Podprahová reklama na Radiožurnálu

Má rozhlasový pořad Motožurnál tajného sponzora?Možná si také pamatujete reklamu na čerpací stanice Aral, ve které chlapík s pětilitrovým kanystrem v ruce kráčí kolem benzínek tak dlouho, než narazí na čerpací stanici „v modrém“.

Dnes byla v rozhlasovém pořadu Motožurnál odvysílána reportáž o cenách pohonných hmot na čerpacích stanicích. Po reportáži následovala skladba Im Walking od Fats Domino, která tvořila hudební podklad výše zmíněné reklamy.

Byla to náhoda, kouzlo nechtěného nebo jezdí hudební dramaturg Radiožurnálu k Aralu?

UPDATE (21.10., 12:19):
Vyjádření Petra Honzejka, šéfredaktora ČRo 1 – Radiožurnálu:
„To o čem píšete bylo skutečně kouzlo nechtěného. Hudební dramaturg nemá při konstrukci playlistu o obsahu konkrétních příspěvků detailní informace. A moderátora jednoduše možný podprahový efekt nenapadl a prostě řádně odehrál to co bylo v playlistu. Upřímně řečeno, stane se…“

7 thoughts on “Podprahová reklama na Radiožurnálu

  1. terminologia..myslim, ze vyssie popisany pripad bol skutocne len nestastnou zhodou okolnosti, to vsak nemeni nic na tom, ze skryta propagacia vybranych produktov je beznou praxou medii (najviac v tlaci, ale i v rozhlase a TV). Nejedna sa vsak o podprahovu, ale skrytu reklamu, alebo tiez PR. Podprahova reklama je nieco uplne ine..

  2. terminologia..myslim, ze vyssie popisany pripad bol skutocne len nestastnou zhodou okolnosti, to vsak nemeni nic na tom, ze skryta propagacia vybranych produktov je beznou praxou medii (najviac v tlaci, ale i v rozhlase a TV). Nejedna sa vsak o podprahovu, ale skrytu reklamu, alebo tiez PR. Podprahova reklama je nieco uplne ine..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *