém. Dokonce jsem si vzal včera k ruce dopis, který mi Vaše žena (sestra, matka? 😉 poslala při startu webu (únor 2004) a ve kterém mi nastínila představy o budoucnosti webu Příroda.cz. A musím říct, že se úspěšně držíte svých plánů. Jen tak dál! 😉

  5. Špatná pověst webu priroda.czNo, ono přidávání odkazů do diskusí může vést i k opačnému efektu. Můžu přidat vlastní zkušenost. Nikdy jsem na webu priroda.cz nebyl, ale když jsem ve článku viděl zmínku, z podvědomí se mi vynořila asociace: "aha, to je ten web, co spamuje diskuse".

    Omlouvám se případným dotčeným, ale já tu asociaci opravdu mám.

  6. Spamovani diskuziHmm, muzete mi rict kdy a kde jsem spamoval diskuze? Ja jsem asi takovy spamer jako vy – take tady mate udevednou svou webovku.

    Podle me je spam neco radikalne jineho nez vyplneni polozky www ve formulari v debate. Spam v debate je podle me vlozeni reakce naprosto mimo diskutovane tema, jehoz jedinym smyslem je propagace vlastniho webu.

  7. odkazy v bloguvětšinou to dělám tak, že když někam přijdu poprvé nebo tam chodím zřídka, tak tam odkaz do chlívku www vyplním ale když se tam pravidelně vracím tak už ne, k čemu taky. A když to návštěvníky diskuse zajímá, kdo neznámý k nim přišel, tak si kliknou. Taky to tak dělám .. ženská zvědavá 🙂
    Ovšem teď, přiznávám, celý ten muj příspěvek tady je jen kvůli tomu odkazu, když už jsem ten web předělala … :-))

  8. to SuEAhoj SuE, sympatický webík! Sice jde tématicky úplně mimo mě, ale líbí se mi 😉

Napsat komentář: Yuhů Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *