Mých 7 linků

Po delší době další blogerská řetězovka


Před více než 7 dny proběhla blogerským světem hlavní vlna řetězovky The 7 Link Challenge (#7links), jejíž myšlenkou je publikovat post se 7 odkazy na 7 článků podle přesně daného klíče. Českou verzi řetězovky odstartovala Eliška Hutníková.

Můj první článek
Ten úplně první snad ani nelze za článek považovat. Jen jsem tou větou chtěl dát světu na vědomí, že jsem konečně poslechl Martina Koptu a založil si blog. Je to už šest a půl roku. Od té doby jsem publikoval dalších 1330 článků.

Článek, který mě nejvíc bavilo psát
Nejvíce mě baví psát mystifikační texty. A protože jich je tady jen mizivé procento, čtenáři jim věří. Alespoň tedy někteří si dodnes myslí, že jsem vstoupil do politiky.

Článek, který měl skvělou diskusi
Mám výtečné diskutéry. Řada jejich komentářů by vydala na samostatné články. Pod mojí omluvou paní Haně se urodilo 141 komentářů, z nichž více než stovka patřila dvěma nesmiřitelným diskutérům: Petrovi K. a GTI.

Cizí článek, který bych si přál napsat sám
Je jím vynikající text jednoho z výše uvedených diskutérů. Takto bych chtěl umět psát.

Můj nejužitečnější článek
Nevzpomínám si, že bych kdy na některém českém blogu objevil podobnou soutěž, jejíž výherce by si odnesl cenu v hodnotě téměř osmi tisíc korun.

Článek s nejlepším titulkem
Před více než dvěmi lety se do čela Radiožurnálu postavila Barbora Tachecí a zavedla změny, proti kterým se postavila nezanedbatelná část posluchačů. Napsal jsem tehdy článek s titulkem Nechceme přeladit! Nemáme kam. Byl jsem autorem nejen tohoto titulku, ale dal jsem název i celé protestní akci.

Článek, který by si mělo přečíst víc lidí
Určitě všechny. Blog nepíši pro sebe, ale pro své čtenáře. Mě to baví psát, vás to baví komentovat a číst. Tak je to správné, a tak to má být.

6 thoughts on “Mých 7 linků

  1. dobrý nápadNěkdy je nejsložitější udělat tu nejjednoduší věc na světě.Jednoduše proto, že Tě to jen nenapadne.Jdu číst zase od začátku…uvidíme se za 6….asi dní 🙂

    Je to to jako poslouchat starou muziku.Čím starší, tím lepší. A nebo ne?…

    PS:a jako vždy…máš můj veškerý obdiv Laco!!!

  2. Sypněmež trochu popelaTomiku, ja ten blog ted poprve cetl pomerne zevrubne, i kdyz ne cely, ale vsiml jsem si i Tvych komentaru. Vzdyt Ty jsi kurva chytry kluk. Zanechme osobnich utoku, opustme matematicko-fyzikalni disharmonii a dobre mirene ustepacne poznamky, ktere kdyz si ted ctu, myslim tim me i Tve, dobre se bavim. Opustme spor konstatovanim, ze Ty si myslis, ze sirka pneu neni podstatna v kopci na snehu a ja si myslim opak. Nemam rad konflikty, posunme se dal, abychom spolu mohli prilezitostne pod clanky Laca v klidu diskutovat. Navic jsme oba skodovkari a vseobecne Bundes auto fans, my musime drzet spolu, aby nas zabozrout nedostal 🙂

  3. to TNTNemám problém se sebereflexí, to mi věř.Pokora je alfaomega mýho života. Čili si vysvětlíme fakta a tentokrát bez emocí:

    1)jezdím na 17 palcových kolech už léta-v zimě zimní v létě letní.Možná si to myslel jinak, ale uvedl si rozdíl mezi 15 a 17 palcovými koly. Ten spočívá, co já vím, ve "výšce gumy" okolo disku. Proto v tomto ohledu záleží spíše na desenu a směsi než právě na "výšce gumy". Jestli si myslel šířku stopy, tak v tom je pochopitelně značný rozdíl. Každopádně ty 17 palcový mohou mít, a zpravidla mají…(ale také nemusí!!!) větší šířku stopy.Přečti si po sobě ještě jednou, co jsi napsal a pochopíš, proč se Tě ptal třeba i Laco.

    2)pokud použiješ matematiku nebo
    fyziku ve spojení s filosofií můžeš tím porušit jinak neměnná pravidla. Proto vysvětlím rovnici 1>1.000.000. Stačí jedenkrát, kdy ti např. čtyřkolka zachrání krk a vyděláš na tom víc, než na pohodlně ujetých 1.000.000km.Vím, o čem mluvím.

    3)Nevím, jak si přišel na to,že jsem škodovkář.Nikdy jsem žádnodu neměl a ani nemám v úmyslu si jí pořizovat.Ani si nevybavuji jakýkoliv komentář k ní.Možná pochvalný nebo radostný směrem k Lacovi…

    Jinak pro vysvětlenou…mám dost zkušeností v kombinaci 4×4 s automatem. Bohužel mám tu špatnou zkušenost, že když Ti automat v kombinaci se silným motorem podřadí v okamžiku, kdy to opravdu nechceš můžeš si namlátit. Ustál jsem situaci,ale docela jsem se opotil. Elektronika je opravdu tupá a navíc všechno neuhlídá. Stačí jen malinko rychleji sešlápnout pedál a automat vyhodnotí, že nemáš dost výkonu a podřadí. Vždy záleží na tvém citu v pedálu.

    Ty i Laco tady brečíte kvůli kompromisu kombinaci 4×4 s automatem, ale mě ta kombinace přijde na např. na sníh vyloženě nevhodná. A kdy nejvíc využiješ tu čtyřkolku?…podle mě právě na sněhu. Tím chci uzavařít, a ty si skutečně kup co potřebuješ ty, že když si JÁ(je to jen můj názor) vyberu na 1.místě bezpečnost a jistotu, volím 4×4 bez automatu.

  4. Škoda Škody,že neoslovila Tomika. Aha, usoudil jsem z nejakych diskuzi pod clanky s vyberem auta. Mimochodem to byly slusne veletoce… zazival jsem podobne, hlavne kvuli motoru, nastesti tesne pred koupi zaradila Skoda do portfolia 1,8 tsi, takze jsem si oddechl a vratil se domu.

    ad1) Jasne, rozumim Ti. Duvod, proc jsem si sklouznul, vidim v sirce stopy a zjednodusil jsem to do velikosti kola, coz neni uplne presne.

    ad2) Nevim, jestli je mozne, pohlizet na mat-fyz optikou filozofa, ale protoze mam bliz k velicinam nez teoriim, myslim si ze ne. Stejne totiz muzes obhajit automat : rychle pustis na blbem miste spojku, motor chcipne a ridic Tatry zleva si bude do smrti ( sve ) pamatovat, ze jsi mel svetly interier s kozenym paketem, protoze projde jako nuz maslem. Pokud bys mel automat, ujels … Muzes srovnavat obecne 4×4 a Automat, ne 1 krizovku proti 1 mil. km, to jsou jine veliciny a samozrejme normalne uvazujici clovek da prednost zivotu, takze zvoli to, co si obhaji a je videt, ze obhajit lze oboji …

    ad3) takze Subaru nebo Audi ?

    Tve zkusenosti jsou zajimave, ja mam za sebou s automatem jen letni epizodu a nepremyslel jsem nad tim, ze kombinace obeho muze byt v zime problem. Zrejme si pujcim 4×4 a zajedu si vyzkouset, jak to jezdi na kluzkem, protoze zkusenost je jedinecna a nepopsatelna. Zodpovedne prohlasuji, ze jsi me trosku zviklal, protoze bezpecnost je pro me vic nez komfort, o tom zadna, pokusim se o tom neco nacist…

  5. Souhvězdí z druhé strany galaxieKaždý máme svou hvězdu. Já jich mám hned šest…GTI to nemůže vidět ;-),jenže moje srdce stále silněji prorůstá hvězdičkami. Ze začátku jsem měl z tohodle polygamního sňatku spoustu rozpačitých pocitů. Postupem času se ukázalo,že to byla nejlepší volba mého života.Ne, že bych byl stoprocentně věrnej a nehrál si s myšlenkama i na jinou nebo jinýho ;-), …nebo, že by mě občas všechny najednou neštvaly, ale pokud jde o jistotu, nenašel jsem lepší. Pokud je někde něco lepší,dopředu říkám…nemám na to…a jsem za to rád.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *