Exkluzivní informace o chystaném projektu nové generace
Za několik málo dní, přesně 1. září, by měla být spuštěna služba Napověz.cz. Její autoři vycházejí z předpokladu, že ne na všechny dotazy mohou skutečně kvalitně odpovědět vyhledávače. Jsou témata, oblasti nebo konkrétní otázky, které vyžadují osobní zkušenost člověka s problematikou nebo jinak zprostředkovanou znalost. Prostřednictvím nové služby budete mít možnost položit libovolný dotaz a spoléhat na odpověď od ostatních uživatelů.
Myšlenka jistě nikterak originální, na podobném principu ostatně pracuje například služba Yahoo! Answers, v Čechách pak Ptejse.cz nebo Poraďte.cz. V čem tedy chce být nový web jedinečný? Jeden z autorů, Evžen Rejfíř, přednosti nové služby shrnul do několika zásadních bodů:
- Možnost získání odpovědi kdykoliv a kdekoliv. V 1. fázi bude možné otázky zadávat a odpovědi získávat pouze v prohlížeči, ale už teď je realizováno zapojení mobilních telefonů. Cílem je, aby si každý uživatel mohl položit dotaz nebo vyzvedávat odpovědi na své otázky pomocí sms.
- Web 2.0 prvky. Každý uživatel bude moci vytvořit svoji skupinu do které se může jakýkoliv jiný uživatel přihlásit. Skupina je charakterizovaná štítky-tagy. Následně všem přihlášeným uživatelům budou zasílány všechny otázky/odpovědi, které obsahují shodu v klíčových slovech.
- Kategorizace dotazů (obsahu). V systému nebudou vytvořeny pevné kategorie, ale ke každé otázce bude možné připojit tagy (oblasti), které ji charakterizují.
- Placení poradci. Každý uživatel systému (poradce) bude mít své scóre a pokud dosáhne určité hladiny (bude dostatečně kvalitní a prověřený komunitou) bude se moci stát tzv. placeným poradcem. Za své odpovědi pak bude získávat skutečné peníze (bude spuštěno ve 2 fázi projektu)
- Firemní účet. Společnostem bude umožňovat provozovat svoji online poradnu na doméně 3. řádu Napovez.cz a zákazníkům nebo běžným uživatelům tak více přiblížit své služby (např. právní, firemní, finanční nebo jiné poradenství)
- Rozšíření do zahraničí. Ve 2. fázi budou realizovány tyto jazykové mutace: angličtina, slovenština, němčina, ruština, polština (budou provozovány na regionálních doménách)
„V říjnu to bude 12 měsíců od prvotního nápadu. Vývoj tedy trvá necelý rok. Na tvorbě nové služby se podílejí tři lidé (z toho jsou dva vývojáři). Spuštění beta verze je bez finanční účastí investorů, nicméně jsme ve velmi úzkém jednání s jednou ze společností typu Angel Investors,“ prozradil mi Evžen Rejfíř několik informací ze zákulisí projektu.
Ukázka zatím neveřejné podoby služby Napověz.cz
no kóóónečněUž vidím,jak stojím na stavbě lámu si hlavičku, co s průserem. A hele POZOR!!! Vzpomínám si na Laca…tukam napovez.cz…a cely svet je hned zase jasnější a krásnější 🙂 Těším se!!!
Od prvního září se budu zase cítit lépe,jistěji a bezpečněji, než kdykoliv předtím….a pozor hlavně kdekoliv!
To KDEKOLIV je dnes potreba..Co kdyz budete potrebovat poradit s necim treba na WC 🙂
http://picasaweb.google.cz…529138
NápadníčekHoši přiznejte se….kdopak inkasoval 100Kč z nápadníčku? 🙂
Sakra jen nevím, jestli se na ty moje dotazy odpověď vejde do 160znaků SMS.
Doufám, že Vám to vyjde. Zajímavej projekt.
[2] kdyz tam budes mit ten wifi signal tak se muzes poradit … kdyz ho mit nebudes tak ti zbyde jedine … 🙂
spustenotak je to spustene do testovaciho provozu 🙂 za zpetnou vazbu budeme radi