Testoval jsem helpdesky tuzemských portálů

Výsledky mě nepřekvapilyPředpokládám, že i po výrazné personální změně, která brzy proběhne v redakci magazínu Lupa.cz, se čtenáři dočkají nové rubriky Spotřebitelské okénko, kterou by měl již brzy otevírat můj článek popisující test helpdesků tuzemských portálů.

Do testu byly zahrnuty následující portály: Atlas, Centrum, Quick, Seznam, Tiscali a VOLNÝ. Těsně před startovním výstřelem byl diskvalifikovám portál Red Box, neboť jsem na jeho titulní stránce nenašel odkaz na helpdesk.

Pracovníky helpdesků jsem otravoval dvakrát. Nejdříve jsem jim pod jménem Pavel Mladý minulou středu večer poslal následující dotaz: Dobrý den, jsem žákem sedmé třídy a chci o naší třídě udělat stránky. Poradíte? Děkuju. Pavel.

Druhý dotaz následoval toto úterý dopoledne, kdy jsem se převlékl do ženských šatů a jako Ivana Navrátilová se zeptal: Dobrý den, mám problém s e-mailem. Stahuju si poštu z vašeho freemailu do svého počítače a chodí mi dost e-mailů v angličtině. Vůbec jim nerozumím, chtěla jsem si proto zapnout na vašem freemailu funkci, která by mi ty dopisy překládala do češtiny. Bohužel jsem nic takového nenašla. Můžete mi to vysvětlit? Děkuji. Navrátilová.

Zkusíte si tipnout, jak helpdesky jednotlivých portálů dopadly?

7 thoughts on “Testoval jsem helpdesky tuzemských portálů

  1. Odhad? Po "otestování" několika webshopů pod hlavičkou MF DNES (a jedné odpovědi bez urgence) si dovolím odhadovat podobně 🙂

  2. Reakce portálůJako vždy mi neodpověděl nikdo z Quicku a nově také z Red Boxu (asi mají v Contactelu jiné starosti). Horší bylo, že bez reakce zůstaly i nějaké dotazy na helpdesk…

  3. Škoda, že nepadla ještě třetí série dotazů, tentokrát pod pravým jménem. Možná by reagovali jinak. Párkrát jsem si ověřil, že jsme si všichni rovni, ale někteří jsme si rovnější.

  4. Tipoval bych, že nejčastěji nepřišla reakce žádná. A když ano, tak ti poslali link na FAQ anebo doporučili placené služby.

    BTW to, co napsal Jirka Bureš, je smutná pravda.

  5. Výsledky testuTest helpdesků jasně potvrdil, které portály slouží jako skutečné "brány do internetu" a které portály fungují jen jako vedlejší produkty telekomunikačních operátorů. Odhadnout výsledky tedy není nijak těžké.

Napsat komentář: Pavel Kout Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *