16 thoughts on “Sporthotel Zátoň

  1. TechnickáJsem jablečná panna, takže se omlouvám, pokud už to je vynalezeno, ale mi by se líbilo, kdyby v tak pěkném traileru byl text titulků ( nebo i jiné průvodní slovo ) doprovázen oním typickým, poutavým mužským hlasem, který zná každý, kdo byl alespoň u vývěsky letního kina.

    Takže se ptám, dokáže i tohle tvůj epl ?

  2. JABLEČNÝ RÁJ[3] Fremy, vždyť to JE trailer na nejnovější biják!

    [4] TNT, dobrá otázka. Skoro Tě až podezírám, že ses mi při stříhání díval přes rameno. Ano, jde to. Je tam pro tyto případy funkce Great_Male_Voice. Pro ČR Apple namodeloval hlas jistého českého herce, který předříká požadovaný text. Dokonce jsem to ve videu měl. Ale pak jsem si řekl, že by to bylo příliš americké, příliš patetické.

    Verze, kdy Miroslav Moravec v mém traileru pronáší text "Mohli se válet u moře. Mohli se nechat hýčkat pod palmami. Ale rozhodli se pro sportovní dovolenou. Dali v sázku své tělo. Dali v sázku svoji pověst. A zvládli to! Jejich druhým jménem je vítězství. Vítězství jich samých nad sebou." bude promítána před druhým dílem filmu Úžasňákovi.

  3. MILOŠ FRÝBA UŽ NENÍ MIT UNS[6] Vankelte, poprosil jsem Saskii Burešovou, aby úvodním slovem "nastavila ZRCADLO". A to se povedlo, viz první komentář GTIho.

  4. Mohl mlčet. Mohl je jen pozorovat. Mohl spokojeně žít se svou rodinou uprostřed kukuřičných polí. Ale on se vzepřel. Pustil se dLaco, tak to slupku dolů před eplem. Dotažené do nejmenších detailů.

    Patosu bych se nebál. V tomto případě by to spíš dostalo další, zábavnější rozměr. Měl jsem možnost shlédnout film přímo v mecce, a protože před samotnou projekcí proběhlo poměrně náročné hecování mas, – " Chcete vidět film ? – Yeeeah ! – Těšíte se ? – Yeeeah ! – Jste připraveni ? – Yeeeah ! – Tak tady to máte !!! " – tak počítačově upravený Viki Preis už mi k domácímu traileru, zvláště Tvému, tak nějak patří 🙂

  5. … do nerovného boje, který neměl mít vítěze. Začal MLUVIT ?Cenzura nadpisů ? Nebo snad nemohu mít nadpis dlouhý tak, jak jen chci ? Jde to tady od desíti k pěti.

  6. LACO UŽ NE NA HRAD…ALE DO HOLIVŮDU!!!Fakt dost dobrý Laco. Beru Tě jako nastupující alternativu po dlouho trvající nadvládě Svěráků 😉

    Přiznám se, že platím za nejen režijní ale právě za kameramanskou spodinu, která video nechává na páscích. Na Pinacl nemám nervy a už vůbec ne čas. Vše jsem dosud zaměřil na foto. To vše se ale může časem změnit…..Každopádně opět díky za inspiraci.

  7. VIDEO KILLED THE FOTO STAR[10] Poděkoval bych Ti Tomíku za pochvalu, ale bojím se, že by se Zdeněk Svěrák zlobil. Ráno mi volal a říkal, že jeho mladej to video viděl hned včera večer a celou noc pak chodil nervózně po pokoji a vykřikoval EREMI!

    A jdi do háje s řečma, že na video nemáš čas. Vše je otázkou PRIORIT. Fotím také (zrcadlovku tahám všude s sebou, respektive jí nadšeně nosí děti — viz Adámek vedle kočárku v náhledu videa výše), ale video v oblíbenosti a zábavnosti vede. Odhaduji, že děti si videa z dovolené pouštějí asi tak desetinásobně častěji než si prohlížejí fotoknihy z dovolené (a to knihy leží kousek od televize).

    iMovie bude brzy dostupné pro iPad, to bude střih videa teprve brnkačka!

  8. TUNA VIDÍM ZÁMEK ALE KDE SOM JA?S tím nemámčasem jsem právě myslel čas na Pinacle a proto jsem také uvedl, že po tvé inspiraci se může vše změnit 😉 Zrcadlovky jsem si všiml. Však ji také stále nosím na gulách!

  9. NEFOTÍM, MALUJIS focením jsem skončil, myslím jako s focením rodiny na dovolených. Není lepšího pocitu, než stát na náměstí sv. Marka, a jedinej z deseti tisíc lidí kolem nekoukat do hledáčku fotoaparátu a nasávat tu krásu naživo. Odhaduji, že tak asi 99,9% všech pořízených fotografií na světě se stejnbě do týdne maže. I když, když tak někdy pročítám rady fotografům v příloze mladé fronty, říkám si, že už jsme dospěli fakt do stadia spojených států,a už se ani nedivíme nápisům na záchodkách – napřed si spusťte kalhoty ke kolenům. Já si pod pojmem fotografování už navždycky budu představovat poměrně náročnou činnost, nikoliv práskání fotomobilem na všechny strany s kadencí vinnetoua…

    Prostě, jsme-li u focení, pak i zde se dokonale potvrzuje má teorie, že toto století je stoletím amatérů.

    Nefotím taktéž z toho důvodu, ža je to zbytečný. Každej přece známe ze svého života, že to chce mít tak pět deset snímků, všechno ostatní je jen… obrazovej průjem. Pár černobílých snímků… to stačí.

    Filmování je dobré jen z jednoho důvodu – lze zachytit jak děti rostou, to ano, s tím souhlas, zachytit je v jejich dominantních činnostech – nočník, koloběžka, skejt atd…

    Hlavně ale – o dovolené nechme tyhle technické nesmysly doma a věnujme se dětem tak, jak příkladně to činí nahoře Laco.

  10. FOTÍM A PROŽÍVÁMGTI, nefotím umělecké skvosty ale téměř výhradně děti, rodinu. Jsou to holčiny a jsou doslova milují objektiv. Takže mají krásné pózy i výrazy ať je to připravené nebo momentka (momentky jsou naprosto úžasný). Fakt je ten, že je to z velký části průjem, o kterým píšeš. Rád bych se naučil fotit líp, ale chce to učitele…Jinak mi to přijde jak učit se plavání podle internetové brožury.

    Ke kameře jsem dosud vztah nenašel. Laco tomu ale dává jiný rozměr a tím i naději.

  11. BUDOUCNOST DIGITÁLNÍ MINULOSTIGTI, vždycky když vidím, jak si lidé fotí památky, tak přemýšlím, co s těmi fotkami udělají. Předpokládám, že drtivá většina z těchto fotek zůstane nezatříděna na hardiscích počítačů a nikdo už je nikdy neuvidí (což je v řadě případů dobře).

    Pro část lidí ale fotky slouží jako přípomínka míst, která navštívili. Dokážu si představit, jak si někdo ve volné chvíli vezme fotoalbum (jedno zda v počítači či v tištěné podobě) a listuje vzpomínkami. Troufám si tvrdit, že tak to funguje u starších lidí s odrostlými dětmi.

    V mém případě prakticky na všech fotkách figurují děti, obrázky tak slouží nejen jako databanky vzpomínek, ale také jako dokumentace růstu dětí.

    Stovky lidí fotících po náměstích každou blbost mě nevadí, je jejich problém, že si vytvářejí tuny digitálního odpadu. Ale prudí mě lidi, kvůli kterým na koncertě do tmy září tisíce displejů. Nahrávání (focení) si koncertů považuji za největší zhůvěřilost.

    Tomíku, video proti fotografiím nabízí mnohem větší míru kreativity. Jak píšu výše, děti si mnohem častěji pouštějí videa než aby si prohlíželi fotky. Navíc při střihu videa velmi často do filmu zařadím i fotky (jak bude již brzy patrné z uveřejněné celovečerní verze videa ze Zátoně).

  12. Až se k člověku nastěhuje pan Alzheimer, tak se výše uvedené záležitosti stávají bezpředmětnými 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *