Lupa.cz chystá nový seriál

Jaké máte zkušenosti s e-mailovými helpdesky na portálech?Prestižní magazín Lupa.cz připravuje novou rubriku pod názvem Spotřebitelské okénko. Čtenáři by v ní od listopadu až do konce roku měli každý týden nacházet zajímavé informace například o tom, jak reagují telekomunikační operátoři na poptávku, jaké jsou čekací doby na telefonický helpdesk nebo třeba jak reagují portály na e-maily.

Pro zpracování posledně jmenovaného tématu oslovila redakce Lupy mě. Než se tedy pod cizím jménem pustím do bombardování helpdesků (ne)japnými e-maily, uvítám zkušenosti vaše nebo vašich známých s helpdesky na tuzemských portálech.

Zajímá mě tedy, jaké dotazy, požadavky nebo připomínky jste elektronickou poštou portálům zaslali a jaké jste se dočkali odezvy. Příspěvky prosím směřujte do komentářů nebo na můj e-mail. Díky.

One thought on “Lupa.cz chystá nový seriál

  1. mna neuveritelne vytaca, ked z pozicie postmastera sa snazim kontaktovat niektore firmy s technickym problemom, ktory s nimi suvisi, a oni sa proste ani neobtazuju odpovedat, casto ani netusia, ze by mohli mat zalozene iste schranky typu abuse, postmaster.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *