Hummer Centrum

Nový chemický vzorec: H1 + H2 + H2O = adrenalin


Již druhý den vytrvale prší. Lepší počasí jste si nemohli přát. Všude louže a bahno. Klouže to. Sedáš za volant H2, dozadu usadíš děti. Při prudkých sjezdech se bojíš, že si proti své vůli přesednou dopředu. Děti si ale mezitím sesedly úplně k sobě. Nejseš si jist, zda se bojí nebo je na vině velký boční náklon. Nevěříš, že silniční auto může projet takovým terénem.

Když si pak všichni přesednete do vojenského H1, terén už neřešíš vůbec. Vidíš ho rozmazaně. S prostorem uvnitř je trochu problém, společnost vám v kabině dělá obrovské rezervní kolo, takže mladýho máš na klíně. Zaplaťpánbu. Sám by se neudržel. Na bezpečnostní pásy se samozřejmě nemyslelo, v Pouštní bouři by totiž na takové věci stejně nebyl čas.

Hlavně že už chápeš, proč má Hummer hnědá kožená sedadla již v základu. Ano, jejich výhodou je, že to pak po sobě jen setřeš.

5 thoughts on “Hummer Centrum

  1. POUŠTNÍ KOUŘE´sem nevěděl, že hummera vyrábí Jaguar… 😉

    Parádička, Laco.

  2. CHLAPÁCKEJ POVOZ I PRO ŽENYHele Laco, to je přesně, co Ti pořád říkám. Na co Ti je výbava? Vždycky jde jen o auto a zážitek s ním!

    Jsem rád, že už jsi konečně ustoupil od tý XC60 a vidíš, čím a kde jezdí skuteční chlapi 🙂

    Za tohle všechny palce nahoru.

  3. PASÁK CIZÍCH TEXTŮ[1] GTI, díky za pochvalu a za inspiraci. Jsi žijící klasik. A tak není divu, že si leckterý amatérský literát občas vypomůže legendární hnědou kůží z Jaguára, dlouhým a táhlým nebo plejstejšnovým kovbojem. Nemluvě o pasácích vlastních snů a gigolech vlastních stínů.

    [2] Tomíku, nejsem přítelem zablácených blatníků, uzávěrek diferenciálního pohonu a lan s navijákem. Jsem než komerční jezdec.

  4. CHOMUTOVSKÝ HORALVidíš Laco, a já myslel, že měníš Superba a hodláš se hluboko v lesích nad Málkovem sžít s přírodou 😉 ….

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *