Škoda Superb Combi: Ocelově chladný

Komfort jako krédo


GTI, znalec aut a duší motoristů, mé auto již viděl a schválil, mohl jsem tedy recenzi svého nového vozu směle předložit široké motoristické veřejnosti. A kde jinde než na nejrespektovanějším tuzemském automobilovém serveru Auto.cz. Napsal jsem stovky slov, nafotil desítky fotografií. Vše v kvalitě, jakou si testované auto zaslouží.

Nevěříte? Tak se přesvědčte!

Škoda Superb Combi

9 thoughts on “Škoda Superb Combi: Ocelově chladný

  1. RÉBUSBLaco, tys mě teda doběh´. Já si říkal, kam to mohl strčit. Samozřejmě mě nenapadlo si rozsvítit. Tak – velká pochvala za celou prezentaci, krásný text a krásné snímky krásného auta.

  2. Nenapsals tamJestli to má tu geniální funkci, jak pustíš ostřikovač, ono to svévolně pustí i stěrač. První setření je okno dokonale setřené, jenže ono to to zcela SAMO setře podruhé, kdy se sklo už trochu upatlá a aniž by tomu šlo jakkoliv zabránit, setře to ještě potřetí, po čemž je sklo stejně neprůhledné, jako bylo před akcí.

    Kdo tuhle do nebe volající zhovadilost vymyslel, musel mít v lebce něco hodně měkkého, hnědého a německého.
    Moje oktávka tohle dělá a já už si nikdy nekoupím auto, které nelze OVLÁDAT, ale které si dělá SAMO CO CHCE.

    Co Superb? Už to soudruzi z NDR vychytali?

  3. 2RojMáš nízko nastavený ostřikovače. Nastav je tak, aby stříkaly cca 10cm pod horní okraj okna…

    BTW – jezdil jsem s desítkama aut a nenarazil na jediné, které by se chovalo jinak. Ví někdo o výjimce?

  4. STĚRAČE STÍRAJÍ, OSTŘIKOVAČE OSTŘIKUJÍ[2] Roji, Superb jde dál. Sám pozná, kdy je sklo špinavé.

    A KLAKSON TROUBÍ.

  5. STŘÍKAČKARoji, panuje jistý rozdíl, mezi funkci tvého nádobíčka a mezi funkcí stěračú. O tvým nádobíčku se tu rozepisovat nehodlám, taky co bych tu moh´napsat, viď, ale o těch stěračích, tam je to na hlubší úvahu.

    Já se zatím nesetkal (mimo tebe) s člověkem, kterej by ostříkoval a nestíral… 😀

    Tedy – ostřikuješ proto, abys utřel. Utíráš proto, žes ostříknul. Některá auta setřou ještě dvakrát, třikrát po střiku a některá dají ještě jeden kyv po pauze cca 10 sekund. Je to proto, že jak známo, se ti za jízdy nesetřené kapky ještě rozjíždí po čelním skle. No, a ten poslední kyv ti ty kapky dokonale setře. Tedy ale teď mě napadá… když dolejváš olej do motoru, doufám víš, kam ho máš lít? 😀 Já že seš jedinej, kterej dosahuje horšího výsledku před střikem než po něm. Myslím u stěračů…

    No, a Laco, jako silniční elita, ten to má dokonce v automatu.

  6. 🙂No, já tomu možná nerozumim, ale za sebe bych řekla, že v tom nic tak extrovního nevidim… když to srovnám s tím výletem na Kokořín… 🙂 no, né, Laco, ty fotky vypadají jak z passatu, tak jsem myslela, že ten Superb je uvnitř krapet hezčí 🙂

  7. SmarjaLaco, jeste napis, ze to ma automat a podobny vymozenosti pro blondynky. 🙂

    Co zkusit jezdit vlakem nebo autobusem? Ten udela za tebe uplne VSECHNO 🙂

  8. Poslední stěrRojova poznámka k poslednímu stěru (co nastává po těch 10s) je docela případná. Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by na to nenadával. A je fakt, že to dělají skoro všechna auta.

    K mému potěšení mu jde u nové A4 zamezit tím, že ostřikovací páčku během těch 10s přidržím (opačným směrem).

Napsat komentář: LACO Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *