Volvo XC60: Dokonalá jízda na webu

Jak povýšit internetovou prezentaci na umění


Víš, kámo, hodně lidí ti bude říkat, že auto je ta nejhorší možná investice. Od podobných hlavounů se drž raději dál. Tobě přeci nikdo nemusí vykládat, že auto není investice. Kdybys chtěl investovat, koupil sis tenkrát od toho architekta a jeho syna akcie Poldovky. Ty ale víš, že auto představuje tvé druhé já, je nedílnou součástí kroniky tvého života a vypovídá o tobě víc, než daňové přiznání vyplněné pod detektorem lži.

Hele, brácho, už několik měsíců žiji v městečku Löv. Je to ve Švédsku. V zemi, kde se nevyrábějí auta, ale designeři, technici a inženýři tam tvoří umělecká díla. Právě taková, jakými jsou internetové stránky představující nové Volvo XC60. Tenhle web má atmosféru. Stejně jako to auto. Tenhle web má styl. Stejně jako to auto. Tenhle web si zamiluješ. Stejně jako to auto. Tenhle web je dokonalý. Stejně jako to auto.

Každé auto má takový web, jaký si zaslouží. Poklekni před tím nejlepším.

30 thoughts on “Volvo XC60: Dokonalá jízda na webu

  1. uffTak nějak nevím. Kliknul jsem, vstupil jsem, auta hledal jsem a skoro nenašel.

    Místo toho jsem zahlédl jakéhosi skauta s kytarou, dvě přerostlé pipi punčochaté. Na konci se sice nějaký auto objevilo, ale daly se na něm jen měnit barvy. Poté jsem asi deset minut s City Safety Off zastavoval bezpečně a nakonec klikal jak magor aby se ukazovaly kusy karoserie a interiéru…

    Když si k tomu připočítám neustálé trapné načítání (nevím proč jsm si vzpomněl na adventuru Atlantis), zjišťuju že tohle volvo asi pro mě nebude. Mám rád jednoduchý věci který fungujou…

    Zlatá 960tka… 😛

  2. Uf uf…Nechci tady kazit hru, ale namísto pokleku jsem taky zbaběle uprchl. Tenhle web řadím mezi „nasírací“. Je pro mě nepřehlednej a nutí mě vstřebat informace, o něž nemám zájem. Připadá mi prostě jako IKEA. Abych si mohl koupit jeden úchyt na šuplík, musím se prokličkovat celým barákem s neuvěřitelnou spoustou krámů. Lituji, že jsem nemohl podat lepší zprávu… 😛

  3. klik (to Petr K.)a) hledal jsi špatně
    b) klikni na LOGAN.cz … dostaneš tmavě modrou metalickou barvičku, dál klikat nemusíš … na kusy karoserie se nedostaneš – vše je ze sedmičky plechu
    c) vzdálím-li se lehce od bodu b), nebude se mít v bodě c) co načítat a nevzpomeneš si tedy na adventuru ATLANTIS, nýbrž na modrou metalickou …

    LOGAN je dost jednoduchý.

  4. to je dobřeprchejte, prchejte … u LOGANŮ mají volno, u VOLVA zbyde na nás // jo, a zapomněl jsi napsat, že pro ten úchyt sis do IKEA mazal, protože v kovomatu přes ulici je 2x dražší …

  5. vole to snad ne!!!Jo brácho není to špatný…ty vole ale není to trochu moc lásky pro pár životních zkušeností? Není to trochu moc pravidel pro chvilku dojetí a kousek dojetí??? Víš sám, že to je to jen prachsprostá parodie o tom, co máš sám se sebou dělat abys splynul s přírodou. Parodie na to, že si za blbej meloun můžeš koupit kousek zelenýho bezpečnýho světa. Jestli tomu alespoň trochu věříš, tak prodej tu svojí škodárnu a kup si místo ní ranč u zelený sedmy a těch 100 koní, co o nich tolik sníš.

  6. jo abych nezapomněl…pozravuj Bursíka….to je zrovna takovej přírodopyčus 🙂 Prodá nešetrný zamořující bramboráky aby mohl v klidu zeleně luxovat…pardon lexusovat…

  7. [7] Nezapomněl. To byl jen takový příklad, aby i ti pomalejší pochopili mé rozčarování. Naposledy jsem navštívil IKEAland před mnoha lety, když jsem byl ve Švédsku na stáži. 😛

  8. VOLVOVINYNěkdo to tam považuje ža voloviny, někdo za volvoviny… VOLVO umí. Už dlouho, a jak koukám, ještě dlouho umět bude. Až ho, Laco, postavíš do garáže… a že odtušuji brzkou dobu 😉 napiš sem pak testík.

  9. vole díky GTISi snad tolik chváli nezasloužim zrovna od tebe.Lacovi jsem psal jinej bezva zážitek z tohodle tejdne..ale to tady můžu otisknout leda až po desátý hodině večer 🙂
    …a pak to bude pro tenhle blog asi plati už napořád…aaa neeeebo budeš muset odkliknout, že ti už bylo osumnáct

  10. SADO-TOMIKPusť to sem, nějak elegantně to zcensuruj, používej termíny jako – banán, medvědí tlapa a tak, my už si to přeložíme 😉

  11. LACO. FOR LIFE.[4] Petře, ten web není místem, kam se vypravíš zjistit přípustnou celkovou hmotnost přípojného vozidla, to musíš jinam (http://www.volvocars.com…ult.aspx). Tohle je virtuální svět mých snů, krajina VOLVO. Tam jen zjistíš, zda jsi hoden, abys mohl pokleknout.

    [5] @Teo, gratuluji k odvaze si přiznat, že nejsi hoden. A hru nekazíš, jsi skvělý hráč. Za Ikeu palec nahoru, taky ten barák nemám rád. Cítím se tam ponížen.

    [8] Tomíku, ten stokoňový ranč u zelený sedmy, to je tvůj majstrštyk!

    [12] GTI, testík myslím ještě dlouho nebude. Snad ze zářijového svezení, víc zatím neplánuji.

    [13] Tomíku, deset už bylo!

  12. na jiné vlně…[15] Promiň, ale virtuální svět mých snů mám úplně jinde. Vlastně, není tak úplně virtuální – klidně si ho můžeš jet taky prohlídnout.
    Ráno vylezu ze stanu v borovým lese; snídám a sluníčko pomalu stírá rosu z borůvčí okolo mě. Na oběd si skočím za hudebního doprovodu cvrčků do Křenovskýho šenku, kde asi mišelinskou hvězdičku nikdy nedostanou, ale pivo tam maj jako křen. Pak se jdu projít Apolenou, natáhnu se do vyhřátýho Pískoviště a pozoruju, jak se mraky honěj mezi skálama a borovicema. Žádný volvo, přesto všechno okolo navržený nejlepším designérem světa. Vracím se tam každej rok a stejně mě ten design i ergonomie vždycky dostanou.

    Já nežiju v lov, ale v českým ráji a jen čistě náhodou pár desítek kiláků na jihozápad dělaj taky slušný káry ;-D

    PS: Ale koukal jsem na ten druhej link a možná bych do toho šel. Koukal jsem do technickejch údajů a docela mě přesvědčili. T6 AWD, 285 poníků, spotřeba ve městě 1L/100km, spotřeba na dálnici 1L/100km příznivá je i cena 0,00 Kč. jen mě malinko znervozňuje pohotovostní hmotnost 1kg vím že jsou švédi technologicky hodně na výši, ale doufám že maj nějak ošetřenej boční vítr. Při týhle hmotnosti by to moh bejt docela problém&

  13. tak jo banáni, když tak hezky prosíte 🙂Vole, musim se podělit&.

    měl jsem dnes dopoledne pouze sám pro sebe půjčený éčkovýho mergla. To samo osobně nic moc vole. Dědkovský auto z naprosto nevkusným interiérem. Zepředu&. Pouze připomínající dávno uhynulý respekt s těchto aut&.jak říkám na pohled usedlej hnus. V podstatě tím ze předu nevyplašíš ani dodávkáře se Škodou 1203.

    Jenže!!! Vole&a teď doufám, že sedíš přikurtovanej na tý tvý nový židly&a ta má pásy&.

    Když jsem k tomu šel zezádu&říkám si,kurva na co to má ty čtyři laufy???&.No a pak jsem to nastartoval& motor zmáčknutím na řadící páce&.a teprve teď jsem pochopil. Lehce zaburácel motor&.ale naprosto kultivovaně.Vyrazil jsem na trip. Začal jsem jen velmi opatrně&(jel jsem fakt sám, bez nějakýho vysvětlování& majitel mě k vozu ani nedoprovodil&.jen ukázal, kde je)&..takovej jakoby těžkopádnej rozjezd při furt tom lehce burácivým zvuku&.no &no&no a pak jsem najel na dálnici&.a sešláp&..

    Banáne vole, medvědí tlapo, dál se nic moc nepamatuju, poněvadž se mi odkrvil mozek&postavilo péro tim pod tlakem&.. Ještě že jsem se v smrtelný křeči držel volanta, čeee bych jinak seděl na zadní sedačce a chmatal po hlavový opěrce řidiče. Ten pocti musíš zažít!!!! Probudit šestset koní&.. na to musíš bejt ale Kurva kovboj, abys udržel vopratě.

    Jo&přesně si to tipl&.Přečipovaný 6,3AMG!!! Rozdíl mezi stovkou a dvoustovkou byl v pár vteřinách (fakt jsem to nepočítal&pořád jsem byl rád, že jsme se držel volanta). Při 240 jsem stáhnul nohu z plynu a říkám si pro sebe&.vole tak na tohle fakt seru! Má to prej vomezovač na 260, kterej má bejt v brzký době odstraněnej&.ale pýčo vole&nejsem aértonséna&

    Ani nemůžu psát, protože se mi ještě pořád klepou kolena J. Dnes jsem byl v naprosto jiném časoprostoru a teprve snes jsem pochopil, co znamená na dálnici řezat zatáčky&..

    Thomas McMachr (jenom protože jsem se nezabil J )

    PS:Můj názor, že nechci mergla&.se ale nemění!!!Bábo umí taky bez věci

  14. ach ty hrubky…omlouvám se za ty hrubky pane Svěráku, ale ono se to nevopravilo !!! 🙂
    Píšu si pět!

  15. DRIFTAŘ D1Takovouhle recenzi na Mercedes jsem ještě nečet´;-) Ale zvedám palec (na hrupki ti kašlu) a velmi oceňuji pasáž o řezání zatáček na dálnici :-)))) fakt dobrý Tomíku… P.S. S tou „medvědí“ tlapou jsem to skoro vodhad, co?…

  16. GTITy vole dík, hold není každý den posvícení. Vzal jsem si Tě od minulýho rozhovoru víc k srdci a trochu časteji do práce jezdím v těch svých dvěstěpadesáti…a docela mě potěšilo, že jsem nebyl tolik zaklmanej, když jsem si přesedl zpátky.Jak bych tak řekl, bylo to docela uklidňující 🙂 Jsem stále spokojen.

  17. ŠKOLA V PŘÍRODĚ[16] Petře, XC60 má pohon na všechna čtyři kola, světlou výšku 230 mm, přední nájezdový úhel 22°, zadní dokonce ještě o pět stupínku větší. Jednou se do Tvého světa PŘIJEDU podívat.

    [18] Jo tys myslel tohle! Čekal jsem Tomíku, že hodíš do placu jiný mail. Ten jak si mi popisoval příhodu z plzeňské dálnice, jak tě stoply ty dvě dorostenky, co pak při jízdě dělaly a co všechno neměly na sobě.

    [19] Vypnul jsem korekturu komentářů kvůli Tobě. Bez hrubek by Tvé texty ztratily na autentičnosti.

  18. TOMIKexcelentně jsi to sepsal … jen co je pravda, ani nedejchám … jednou mi takhle stálo, když jsem chvilku (ale opravdu jen chvilku) visel za F, který si dalo v 80 letmej start se silniční mašinou … super

  19. XC60Objektivně: Strávil jsem v něm 14 dní na dovolený v Chorvatsku.Auto vybavený pěknýma detailama a pomůckama, který v mým dřevorubeckým těžko budu hledat ještě za deset let celýho japonskýho vývoje. Dal bych tomu lepší motor, ten naftovej pětiválec mi přijde překonanej…ale pravda,že je dobře vodladěnej.

    Občas se samovolně zapnula detekce blížícího nárazu, což v momentě kdy usínáš za volantem a automaticky šlápneš na brzdu můžeš leckdy ocenit…ale obyčejně tě to akorát rozhodí. Znáš ten pocit, kdyš čumíš na navigaci, ta Ti ukazuje vole jeď po cestě rovně, ale před tebou stojí v tý cestě barák. Ty máš chuť jet, protože už věříš víc jí, než vlastním očím.No a to je přesně vole vono. Čumíš na silnici a myslíš si, že ono je to bystřejší než ty a ty to jenom nevidíš…přestáváš věřit vlastnímu úsudku. A to se nevyplatí…Tohle v autě fakt nechci. Chci být pánem toho, co dělám.

    Krásný, pohodlný, prostorný, šikovný auto. Není co dodat…za ty prachy :-)…ale to musíš vědět přeci ty nejlíp 😉

  20. LangustaNo, já už jsem v měření sil docela vopatrnej. Není všechno zlato co se třpití…ale když tě na dálnici zmrská ve dvoustech Clio, tak se z toho stane životní trauma….

  21. HRAČKY PRO DOSPĚLÝ ŘIDIČE[24] Čtrnáct dní si seděl leda tak v XC70, šedesátku nemají kluci od Volva ještě ani na krámě. XC60 není kombík!

    S názorem na technický vymoženosti souhlasím, popsal jsi to přesně. Může to vést k tomu, že jako řidič zparchantíš. S navigací zabloudíš tam, kde bys za použití zdravého rozumu trefil, s varováním před kolizí neubrzdíš u Volva to, co by ubrzdil Wartburg s předvídavým řidičem.

  22. to LACOjsem trapnej, jsem trapnej, jsem trapnej…!!!taková vostuda..to snad nepřežiju. Dneska jdu domu za tmy ať mě nikdo nevidí 🙂 Beru si dalších čtrnáct dní nemocenskou, než se z toho dám do kupy.

  23. Tak nevím, snad je to tím brzkým ranním časem, ale já to vůbec nepochopil. Ani oslavnej článek, ani web. „Pouze názorný příklad, při natáčení nebyl ohrožen žádný pes“???

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *