BMW X6

Skutečný X-faktor


Víš, kámo, jsi než to, co tvé auto. Napsal klasik. Každý rok jezdím na autosalon do Lipska, abych se podíval, čím vším se mohu stát. Letos jsem se těšil na model, kterému se již brzy podaří v dětském slabikáři přepsat větu Táta má auto na Táta má BÁBO. Věděl jsem o něm hodně. Viděl jsem ho všude. Prošel jsem všechny pavilony, sedl si do desítek vozů, ale stále jsem cítil, že jsem ten den vlastně ještě opravdové auto neviděl. Čekalo na mě až v poslední expozici.

Hele, brácho, žádná fotografie na světě ti neukáže BMW X6 takové, jaké je uvidíš na vlastní oči. Jeho robustnost tě ohromí a okolní svět ti najednou bude připadat vytvořený v měřítku 1:43. Bursík by z tohoto auta neměl radost, ale ty stejně dobře víš, že srdce nikdy nebude zelené. Sedneš si za volant a pochopíš, že rozum a cit nemohou zůstat v rovnováze. Díváš se na auto, které se právě stalo etalonem. Fešácké a sebevědomé kupé, silné a citlivé zároveň. Jako já.

Jsi než to, co tvé auto.

BMW X6

86 thoughts on “BMW X6

  1. Love, love, loveNa X6 jsem čekal od narození. Beru dvě. Jedno snehově bílé a druhé dravě perleťově černé. Zamiloval jsem se na první pohled. Když jsem se ho poprvé dotkl, proběhl mnou impuls rozvající se zásahu proudu. Po nastartování jsem zažil to, co zažívá multiorgasmická žena. Chrrrrr, uaaaa. Chtíč konečně doznal svého jména.

    Podobně natěšeně čekám na N96 … jen nevím, jestli se mi při jízdě v X6 s mobilem N96 v ruce neroztrhne tělo na miriády kousíčků samým vzrušením.

    Ráj existuje!

  2. stále čekám…že mi někdo vysvětlí smysl těhlech aut. Rychlý to není, do terénu to nemůže, ve městě s ním nezaparkuješ… a na krásu? na tu máme ženský…

    radši hodina v myšákovi na okresce, než tohle auto rok jako leštěnka na bulváru 😉

    promiń laco, ale tohle jde hodně mimo mě…

  3. A ještě k volantu posadit drobnou vydržovanou černovlásku a je to jak obrázek z volební příčurky ODS u kapitoly „Důstojné stáří“.:))

  4. neSMYSLNÁ AUTA[3] Se silným motorem nebudeš mít problém s předjížděním, polní cestu a zasněžený kopec ta čtyřkolka zdolá, absence parkovacích míst ve městě nesouvisí s několika decimetry délky auta navíc. Tak KDE je problém?

    [4] Pokud uvěříš tomu, že platí úměra čím menší penis, tím větší auto, pak bych musel jezdit v Mini Cooperu.

    [5] Ano, jako řidiče tohoto auta si dokáži představit i ženu. V tom případě ale doporučuji věnovat zvýšenou pozornost barvě vozu.

  5. problémZnám tě už delší dobu, takže nepředpokládám že si myslíš že „silnej motor=rychlý auto“. Řeknu to teda jinak – Pokud se budu chtít povozit rychle, s tímhle autem to nepůjde, protože i když se bmw snažej a technika jde mílovejma krokama vpřed, fyziku prostě neočůráš – jede to jako tank.
    Polní cestu a zasněženej kopec zdolá i scout (aneb více plastů, více offroad). Pokud budu chtít jezdit v horších podmínkách, koupím si lr defender.

    A ve městě BUDEŠ mít problém. Často u redakce vídám, jak majitelé X5, Cayennů a podobnejch monster krouží okolo bloku a hledaj místo – protože (na rozdíl od fábie) se tam ta kráva prostě nevejde. A bude hůř…

    Takže abych to shrnul – u většiny aut alespoň trochu chápu účel. Ať se snažím jak se snažím, tady mi pořád vychází jen „módní doplněk“…

  6. EGO zvedačAuto je to pěkný, to jo.
    Ale raději bych si koupil nějaký adekvátní mé osobě a stylu používání, né takovýhle posilovač sebevědomí. Ježdění v tomhle autě v centru města mi připadá jako když si někdo koupí novej mobil pro agenta 007 a dává ho všude na stůl.

  7. ŠVORCÁK V AMOKUTady těm profesionálním amatérům života bych snad jen sdělil tu pro ně nepochybně nestravitelnou novinu – drahá, velká, silná auta si řada lidí kupuje zcela přirozeně. Také ovšem ze zcela přirozeného důvodu, protože na ta auta… mají. Oni nemusí jako ty střádat na obrezlou šunku od tří áček z pátého kolena, oni mají peníze, vatu, děngy, škváru, love, chechtáky… prostě žijí pro ně ve zcela přirozeném prostředí – velký auto, velká plazma a velkej… mozek Jo, i takhle to na světě chodí. Aurora už nepřijede.
    Naštěstí.

    P.S. Zejtra u BMW popros, ať tě v tom svezou. Abys pochopil, že si v tom sice můžeš honit cokoliv, ale že hlavním důvodem pro koupi této káry je pro ty chytré absolutní estetická, technická a jízdní klasa.

  8. Zdravím z Británie!Tady auťáky už ne-le-tí. Terazky letěj soukromá letadla a vrtulníky. Jak nemáš na střeše rezidence nebo na zahradě helioport, jsi v High-Society naprostá NULA! 😀

  9. JUMBO:-)))) Teo, tebe tu nemít, tak se upláčem 😉 Hele, to snad je jasný, že vedle grilu dneska nemůžeš mít na zahradě sádrovýho trpaslíka, ale jednoho nadrženýho Sikorskyho.

    Pozdravuj královnu.

  10. mimo jako obvykletady je zas někdo mimo, mimo terč i mimo život. Ale to nevadí. dalo se to čekat. tohle pochopěj jen ty co maj pod čepicí.
    obyčejnej kluk nikdy…

    😛

  11. [7] GTI, děkuji za pochvalu. Jsi prostě KLASIK. Na tři písmena.

    [8] Petře, nejsem závodník. Stačí, když mi auto umožní relativně bezpečné předjíždění. Vjíždět co center velkých měst je už dnes absurdní a je úplně jedno zda tak činíš s Fabií či Hummerem.

  12. [14] Vjíždět co center velkých měst je už dnes absurdní…

    nečetl jsem od tebe něco o incidentu s policií u václaváku?

    imho ti bezpečné umožní i stávající oktávka. nebo ne?

  13. OKTAVIA V CENTRU DĚNÍ[15] Určitě myslíš toto: http://laco.bloguje.cz…iciste.php

    Ale to byl omyl. Dnes je navíc centrum Prahy jedna velká modrá zóna, proto je nejlepší auto odstavit někde na okraji.

    Má OII nejede špatně, ale není to ono. Má navíc. Jen se musí motoru pomoct. Až skončí záruka (letos v létě), půjde na operaci, pak budu snad spokojen.

  14. to je ono…[16] jj, přesně to 😀

    no, já bohužel do centra musím. Když to není nutný, nechávám to na P+R, ale ty bejvaj v poslední době brutálně plný a ze směru od MB je praha spíš vladivostok a hočiminovo město, takže se mi moc riskovat nechce…

    jdeš do čipu? a už máš vybranýho dodavatele?

  15. miluju ho!!!!Jak sám říkáš vole, když si dobře vybereš, stačí na celý život 🙂

    to Petr K. Nechci Ti do toho povídat Petře, ale kdyby byl život o minimalismu, tak tady Laco místo blogu vysílá nad Chomutovem kouřový signály v morseovce :-)))

  16. malá poradnaKdo mi poradí??? Odřel jsem si alu disk na autě.Dá se to nějak rozumně vopravit?

  17. poradna (díl2)Existujou opravny (obvykle v rámci pneuservisů), který si poraděj s většinou problémů. Mě se do cesty přimotala parohatá mrcha a urazil jsem kus liťáku – za 2T. u drobnějších šrámů počítej s cenou do litru.

  18. ŠVÁB V MOTORU[17] Problematiku chiptuningu jsem studoval už v době nákupu auta, kdy se mi nechtělo dávat o 60.000 Kč více za motor 2.0 TDI. V té době patřila ke špičce společnost CIMBU Autosport (http://www.cimbu.cz). Jaká je skutečnost dnes nevím, ještě jsem se tomu nijak nevěnoval.

    Jen jsem se o chipování nedávno bavil s mým prodejcem, který mě nechal svézt v jejich referenční OII 1.9 TDI s chipem. Věřím svému prodejci, proto si motor nechám nejspíše upravit u nich. Nejdou sice na 113 kW jako Cimbu, ale i 96 kW v referenční OII mě přesvědčilo o smysluplnosti chipu.

  19. špatné auto = špatný člověk?Asi jsem něco nepochopil, ale přijde mi, jako by někteří lidé měřili ostatní podle toho jaké mají auto.

    Trochu omezený pohled na Svět:
    „- Přesně to, co si můžeš myslet a myslíš o svém autě jsi nucen si myslet i o sobě.“ – taky spíte v garáži ? 🙂

  20. Já teda musím říct, že preferuju ta vyšší auta, nemusí být teda tak vysoké jako třeba Langustička do které musím po žebříku, ale kdybych si měla vybrat mezi X5 a X6, vezmu si klíčky od té 5ky, děkuji:))
    No a pokud jde o to parkování, stačí umět poznat, že TOTO není 20 centimetrů, pravda, někteří pánové s tím mají problém:o)

  21. SPRÁVNOU VELIKOST NEMUSÍ POZNAT ANI ŽENA[24] Milá Mod., v textu píšu, že žádná fotografie na světě ti neukáže BMW X6 takové, jaké je uvidíš na vlastní oči. Tvá reakce je důkazem pravdivosti mého tvrzení. Pokud totiž preferuješ vyšší auta, neměla bys sáhnout po X5, ale po X6. I když to podle fotografie opravdu nevypadá, je X6 větší auto než X5 (ve všech směrech).

  22. JAKUBETrénuj život. Bohužel to nejde nanečisto. Jo, je to přesně jak píšeš – jsi než to, co tvé auto, otevři vrata své garáže, hledíš na sebe, a přesně co si myslíš o svém autě, jsi nucen si myslet i o sobě. Tohle není o úhlu pohledu zvenčí, to je o úhlu pohledu na sebe sema. Koukám, žes mě tam na mém blogu podrobně nastudoval. Teď jde jen o to najít tu odvahu a otevřít svou garáž…

    P.S. Nesnaž se hledat odpověď v cizích garážích, hledej ji jen v garáži své… Chce to odvahu.

  23. TOMIKZa kouřovej signál zvedám palce :-)) a ten disk… pokud ho máš na Trabantu, komplet to prodej, pokud na něčem lepším, kup disk novej. Opravovat disk ne němž z jedné čtvrtiny záleží, zda zvládneš drift ve stopadesáti… to bych zásadně nedělal. Natolik se mám rád. Rozhodně to nejezdi přes zimu, neboť máš nejspíš sedřenou vrchní ochranou vrsrvu, abys nám nakonec neposílal v únoru ty kouřové signály ze záhrobí. Nakonec, vůbec nejlepší je vzít kladivo, dokonale ten disk rozflákat, pověsit si ho v garáži na zeď mít k němu připravenou dobrou pohádku o tom, jak jsi k tomu přišel. Znáš to, ne – lední medvěd na skále, ty ve střídavejch driftech a tak…

  24. Milý Lacok 25., proč velikost? já mluvila o odhadu místa pro zaparkování:o).
    Pokud jde o to auto, pravda, chce to vidět živé a až pak vybírat. No nic, jdu otevřít garáž a mrknout se co jsem a asi to vezmu cestou přes myčku, potřebuju trochu nablejskat:o)

  25. VANKELTEUrčitě, tak nějak to bude. Tohle je známá pravda, platí i obráceně – čím větší švorcák, tím delší… touhy.

  26. „Trénuj život.“?? Abych byl nafoukanej buran co všechno měří jen penězma, velikostí auta a „plazmy“? 🙂

    Mj. docela mě zajímá jak velikou plazmu tedy máte a z jaké vzdálenosti na ní hledíte.

    Tím že si koupíte auto, které je hezčí, rychlejší a chytřejší než vy se automaticky stáváte lepším člověkěm? Vy možná, ale jsou naštěstí i lidé s jiným hodnotovým žebříčkem.

    Co co předvádíte vy je klasické mužské „poměřování ptáků“. Čím menší, tím víc se s ním chlubí. Ženy tímhle naštěstí netrpí.

  27. chipování a óda na Bábono hele tak nevim od koho Ti nabízí chip ten Tvůj prodejce ale 96kW, to Ti akorát zprzněj, protože 1.9 tdi jde z výroby s 89kW.. nicméně když už tak jdi do TDI Power nebo jak se jmenujou.. Sou od Vás z CV..
    Ad: Tvoje óda na Bábo.. už mi tam jen chyběl ten opodál skotačící srnec se svou družkou a napsal bych: tady vole čtu, že si šoustal s Béčkem.. 😀

  28. NADČLOVĚK MODONA[33] A co až na základě mého článku prodáš svou X5 a koupíš si X6. To budeš ještě o stupeň lepší člověk! Pak s Tebou snad už konečně začnu kamarádit.

  29. žij dál…[31] buď v klidu jakube, tvůj život je naprosto v pohodě – a máš i pravdu – jen nafoukaný burani (a internetový teoretici) se snažej ve všem srovnávat o hodnotit. A co víc – obvykle na netu platí, že čím víc švorc, tím na většího borce si hraje…

  30. čip a dejl[22] z toho co jsem o tomhle motoru slyšel bych na to šel hodně od lesa – bob má částečně pravdu, protože tyhle motory maj ve většině případů opravdu vyšší výkon než deklarovaných 77kW. Než někam auto dáš (já osobně bych taky hlasoval pro cimbu), šel bych s ním na brzdu, abys věděl, kolik to má v reálu.

    [25] nechci bejt rejpal, ale není X6 o pár cm nižší než X5

    btw – v dnešním carautu je pěknej test X6, který se nese v duchu věty – to auto je divný, ale my ho milujeme. Hmm, očividně nejseš sám komu se líbí… 8-\

  31. NENÍ NEJVYŠŠÍ, ALE JE NEJKRÁSNĚJŠÍ[38] Máš pravdu Petře, X6 je o necelé 4 cm nižší než X5, omlouvám se za pochybení. Ale v ostatních směrech (délka, šířka) starší model „převyšuje“.

  32. to GTIDobřes trefil GTI 🙂 Můj nejoblíbenější vůz Trabat 601 turbo S.Načipoval jsem ho teda o něco dřív a výš než Laco a hlavně….Mám novej kabát!!! Místo bakelitu mám oplechování z recyklovanejch krabic od mlíka…což je semtam trochu problém z rostoucí teplotou. Totiž už jako dítě ve školce jsem poblil učitelky, když mi nutily teplý mlíko….brrrr!

    No…A jak jsem ho právě o víkendu tak trochu krosil, tak při otočce na ručku (a v trabantu je to fakt umění!!!) jsem škrtl o obrubník a naštěstí jenom lehce odřel.No dal bych si facku přes celou držku a ještě by mi zbyl kousek na záda.Disk je sedumnáctka a když je vodřenej, tak vypadáš jak tatar amatér. V servisu mi řekli, ať to příště vogrosnu na druhý straně a že mi je nalakujou dva naráz, že ten originál při lakování prostě netrefěj…a že hold budu mít na jedný straně trochu jinej melír 🙂

  33. to MODMod…já si připadám úplně nejvíc nejlepčí človek od doby, co mám BMW :-))))

    Miluju na něm každej čudlík, každej záhyb na plechu i to jak krásně vrní. Co ale miluju nejvíc…to jsou ty jeho kukadla!!! Vždycky si říkám, jak závidím těm, co na něj koukaj, když jedu 🙁 Když ho řídíš, tak ho nemůžeš pozorovat, jak se naparuje v celé své kráse….Jojo…to jsem asi já 🙂

  34. JAKUBEAle vždyť právš ty poměřuješ lidi podle aut, televizí a domů. A nopak, já ti píši – pokus se představit, že jsou lidé, kteří nekupují plasmu podle výše ročních prémií ale koupí tu která se jim líbí. Zrovna tak si koupí to auto které se jim líbí. Zcela přirozeně. S nikým se neporovnávají. Jen mají na ty věci to podstatné – prachy. Hodně prachů Jakube. Tolik, co ty nevyděláš za celý živcot oni vydělají za jeden měsíc… tohle se pokus pochopit. Přečti si své příspěvky, to ty tu upozorňuješ na nějaké honění ega a podobně? Proč? Copak ty si honíš ve svých adidaskách nějaké ego? Tvůj pohled je než pohledem švorcáka na svět těch majetných. Pochop, že tak jako si kupuješ věci ty tak si je kupují i jiní. Pouze s tím rozdílem, že nekupujete věci stejné. Doufám tu nechceš předepisovat optimální uhlopříčku a optimální výkon motoru. Nebo, že by to honění ega nastávalo až od auta za meloun výš? Jsi ve svých postojích k majetku než směšný. Co takhle, kdyby nám tu napsal nějaký bezdomovec, že si svým počítačem zase ty honíš ego, máš-li vůbec jaké? To co tu prezentuješ je charakterově odpudivý, morálně nepřijatelný a prakticky jen odsouzeníhodný postoj švorcáka, nýmanda. Koneckonců tohle omezování možnosti výběru, možnosti výdělku a možnosti přemýšlení už naštěstí máme za sebou. Tedy Jakube – trénuj život, protože… Aurora už opravdu nikdy nepřijede.

  35. TOMIKUDobrej pokus o ironii… Jo, jak se začně psát o prachách o majetku a zejména o autech… to jde na krev. Je to jako s intelektem. Lidem vlastně vůbec nevadí, když je někdo předběhne při sprintu na metro. Nedej bože ovšem, kdyby se měli veřejně přiznat, že jsou z důvodů jisté intelektuální nesmělosti „pomalejší“ (nemyslím to teď osobně)… no, to je třetí světová. A když si přečteš zdejší diskuzi, zejména jakuba či Petra Ká, tak vidíš, jakých postojově majetkových zvěrstev jsou lidé schopni. Nejraději by předepisovali všem jaké mají mít uhlopříčky televizí, aby si nehonili svá ega (bože) ve velkých autech, přikázali by na jízdu asi trakaře… Tedy… pozor na slova, Tomiku. To cos nahoře napsal, to správně pochopí jedno procento čtenářů. Těm ostatním uděláš v jejich hlavách ještě větší brajgl než tam mají.

    Možná by nebylo od věci, kdybys tu pro ty švorcáky vypsal tu svou niternou pravdu pravd o tom, jak sis koupil toho bavoráka, tu hlavní vnitřní motivaci a tak. Ostatně… docela by tohle zajímalo i mně. Totiž… abychom se nakonec nedostali k tomu, že mimo tvého horního příspěvku k tomu nemáš co dodat… Neboť někdy se pravda o druhém skví dokonale, byť nechtěně, právě v jeho ironické křeči…

    P.S. Tvé odpovědi č. 40 nerozumím. Lépe řečeno, myslel jsem, žes opravdu drbnul někde disk. Jestli to dobře chápu, nic sis nedrbnul a jako nás tu nachytáváš. No… jak vidím, možné je opravdu všechno.

  36. OKNO DO DUŠE[41] Tos řek přesně draku! Nikde na světě totiž není tolik žen s hezkými kukadly jako v Mnichově. Říká se dokonce, že za současným designem předních světel bavoráků je jistá okatá servírka z restaurace ve vyhlídkové věži v Olympiaparku, která neopětovala lásku šéfdesignéra BMW, který do té restaurace chodil na obědy.

    Takže Ti rozumím. Já zase závidím řidičům jedoucím za mnou. Jen málokterý vůz má tak výrazné světlo zadních svítilen jako OII. Charakteristickým C dal VW jasně najevo, že v MB se nevyrábí žádné B.

    Budu se muset vypravit na tupláka do Olympia-Turm. Musí tam pracovat servírka nejen s krásnými kukadly a ladnými křivkami, ale i nádherným pozadím. Viz http://news.auto.cz…4764ff62555fd

  37. to GTIMoje Láska k BMW je už stará několik let.Nemám první a není to moje jediné auto.Kdo se sveze v BMW skutečně pochopí v čem je podstata tohoto vozu.Nejde o tom vyprávět.Jenom pro sebe, na ježdění po městě, mám jedničku ve dvoulitrovým benzinu…totiž nemám rád naftu:-) Brní mě z níc ruce :-)(MOD jistě souhlasí :-)…ikdyž Xtrojka je trochu jiná). Prostá jednoduchost,dokonalý podvozek,náhon na zadek a slušnej motor dělají z tohodle auta prostě unikát….a hlavně krásnou hračku pro chlapy.

    Disk jsem drbnul, ale na Subaru (třílitr,šestiválec….ideální auto na naše dálnice, který vypadají jako oraniště)…pamatuješ 🙂 trip s Lacem po krušnohoří. Skutečně jsem si ho poškrábal o obrubník…

    Obě auta jsou srdcové záležitosti 🙂

  38. to Lacoty vole, já věděl, že to z tebe dostanu :-))) Miluju rána. Totiž ráno, když ho nakopneš, sklopí a narovná pohled…jako by se zastydělo za svou dokonalost…a v ten okamžik se znovu a pokaždý zamiluješ 🙂

  39. Pro GTI„Jsi ve svých postojích k majetku než směšný“ – ty jsi šlechtic?

    Je zajímavé, že si dovoluješ odhadovat kolik vydělám za rok. Možná by ti z toho bylo horko. Adidasky nenosím.

    Ty fráze s autorou a životem…
    Možná je na čase začít vychovávat potomky a né čtenáře.

    Optimální výkon auta neexistuje, ale optimální úhlopříčka televize pro lidské oči existuje, pokud to ještě nevíš. Jsi překvapený? Možná je toho ještě hodně co nevíš o životě. Trénuj :-))

  40. TOMIKUPamatuju. No tak, když jde o disk na Subaru, zaslouží si novej. Hele, jestli děláš šoféra na městský hromadný, pak to brnění chápu, zkus taky někdy solidní naftu v prémii…

    Ten jedničkovej bavorák do města? Kde bydlíš, v Lounech? :-))) Tak to jsem zatím nikde neslyšel, že by jezdec v Legacy přiříz´ holeně a střídal to v jedničce od BMW… Uměl bych si to představit jako auto pro manželku. To se stydíš v tom legacy do města či co?

  41. JAKUBOVINeuhýbej, Jakube. Vždyť ty se bojíš sám sebe, své malosti, své omezenosti, své neschopnosti a své závisti. Zde na diskuzi přece nejde o oči, jde o to, že ty tu píšeš, že si lidé velkým autem cvičí ego, poměřují svá přirození, léčí komplexy. Jsi než směšný, jsi než neznalý, jsi než švorcák, co tupě odezírá svět. O této tvé švorcácké zhůvěřilosti píši. Právě takoví jako ty si potřebují posilovat ego tím, že si svou majetkovou nedostatečnost omlouvají podivnými vyfabulovanými motivacemi majetných lidí. To ty se poměřuješ, to ty se vymezuješ, to ty tu na sebe do světa křičíš, cos zač…

    Ano, pro mne jsou tvé postoje než sebezáchovné, nepřijatelné, odporné a primitivní bláboly. A to, jak daleko sedím od televize, to s předmětnými věcmi tedy nesouvisí vůbec.

    Toho bavoráka ti přeju z celého srdce, ale jak tě čtu, budeš se celý život jen mlátit jak můra pod lampou. Tou lampou bude tvá nekonečná touha vyletět výš, poměřit si přirození, ukázat žes s tím nejdelším… vedením.

    Nemáš šanci, tvou brzdou, tvým stropem, tvou definitivou je… Jakub.

  42. to GTInejsem prostě ropák…nebaví mě totiž řídit rychlej traktor 🙂

    Ve skutečnosti je to obráceně.Outback má žena,protože neumí krvdlat šaltpákou…vejde se tam víc dětí….a taky je tam pár ženských vymožeností, jako couvací kamera a bla bla bla.

    Dám Ti dva tipy GTI ačkoli mě tady nejspíš ukamenujou: Jeď tamazpátky do Brna dvoukilem…jednou jedničkou a jednou outbackem. A druhej tip:zkus se ovládat ve městě s dvoulitrem a třílitrem.
    1)v tý jedničce si to určitě užiješ,ale přijedeš vyklepanej jak startka….podle mě to moc na dálku auto neni.Je to opravdu na hraní.
    2)když si nezapneš v outbacku tempomat,kterej se Ti pořád vypíná hamtáním na brzdu,tak nemáš šanci dojet na druhou stranu Prahy bez toho,abys přišel o nějakej ten bod.Prostě si to auto vůbec neužiješ.

    Čili město=1, ven=outback

  43. to GTI dotazkdyž už jsem se tak hezky rozpovídali….zajímá mě taky tvůj názor…Čili kontrolní otázka:
    Audi A5 quatro nebo BMW 3 cupé? Na jedné straně až laciná líbivost podtržená však léty praxe v náhonu na všechno, co se točí. Na straně druhé nic jiného než prostá strohá klasika s náhonem na zadní.Bojím se, že tvojí odpověď znám. Já jsem si však už vybral to druhý.Vždycky mě totiž zajímá samotná a hlavní podstata věci.

  44. TOMIKUJasně, v tom, že s jedničkou nebudeš zvládat dálnice si rozumíme. Jen mi nepřišlo přirozené přesedlávat mezi dvěma tak rozdílnými auty. Já to alespoň dělám nerad, a s manželčiným se nechávám rád po městě vozit 🙂 Mimochodem, s tím dvoulitrem je to přece také „o řidičák“ když na to přijde.

    Hele, mám osobní rekord Praha-Brno hodina 4 minuty… a věř nebo ne, také s dvoulitrem 🙂 Teď už by to šlo jedině někdy nad ránem, před deseti roky to bylo i na déjedna jiné… takže si umím tu cestu představit 🙂 a v tom s tebou souhlasím, Outback udělá déjedna jak malinu.

  45. ODPOVĚĎA5 je až příliš uhrančivé, dominantní, trochu až nemotorné… BMV 3 coupe – asi nejkrásnější sériové auto mezi středními prémiovými sporťáky. Ani vteřinu bych se nemusel rozmýšlet, abych vybral BMW.

    Totiž cupe a 4×4 je tak trochu protimluv. Koneckonců i u 911 Carrery bych nekoupil čtyřkolku. Správně píšeš o klasice. Jistě, cupe a zadní náhon, navíc od BMW, no to je radost ze života. A ještě jednou – BMW 3 coupe je fakt asi nejkrásnější… naživo z něho jde člověk do kolen.

  46. GTIale v tom je právě ta krása…že jsou každý tak jiný!!! Ženský bys střídat neměl…což beru jako největší a pravý štěstí chlapa,pokud nemusí.

    Ale auta přeci střídat smíš!!! Máš jich rád několik najednou, nežárlý na sebe, obě tě bez odmlouvání uspokojí v ten okamžik, kdy na ně máš chuť….Hele jo…..třeba teď mám chuť se podívat na stránky Lexusu….to nový IS F. CO bych dal, za to se v něm svét….A nebo jo… Kouknu na novýho Jaguára XF…(ty starý jsou totiž uvnitř..ikdyž jsou nový….totiž fakt hodně starý)..hele……aaa nic.

    Žádný vyčítání svědomí, žádný zbytečný vysvětlování ani omouvání 🙂 Když nám seberou tenhle svět….tak je to zlý.Proto si užívej s každým, který potkáš.Buď promiskuitní!!!

  47. to GTIufff….ani netušíš, jakou mám radost, že jsme se shodli 🙂

    Protože tenhle krasavec už na mě totiž čeká…to si piš!!!Možná nevyrobili ještě ten správnej odlitek pro ten motor,kterej si budu krmit a hýčkat a…nejspíš ještě nezačali ani lakovat základem…ale já si na něj klidně ještě rok počkám. A pak, jak píše MOD…., pak budu úplně nejvíc nejlepčí a hlavně nejšťastnější chlap na světě :-)))

  48. TOMIK:-))) no, s těma ženskejma bych to až tak neviděl tragicky. Myslím to střídání :-)))

    A aut je to jednodušší, to uznávám. Nedávno jsem psal na blogu o zážitkách s TT, 3,2 QUETTRO… tak trochu v rozporu s horním příspěvkem musím napsat, že mě to velmi mile překvapilo.

    Za toho IS F nemusíme dávat nic moc, rádi ti ho půjčej. Mám za sebou zážitek v BMW M3… a to IS přebije těžko. Osobně ho nepůjdu ani zkusit. Brrrr.

    K tomu BMW ti gratuluju, TO je fakt o něčem. I když jak píši často na blogu – to nejlepší tvé auto, to je vždycky až to příští… :-))

    Ale vážně… to coupe je rozměrově, výkonově (třílitr?) i vizualitou opravdová světová špička. A tak jak vypadá, tak přesně jezdí… což sice nijak hlubokomyslně nezní, ale kdo dělá do aut ví, že o tom to je, a ne každý výrobce to dokáže. BMW ano. Takřka vždy.

  49. JAGUARJeště k tomu jagu… na toho se chystám. Zajímá mě, jestli se vymanili z historie a udělali fakt aktuální dělo. Trochu jsem v rozpacích z řadičky, no ona už to ani řadička vlastně není… a pak… německá prémiová trojka je neskutečně nadupaná, takže dokázat tomuhle vystavět hráz, hráz jaksi aristokratické klasy v moderným županu, no, jsem zvědavej, už jsem na Černém mostě brousil… :-))

  50. GTIa jakýmže to autem máš ten rekord, identifikace „2litr“ je nedostatečná, on není 2litr jako 2litr, měla jsem jich 5 po sobě, Megana Scenika, ten byl těžkej jak kráva a vůbec to nechtělo jet a v každé zatáčce jsem díky jeho konstrukci měla pocit, že se převrátím. Picasso jezdilo v tom 2litru svižněji a převracecí syndrom jsem v něm taky neměla. Po něm jsem jezdila půl roku v Grand Vitaře 2 litru, ta děsně žrala, ale dostat z ní chtěla vytlačit aspoň 160, tak jsem měla nohu i s plynovým pedálem až pod autem. Nejsvižnější 2litr byl VW nový bítl:-), ten lítal fakt úžasně, no a to moje zatím poslední X3 má skvělou konstrukci, nedělá žádné problémy na sněhu,ledu,vodě, nakonec ani na suchu:-)) a přestože lítá jak blázen ani moc nejí:-)Netuším o kolik je těžší třeba ta GW nebo ten Scenik mež to BMW, veliká jsou vpodstatě stejně, ale pro některá větší auta jsou 2 litry málo.
    64 minut Praha-Brno, hmmm po D1 , to muselo bejt ze soboty na neděli vnoci na prázdné dálnici, protože přes dem, ani víkendový se 200 nepřetržitě po téhle silnici jet nedá.
    Já mám teda osobní rekord Praha-Bratislava za 3 hodiny /včetně předložení pasu/ a do F-M, či Ostravy mám rekord 3.20, z toho Olomouc-FM dělá prostě vždycky hodinu – moc kruháčů:-)
    Další dobrý rekord mám na trase V Holešovičkách – I.P.Pavlova 2 hodiny 45 minut, taky v dvoulitru:-)))

  51. MODONAJel jsem to někdy kolem 1996 na Golfu GTI, tehdy to ještě nebylo tak ucpané. Přesto jsem byl před Prahou už moc vycucanej… už bych to nikdy (nikdy) neudělal… na tuhle rychlost je potřebné mít minimálně tři jízdní pruhy a jet v tom prostředním. Napsal jsem na blog článek Tango Muerte… přečti prosím, je to ze současnosti, z loňska (směr Norimberk – Berlín) –
    http://gti.blog.auto.cz…go-muerte

    Z české současnosti mám také rekord, nejdelší jízda Praha – Brno – 6 hodin :-)) Ty Holešovičky cením… to by ostatně ocenil i Loeb 😉 Asi jezdíš dobře, svižně, pružně. Já se také zrovna neloudám, ale dnes již akcentuji více spíš dojetí do cíle, než honičku.

  52. MODONOJeště jsem si vzpomněl na jeden můj (tehdy běžnej) pražskej rekord. Před revolucí jsem jezdil od žižkovského vysílače na arbesák v ranní „špičce“ každé ráno za sedm minut :-)))

  53. Kosmonautům…Víte, kdo jsou „mimoděkové“? (copyright dgx) Nevíte? Nevadí, stejně se zabijete… 😛

  54. GTIpřečtu, jen co dodělám to DPH, už mi to trvá 48 hodin a 15 minut:-)), abych se správně soustředila:-). Žižkov-Arbesák za 7, ve špičce, dobrý:-)), akorát teda nutno asi podotknout, že kdo je zvyklý jezdit po Praze a ví kudy kam, což znamená, že se dokážeš vyhnout špuntům než se do nich dostaneš, netrčíš v zácpách-pokud se do nich už ovšem nevratně nevecpeš.
    Určitě jezdím svižně a pružně, někdy i dobře, občas si jsem nucena přiznat, že jedu jako kráva 🙂

  55. ENDJsi než to co Tvé auto, jenže stejně tak jsi než co Tvůj oblek, Tvoje boty, Tvoje hodinky, Tvůj účes a stejně tak Tvoje manželka, Tvoje děti, Tvoje myšlenky … Prostě tohle lze jednoduše prohlásit o všem … i když nakonec existuje pro nás všechny jen jedna pravda „prach jsi byl a v prach se obrátíš“, tedy nikoliv v prachy:-). Žebříček hodnot má každý postavený jinak, Petr Kellner si nás může koupit všechny a taky chodí klidně v ošoupaném saku. Není od Vás fér zadupat Jakuba do země jenom proto, že se neveze na vlně Vaší lásky k hmotným statkům. I když třeba Tomík to těžko pochopí, jsou na světě i jiné hodnoty, než je tučné konto, auta a televize (Ty už totiž Tomíku jiné hodnoty téměř neznáš, ať se řeší cokoliv, skončíš vždycky u toho samého, na druhou stranu je to samozřejmě známkou Tvé vysoké míry sebedůvěry a vůbec nepochybuju o tom, že se Ti ekonomicky daří, prostě víš za čím jdeš). Pravda je, že odsuzovat lidi kvůli tomu, že si pořizují hezké a logicky i drahé věci, je taky nesmysl, ale vést řeč typu „jsi než Jakub“ je zbytečná urážka, byť napsaná ve stylu GTI. Takže GTI: „Jsi než GTI, mimořádně nadaný glosátor a komentátor, který to o sobě dobře ví, ale tentokrát to zcela zbytečně zneužívá, aby si dokázal svou převahu“. Nakonec ještě k meritu věci – ta kára je fakt krásná:-).

  56. LUBODěkuju za pochvalu, souhlasím s tebou, kára je krásná. Jakub tu ovšem neprezentoval názor nýbrž blábol o nějakých přerostlých přirozeních či co. Tyhle nedoneošené Bedřichoilijiče je nejlepší hned v zárodku schladit.

    Víš, nechci, aby sis vykládal můj poměrně razantní příspěvek směrovaný Jakubovi jako výraz potřeby dokazovat si jakousi převahu. Ne, o tom to opravdu není. Je to než kritika blábolu.

    Jinak moc pěkně píšeš, ano, myšlénky, knížky, lásky… to o člověku moc vypovídá. Tenhle Petr Kellner, možná sako ošoupaný má. Akorát, že je to sako od Armaniho a stálo 23 tisíc :-)) Jakub doufá, že korun… 😉

  57. borec na konecna závěr této plodné diskuze, kde se společnost roztřídila na odborníky, kteří vědí jak drahé sako nosí petr kellner a na lůzry, kteří jen „blábolí“…
    …si dovolím vložit link na uživatele „kolo kolo mlýnský“, který udělá pěknou tečku za tou naší debatou.
    snad jakub pochopí, která bije… 😀 😀

    http://www.auto.cz…=459b942da23f2

  58. LOPATA SE VRÁTILJakub naivitu svého postoje pochopil ještě dříve, než ho dopsal… Ale, Petře Ká, je fajn, že ses ozval ty, ačkoliv ty nepochopíš nikdy nic. Hele, když tak dej odkaz ještě na jiné příspěvky na auto.cz, ten tvůj odkaz, to je slabej čajíček, o GTIm tam čas od času čtu story, na které bych neměl ani kdybych se rozkrájel :-)) Schválně si vyhledej jak mě tam zase jiný odhalil tím, že nemám ani brusle, jezdím jen na skejtu, tedy jako v létě, a na saních, samo v zimě… nebo to bylo obráceně? No, hledej, ty náš hledači :-)))

  59. pytlíkehm, lopata? já?

    Víš, gti, fascinuje mě, co ty všechno nevíš. Víš kolik stojí nějaký sako, víš kdo kdy pochopil naivitu – zkrátka seš dobrej. A je jedno jestli to máš nastudovaný z časáků nebo z netu – jseš zkrátka náš borec na konec…

    😛

  60. LOPATANedělej, žes zapomněl, žes tu dělníka nazval lopatou. To, že ses tu potom kolegům pokorně za to omlouval, to už je pozdě, důležité je první slovo, tedy to, co v tobě je. Ano, já tvrdívám, že v tobě toho je hodně málo pozitvního. Nebo jak ses tu poškleboval kolegům s jinou sex orientací. To je přece odraz tvého vnitřku. Co tu plkáš kolem, to nerozhoduje. Pár vět, cos tu v pohnutí mysli nedávno napsal, včetně výčtu zahraničních cest a údajných pracovných úspěchů… jak ses tu chtěl poměřovat a tak, to jsi ty. Diskutér bez věty. Jo, uznávám, že toho zatím pro své mládí moc vědět ani nemůžeš, ale to, co tu ze sebe předvádíš, no to je odstrašující příklad charakterového bahna, slizu diskuze. Pro mne, jako diskutér, jako člověk, nemáš jedinou větu, co větu, slovo. Ale to tu víš nejen ty. Přečti si třeba tu zhovadilost (jde o podtón příspěvku) cos teď napsal vedle o tom focení… „velkého“ fotografa „normálních“ lidí… Na zvracení je mi z tebe. Nikoliv poprvé.

  61. na rovinu…Tak aby bylo jasno
    1)nevím jestli ty seš dělník, ale za LOPATU jsem označil tebe. A nikoliv bezdůvodně…
    2)nikomu jsem se za lopatu neomlouval
    3) neposmíval jsem se kolegům, ale tobě – nejdřív hafo siláckejch a trapnejch řečí o ženách, pak najednou snahy naznačit svou orientaci 😛

    (btw – tvoje snaha manipulovat fakty je ve světě html poněkud komická http://laco.bloguje.cz…ofesor.php)

    A co se týče lidskosti – všimni si jedný věci – i když ty se snažíš mé posměšky globalizovat, jsou určeny JEN tobě. Ty jseš tady ta komická figurka, která se snaží okolo sebe rozhazovat komická moudra. Nemám nic proti homosexuálům (naopak mám celou řadu přátel s touto orientací). Nemám nic proti dělníkům – i já sám jsem si na škole přivydělával tímto způsobem).

    Jedinej, kdo mi vadí, seš TY. Rádobychytrý příspěvky, rádobyvtipná ironie, pokusy o moudra, dětský názory. A je trapný, že hledáš podtóny (a zhovadilosti) tam kde nejsou a sám se vyžíváš v zesměšňování ostatních…

    A jakej jsem člověk? Očividně jsi nepochopil HLAVNÍ DŮLEŽITEJ FAKT. Já jsem reálnej člověk. Mám svý přednosti, svý chyby a okolo sebe spoustu reálnejch lidí co na ně reagujou. Každej měsíc se píšu pro tisíce lidí a pokud se to někomu z nich nelíbí, má možnost si to se mnou vyříkat. Mejlem, po telefonu, nebo klidně osobně – stačí přijet do redakce.
    TY jseš jen komická figurka, která si na něco hraje. Někdy si hraješ na chytráka, někdy na drzouna, někdy na drsňáka a hulváta. A všechno anonymně z internetu. To chce opravu velkou „ODVAHU“.

    Chápeš už, z koho tady lidi zvracej?

  62. GTI má ze mně komplexyGTI má asi dost značné problémy se svou osobností a hoodně mu leží v žaludku mé názory na velká auta a hloupé lidi.

    Vrací se k mému jménu v každém druhém komentáři. Je vidět že má fakt komplex a né jeden.

    GTI, vyhledej odbornou lékařskou pomoc, na tohle evidentně nestačíš.

  63. JAKUBEJakube, Už jsem ti to psal zde jednou – pokus se představit, že tu žije mnoho lidí, kteří vydělají za den to, co ty nevyděláš za rok. A pro ty lidí je zcela přirozené si koupit věci v jejich majetkových rovinách. Přesně stejně, jako zase ty (v jiné majetkové rovině) kupuješ věci sobě. Nezapomínej, že většinou jsou těmi majetnými lidmi, lidé chytří, lidé co umí víc než ti ostatní, řekněme, že ti lidé jsou daleko chytřejší, schopnější než ty, a proto mají také větší výdělky a logicky větší majetky než ty. Současně si představ, že ti lidé žijí i v jiné rovině nematerialistické – mají třeba tisíce knih, nakupují na aukcích umělecké předměty, cestují… tedy žijí i v intelektuální rovině třeba daleko „náročněji“ než ty. Mají prostě díky těm penězům možnosti o kterých se tobě ani nezdá. A nikomu tím nic nedokazují. Žijí… přesně tak jako ty, ovšem v jiném patře. No, a jednou se třeba potkáte na semaforech. Oni v BMW X6 a ty třeba v civicovi. Nic nehledej, nic nikomu nepodsouvej, nikoho za to BMW nekritizuj, počkej na zelenou a jeď. Oni také pojedou… To je vše.

    Mimochodem, tys tu ve svých příspěvcích ani tak nenapsal, co si myslíš o malých lidech ve velkých vozech, nýbrž co proživá malý člověk ve velkém světě… Držím palec, Jakube. Bude to pro tebe ještě těžké.

  64. „že ti lidé žijí i v jiné rovině nematerialistické – mají třeba tisíce knih, nakupují na aukcích umělecké předměty“

    To je fakt nematerialistický pohled na Svět, nakupovat v aukcích :-))

    „vydělají za den to, co ty nevyděláš za rok“ – obdivuji tvou senzibilitu, jsi fakt médium 🙂 Kolik že to tedy je? zaokrouhli to kdyžtak na desetiticíce.

    A díky za podporu, byť nením co myslíš tím „bude“ a tím „težké“.

  65. JAKUBEjaký nematerialistický pohled na svět? Snad žiješ ve stejném světě jako my všichni zde, ne? Tedy, utratíš jen to co vyděláš. No, a ti lidé vydělají opravdu za den to co ty nevyděláš za rok. Nejde přece o absolutní částku, jde o princip života. Ti lidé jsou chytřejší než ty, schopnější než ty, pracovitější než ty. To je zcela přirozené.

    Jde o to pochopit, že tak jako je pro tebe přirozené nosit na ruce kýče od stormu, je pro ty jiné přirozené nosit produkci třeba od toho Cartiera. Nic za tím nehledej.

  66. to Jakub[73]Bohužel Jakube, po tomto ubohém příspěvku dávám za pravdu GTI, byť trvám na tom, že své reakce mohl trochu mírnit:-)

  67. Já už budu hodný dědečku :-))
    PS: Koupím ojetého Civika, tak do deseti tisíc, pokud možno s digitálkama v základní výbavě.
    Rád bych nosil na ruce nějakou tu produkci, nic za tím nehledám 😉

  68. JAKUBEChválím tě, Jakube a věřím ti, že když už nosíš hodinky, chtěl bys mít něco kvalitního.

    P.S. Ty stávající co nejrychleji vyměň… neboť jsou komedie v nichž si člověk uvědomí, že hraje hlavní roli až tehdy, když mu opona při děkovačce spadne na hlavu…

  69. to Petr K.Novej? Jak se to vezme, Laca znám tak 10 let, i když posledních sedm jsem ho neviděl. Ale naposledy minulý víkend jsem na dětském hřišti potkal jeho ženu i děti:-). Tady se ale opravdu vyskytuju nepravidelně (i když už asi tak rok) – to víš, vydělat na BMW X6 mi zabere dost času:-).

  70. [85] Jak říkala moje babička, když něco nevíš, zeptej se. Pravda, někdy to není politicky nejvhodnější metoda, ale já jí přesto klidně používám dál … tak tedy Petře, možná jsem tu opravdu novej, protože na rovinu říkám, že nechápu, co máš na mysli?

Napsat komentář: GTI Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *