Má prodej aut přes internet budoucnost?

Auto si do nákupního košíku nedáte


Provoz na internetové dálnici v posledních týdnech houstne. Kdysi výhradně zpravodajský server iDnes koupil internetového prodejce aut Automodul a přetransformoval jej v inzertní server s automobily. Na původní Automodul.com navázal nový web AutoSystem.cz. Škoda Auto chce svůj letitý web Vyzkoušeno.cz postupně nahradit novým počinem ŠkodaPlus, do něhož je nyní zapojeno několik autorizovaných prodejců Škody, kteří jej zatím testují.

Před časem začal auta prodávat zavedený internetový obchod Kasa.cz. Vedle mikrovlnek, televizí nebo parfémů nyní nově najdete nabídku modelů aut deseti značek. Systém funguje podobně jako u zájezdů, provozovatel e-shopu má daný vůz v nabídce, ale nemůže stoprocentně zajistit, že už na něj není sepsána objednávka v autosalonu. Zákazník tedy z netu posílá poptávku (ta ještě není objednávkou), pracovník ověří dostupnost vozu a pošle zákazníkovi nabídku. Jak mi sdělil Martin Kasa, denně zatím vyřizují zhruba dvacítku poptávek.

Osobně si nákup auta přes web dokáži představit leda při výběru auta pro manželku. Ale pro mě je nákup auta obřad podobný namlouvání. Nejdříve auto nesměle z povzdálí pozorovat, pak se osmělit a projet si ho. Pokud to zajiskří, začít si nadbíhat prodejce. Při kávě pak probrat podmínky sňatku. A k tomu internetu netřeba. Snad jedině kdyby někdo nevěděl, jak kupovat auto.

4 thoughts on “Má prodej aut přes internet budoucnost?

  1. AUTOMATICKÉ AUTODobré informace, Laco. Auto nelze vybírat v křeči, chce to eleganci a styl. Přesně jak píšeš, krůček po krůčku se sunout tím správným srdečně-mozkovým směrem.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *