Světový úspěch českého webdesignu

Když sekáte weby jako Baťa cvičkyZakázka sjednotit podobu a strukturu lokálních webů nadnárodní firmy stojí jistě za to. Své o tom určitě ví společnost SYMBIO Digital, která byla loni v říjnu pověřena úkolem sjednotit všechny webové prezentace firmy Baťa.

Do podzimní sezóny vstoupily počátkem září v novém designu firemní weby v Polsku, Slovensku a Česku. Brzy budou následovat stránky švýcarské, španělské, kanadské a francouzské. Poté přijdou na řadu další státy z celého světa.

Detailní koncepce zaměřená na zvýšení použitelnosti a přístupnosti stránek byla vypracována na základě rozsáhlého uživatelského testu. Robert Haas ze společnosti Symbio mi exkluzivně poskytl zajímavé informace o průběhu tohoto testování, ale protože jsem se před chvílí vrátil celý rozlámaný z představení Divadla Járy Cimrmana v nabitém chomutovském kulturním domě, podělím se o popis testu v některém z příštích spotů.

Do té doby můžete hledat sedm rozdílů mezi původní a současnou podobou baťovského webu:

Původní podoba prezentace Bata.cz

Nová podoba prezentace Bata.cz

One thought on “Světový úspěch českého webdesignu

  1. No, dostupnosti webůsice nerozumím, ale dík za tip,boty jsem si vyhlídla pěkné 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *