Kontrolka „Test motoru“ za více než 11.000 Kč

Spotřebujte do tří letNekonečný příběh o svítící kontrolce jsme opustili ve chvíli, kdy jsem za novou svíčkovou lištu zaplatil něco přes čtyři a půl tisíce. Po týdnu bezstarostného ježdění jsem však znovu skončil v servisu.

– Á, dobrý den, tak zase svítíme?
– Jo, jak je to možný?
– Ale pane Bittner, vždyť jsme vám říkali, že to může být způsobeno třemi poruchami. Asi to teď budou ty lambda sondy.
– Hmm, kolik to bude stát?
– No já nevím, tak něco mezi 4 až 7 tisíci.
– Panejo. Nebude tam nějaká spolúčast škodovky?
– Podíváme se. Tak jo, u auta do stáří 36 měsíců je spoluúčast třicet procent. Ale vy už máte to auto dýl, ne?
– Kupoval jsem ho 21. května 2002.
– Takže už je teda starší než tři roky.
– No počkejte, ale vždyť závadu jste mi identifikovali již dříve.
– Hmm, bohužel, dnes už je to auto starší než tři roky.

Výměna kyslíkové sondy stála 6.700 Kč. To jde ne? Vždyť je to starý auto, jezdím s ním přeci už více než tři roky.

12 thoughts on “Kontrolka „Test motoru“ za více než 11.000 Kč

  1. Re: ZmenaMyslím, že v tom to není. V Chomutově je ještě jeden autoservis na škodovky (Auto Plus II), ale tam jsou podle zkušenosti několika známých ještě horší. Na můj servis (AutoDům Chomutov) si jinak nemůžu stěžovat.

  2. a co rieseniea co riesenie, co pozname z pocitacov: nieco tam blbne, skusime vymenit grafiku a uvidime, ci to blbne. ked to prestane, nechate si tuto grafaren a doplatite rozdiel, inak vymenime nieco ine.

  3. ŠkodovkyMěl jsem větší množství ojetin a nakonec jsem se rozhodl s neustálými opravami skoncovat nákupem nového vozu. Koupil jsem Octavii 1,9 TDI SLX. Zkušenost taková že už škodovku nikdy víc. Vydal jsem i obrovské množství energi s návštěvou velkého množství značkových servisů a vše pořád dokola. Mé utrpení skončilo prodejem oktávie v áčkách. Negativ mám na celou knihu.Majitele škodovek celkem lituju.

  4. Nezalezi na znacceTak to mas Laco teda docela smulu. Ale podobna vec se mi stala u Peugeota, postupne jsem v nem vymenil soucastky za cca 30.000,- a az potom zavadu nasli. Okamzite sel z domu. Ted mam pres 2 roky Fabii a nemel jsem jediny problem. Ono totiz nezalezi na znacce, takoveto problemy je mozne najit u jakekoliv automobilky…

  5. AutoplusV Autoplusu mi kontrolku resetují zadara a do žádné drahé opravy mě nenutí. Nedávno mi zhasla sama. On není lepší a horší autoservis – on je pouze jeden autoservis.

  6. No já to minule říkal: "Kašlat na kontrolky, dokud auto jede." Jak se v tom jednou začnou hrabat, tak jen tak neskončí :o)

  7. Re: AutoplusAle Bali, mě do opravy taky rozhodně nikdo nenutil. První oprava ale přinesla viditelný výsledek (auto lépe táhne), druhá byla pro mě nevyhnutelná, neboť kontrolka přeci nesvítí pro nic za nic. Naopak bych se děsil servisu, kde by mi místo opravy stále nabízeli jen reset kontrolky. To si tam příště rovnou řekni o to, aby ti k té kontrolce přeštípali drátky.

  8. taak to bych asi panaauto inženýra bodnul klíčkem k zapalování do oka. Páč prošlá záruka o pár dní je prostě neseriozní jednání. Navíc Škoda Auto, a.s. by to jistě nepoložilo. No obrátil bych se být Tebou přímo na fabriku a postěžoval si na autosalon, kde s Tebou takhle zametli. Nic za to nedáš. Maximálně pár minut telefonování.. A možná bych to poslal rovnou samotnému Vráťovi Kulhánkovi.. zákon padajícího ho*na funguje všude stejně.. :-))

  9. KulhánekJá bych to neviděl tak horký Bobe. Jednak mi záruka skončila před více než dvěma lety (36 měsíců byl limit pro 30% spoluúčast Škodovky na materiálu) a druhak si myslím, že kdyby to jen trochu šlo, tak autoservis onu spoluúčast zajistil. Práci by dostali zaplacenou tak jako tak a spoluúčast by nehradili oni, ale továrna. A Kulhánek? Jako současný předseda hokejového svazu by mi maximálně nechal zasádrovat malíček.

  10. 30% spoluucast? Hmm, to bych odhadoval na to, ze proste v ramci zaruky mas pravo nakupovat nahradni dily za velkoobchodni ceny. Jak laskave od Skodovky. Ale dneska jsem se dozvedel, ze u nas Octavia vyhrala jako Nejkrasnejsi auto pred Ferrari, takze se vlastne uz nicemu nedivim.
    Jinak ja mel taky par Skodovek (a moje prvni auto bylo nezapomenutelna 110R), ale uz nikdy vic. Ted mam Renaulta 19, tedy auto ze stejne generace a tridy jako Favorit (ktereho jsem taky mel) a nemuzu si ho vynachvalit. Za tri roky co ho mam jsem s nim i pri prakticky nulovem servisu nemel vetsi problem. A to nemluvim o rozdilu v komfortu nebo jizdnich vlastnostech… Ne, radsi volim francouzska auta nad nemeckymi (ktera na ceskem trhu pouzivaji podivne anglicke reklamni slogany, myslim neco jako Simply never).

  11. Jak je vidět, to auto Tě zřejmě zničí. Mám obdobný problém s fordem, kazí se v něm co může. Začalo to ventilem, pak výměna ložiska a skončilo to převodovkou. V současné době pro něj hledám kupce…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *