Concord Neo: Luxusní zadokolka

Tvůj první kočár


Kvalitní konstrukce je v této kategorii základ, a proto je dobře, že rám testovaného vozu je vyroben z prvotřídního karbonu. Použití uhlíkového vlákna nejen významně snižuje jeho hmotnost, ale karbonový rám navíc při jízdě pohlcuje nárazy, čímž se minimalizuje vliv nerovností na rušení posádky, a to i přesto, že sportovní podvozek má tvrdší naladění a zejména příčné nerovnosti příliš netlumí.

Výkon vozidla je zpravidla jedna dospělá lidská síla. V případě, přidá-li se k tlačení dítě starší šesti let, lze pozorovat znatelný nástup turba. I při plném obsazení interiéru a zaplnění zavazadlového prostoru o objemu cca 70 l se dá cestovat poměrně svižným tempem, i když po překonání delší vzdálenosti se může dostavit mírný pokles výkonu.

Spotřeba se pohybuje v průměru 0,5 l točeného piva na jednu vyjížďku. Pokud je do tohoto paliva přidáno několik cl etanolu, výkon se lehce zvýší (stejně jako emise), ale vůz se stává hůře ovladatelným. Ovšem jen mírně. Řidič se totiž může spolehnout na genialitu německých inženýrů. Unikátní konstrukce přední osy ve tvaru Y zajistí ovladatelnost trojkolky při zachování bezpečnosti a stability čtyřkolové konstrukce.

Již po několika dnech testování naše redakce ocenila velmi dobré jízdní vlastnosti, ovladatelnost a praktičnost tohoto jednomístného crossoveru se stahovací střechou, který se skvěle orientuje nejen v městské džungli, ale lze se na něj spolehnout i v lehčím terénu.

Concord Neo

8 thoughts on “Concord Neo: Luxusní zadokolka

  1. SpotřebaTak to máš dobrej model, já ať jedu sebevíc úsporně, tak se se svým Quinny Buzz 4 pod 1 L piva za hodinu nedostanu 🙂

  2. Palec nahoruTak tohle je bourák, kterej hravě strčí do kapsy i novou pětku.Kam se sere na lineární převod nějakej osmistupňovej automat 🙂

    Těším se, až si zařídím.

  3. Do městský džungle dobrý, ale do terénu jedině čtyřkolku, jinak je to jak couvání s Velorexem :-).

  4. PAPALÁŠIJo, papaláši z Chomutova, ti si uměli vždycky vybrat parádní káru…

    P.S. Když jsem vozil, teda jako když vozila hlavně žena, koupil jsem v OBI pěknej provaz (ne nutně konopnej), přivázal ho na držadlo, a kdo tlačil, navlékl ruku do oka na druhém konci. To aby při náhodném pádu tlačitele se nestal z kočárku, zejména při jízdě z kopce, raketoplán. Máte v Chomutově kopec?

  5. PAPAMOBIL[4] Donde, nemáme ve městě eskalátory ani tramvaje. Jen trolejbusy. Ale v nich STABILNĚ nejezdíme.

    [5] GTI, kočárek pro mladýho se vybíral v době, kdy se vybíral kočár pro starýho. Takže je to STEJNÁ třída.

    Tady v Chomutově jde Z KOPCE skoro všechno. Ale na PROVAZ to snad ještě není.

  6. no popsal jsi to pěkn+Laco ale jak tu napsala trojka: tak s tříkolkou jedině na luxusní chodníčky v Praze.. na rozbitých chodnících českých měst toho s tříkolkou moc nepořídíš.. možná po pár pivech jo.. a v zimě s tim dojedeš ale nedojedeš.. nebo u Vás jsou v zimě chodníky uklizený od sněhu?

  7. Po dvou zkušenostechJedině tříkolku. Ve městě a obchodech nezbytnost lehce manévrovatelná jednou rukou. V lese po zaaretování kola no problem. V horách při cestě korytem potoka do kopce problém. Ale to se nestává tak často.
    Jó Laco si umí vybrat. Což ale, když je dobrej rozpočet, není zas až tak těžký.

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *