Jak nalákat zákazníky?

Rozhodně ne spamem v diskusních fórech!Začala cyklistická sezóna a znát je to i na rostoucí nabídce e-shopů s cyklistickými potřebami. Koncem minulého měsíce byl spuštěn obchod Cyklo Expert a dnes bylo v e-shopu Kasa ve spolupráci s obchodem BIKESTORE.cz otevřeno oddělení Cyklistika.

O tom, že boj o zákazníka se vede různými způsoby svědčí diskuse (nejdříve je nutné vstoupit do fóra jako host) na webu Bike Forum, ve které vedoucí zákaznického servisu Cyklo Expertu Marek Vojtěch pod nickem Mutant nedávno vychvaloval svůj mateřský e-shop. Byl odhalen. Internetové obchody využívající podobné praktiky by proto raději měly zaměstnat profesionální chrliče komentářů.

One thought on “Jak nalákat zákazníky?

  1. jacekHey
    I dont speak Czech very well,
    but I like read sometimes blogs in other languages,
    I don’t understand all,
    but I must say I enjoy Your post 🙂

    Greetings, Jacek from Poland

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *