Nesmrtelná Octavia

Jen jednou za život


Víš, kámo, to jak stárneš, poznáš na dětech. A na autech. Děti rostou a mění se. Ale mají-li kvalitní základ, mají-li na čem stavět, rostou z nich dobří lidé. A to samé platí o autech. Tím nejlepším, co se kdy narodilo v tuzemských automobilkách, je Škoda Octavia II, která se na právě probíhajícím pařížském autosalonu představila ve faceliftované podobě. Dokonalé se stalo dokonalejším. Sebevědomé se stalo sebevědomějším. Nadčasové se stalo nadčasovějším.

Hele, brácho, můžeš mít každej den jinou holku. Můžeš sedět každej den v jiný káře. Jednou ale určitě potkáš tu pravou, která má všechno na svým místě, kde není nic navíc a kde bys už nic neměnil. Přesně tohle zažiješ v Octavii. Věř mi. Tohle auto se pro mě stalo etalonem. U všech mých budoucích aut mě čeká srovnávání s touhle holkou, kterou budu jednou nerad opouštět. Už teď ale vím, že se o ní nemusím bát.

Octavia má totiž dobrý základ, má na čem stavět a už dávno z ní vyrostlo dobré auto.

Škoda Octavia II facelift

117 thoughts on “Nesmrtelná Octavia

  1. Face to face (facka)Není to inspirace k dětem II? Nějakému facelitu? (Co bys ještě vylepšil?)

  2. Dobre auto se pozna napriklad podle toho, ze nema nastavitelne svetlomety. Myslel jsem, ze neco takoveho neni od roku 1923 mozne, aby sjelo z pasu. Je. Skoda Octavia to dokazala.
    Muzes jen zurit a vztekat se, ze nic nevidis. U kazdeho normalniho auta je to otazka zvednuti kapoty a nejvuse dvaceti sekund toceni ovladacim sroubkem. Kdyby rozvod nebyl tak psychicky a financne narocna vec, uz bych ho mel za sebou.

  3. ŽÁDNÁ ŠKODANemyslím to tak, že Škody by nebylo škoda, myslím to tak, že se Škodou nemůžeš mít žádnou škodu. Napsal jsi to moc hezky, Laco. A to porovnávání? Samo záleží na tom s čím porovnáváš, ale rozhodně souhlasím, že to, co za pár švestek nabízí Octavia nikde jinde nedostaneš.

    Jo… bude se to hezky porovnávat z výšin XC60 😉

    P.S. 12.9. jsou v Ústí zkušební jízdy. Já jsem mimo, zajedu tam jindy, tak pokud to tam budeš trénovat… pozor, víš jak jsem to psal u jaguaru – barva sedadel – hnědá má tu výhodu, že když to pořádně zatneš, jen to po sobě pak setřeš. Pozor na bílou… krásná, ale zrádná.

    Jo, a byl jsem v divadelním sklípku na obědě… Trochu jsem je vytrénoval na smetaně k pressu, ovšem nechal si zavolat kuchaře a toho velmi pochválil. Nejlepší hospoda v okolí. Já dal to co ty, a ten boršč je tam povýšený do velmi kvalitního chuťového i estetického (!) zážitku. Biftek byl přesně jak jsem čekal, chutové spojení medu a lanýžového oleje mě až fascinovalo. Kolega měl filet mignon na červené cibuli a také si liboval.

    Jo, a zažili jsme dobrou srandičku, vešli jsme a já mírně ustrnul… ten přední lokál, to je síla… probojovali jsme se dozadu, servírka přinesla umulousanej jídelňák se třema hotovkama. Uaaa řekl jsem si, Laco mě dostal. Tak jsme se zeptali, zda jsme opravdu v tom divadelním sklípku, omluvila se a přinesla v mžiku důstojnou nabídku… Prolínaní světů, to bych tedy jaksi vytknul. Jinak jsme si fantasticky pochutnali.

  4. OKŘÍDLENÁ DŮSTOJNOST[1] Se stávající modelovou řadou našich dětí jsem spokojen. Mají kvalitní základ, mají na čem stavět, rostou z nich dobří lidé. Na poradách designérů a konstruktérů se však čas od času hovoří o možnosti příchodu ještě jednoho modelu.

    [2] Reklama? To mě nenapadlo. A pokud to tak vypadá, pak je reklamou celý můj blog. Reklamou na mě.

    [3] Souhlasím Roji, že světla současné Octavie jsou problém. Snad to facelift zlepšil.

    [4] Díky za pochvalu GTI! A za doplnění. OII je opravdu tím nejlepším, co za své peníze může dostat řidič, který nechce vědět, na kterém konci vesnice má bývalý vedoucí místní estéesky autobazar. Druhou generací Octavie se Škodovka omluvila za fronty na embéčka a OII je dnes dostupná každému, kdo si alespoň trochu váží své důstojnosti.

    Myšlenky na XC60 mě stále drží. Myslím na ní, když usínám. Zkušební jízdy se ale trochu bojím. Je to jako když chodíš s fajn holkou a po pár týdnech máš strach, že o ní ztratíš iluze, až jednou její rodiče odjedou na chatu.

    Divadelní sklípek. Kuchař je fajn, jednou jsem se s ním chvíli díval na fotbal v televizi, co mají pověšenou v předním lokále. Jsem rád, že Ti chutnalo.

  5. škoda…Jo, oktávka oprávněně boduje. Sice CR chrochták dostala až skoro jako poslední, ale je tam a to se počítá. Mimochodem – i tobě jako „naftofilovi“ doporučuju zkušební jízdu s benzínovým 1.8T. Imho nejlepší motor v nabídce.

    Jediný, co mě trochu straší je výhled do budoucna – když sleduju úsporný trendy a vidím jejich následky (nejen chudák pasat), nevidím obzory zrovna moc růžově…

  6. Laco a strach???Tomu se mi nechce věřit 😉 Celkem chápu tvé obavy z XC60…ale myslím, že pravda je malinko víc tam, co psal GTI….opak by byl pravdou a pak bys nemohl psát tyhle články. Co víc, těžko by ses vracel do domácí stáje…

    Zajímalo by mě, kolik ještě dalších čechů by bylo schopných o své Outů psát s takovou úctou a láskou? Podle mě seš hold patriot nejpatriovatější.

    Rada pro celý život je pak jednoduchá: „Vyvaruj se zkoušek a budeš vždy spokojen.“ …to teda nevymysela Halina, to JÁ,vole:-)

  7. Nevím… nikdy jsem ten zázrak neřídil, ale asi to fakt budou dobrý auta. Soudím tak podle Oktaviánů, kteří mě musej za každou cenu předjet, byť jedu v evidentně silnějším voze. V agresivitě už se vyrovnali Feldařům. Když byla Felda asi před sedmi léty vyhlášena nejlepším autem roku ve své třídě, nebylo to s nimi na silnici k vydržení… 😉

  8. @teo, to je zajimave, ze ti tolik nevadi ty JEDNIM svetlometem oslnujici ridici. Zasadne Oktaviani. Rekl bych, ze kazdy druhy. Ja to delam levym.

  9. XC60Žádné obavy, dobré je, že člověk neztratí iluze o Škodě, ale objeví… jinej svět. Svět, v němž se budeš těšit (doslova) až se zase do svý káry posadíš. Svět, v němž budeš dlouho objevovat finty nainstalované do auta a speciálně u Volva tě bude hřát ten akcent na bezpečnost ve vztahu k rodině. Dnes víš, že sis vybral dobře, zejtra pochopíš, že sis u Volva vybral výborně. Navíc dnes ještě člověk těží z úchvatných cen – střední prémiová SUV kolem melounů… to je zázrak.

  10. hm hmto Tomik: já taky na svou Octu nenechám dopustit ačkoli je to jedna z prvních..

    to TEO: když jedeš se svým evidentně silnějším autem v pravém pruhu osmdesát, tak se nediv, že Tě leckdo s OII předjede..
    A piš si, že OII jsou FAKT dobrý auta.. 🙂

  11. [11] Tak zrovna dnes jsem na D11 jednoho Oktaviáne drze předjel. Jel 120 a ve zpětným zrcátku jsem viděl, že má na uchu mobil a v tlamě cigaretu. Za pár minut kolem mě profrčel bratru 150i kilometrovou rychlostí. Ale netvrdím, že ten mindrák maj všichni. Znám dva, co se klidně nechaj předjet a neberou si to osobně… :o)

  12. 2teoto je ale normální – to dělá hodně lidí – při telefonování zpomalí. Tuhle jsem na dálnici předjížděl Skovýho pětilitrovýho medvěda s podivem že se tak vleče (tak 110) a on měl u ucha tlfon a vedle sebe na sedačce ntbook a něco kutil. Za chvíli mě předjížděl a na budíkách mohl mít tak 180…

    btw, slogan: octavia TDI – nejrychlejší auto planety už dávno neplatí – teď levejm pruhům vládnou korejský ofrouti.

    Pravidelně mě v levým pruhu vyblikávaj takový ty „supersporty“ typu sportage a santa fe, i když viděj že je vpravo kolona kamiónů…

  13. no né ale jako vážně to je o lidech a ne autech.. ale je pravda, že spousta lidí může mít v Octavii II pocit, že sed v pořádným autě..

  14. Octávii jsem řídila jen jednou, byl to combik 4×4, auto cca za 960.000,-, velmi slušné a komfortní svezení, jaké v každém zahraničním autě za 600.

  15. Mod :-))))

    Oktavka ma objektivne jedinou vyhodu, to je slusny podvozek. Ve vsem ostatnim jsou ostatni dobra auta asi lepsi. To pisu jako jeji majitel a majitel mnoha jinych aut 🙂

    Mezi ostatni dobra auta rozhodne nepocitam Pezoty a podobne parodie na auta. Porovnavam oktavku mezi skutecnymi auty 🙂

  16. Pažouta jsem nikdy neřídilaale z Frantíkovských aut jsem měla Megana Scenika, v tom jsem měla v každé zatáčce pocit, že se překlopí, a pak Pavlíka Picasů, ten byl sice podobného tvaru jako ta Scéna, ale překlápěcím syndromem jsem v jeho případě netrpěla, Pavlík byl skvělé auto! 🙂

  17. Hezká. Proč ale staví na 30 let starejch základech, bez vývoje a je tak předražená?

  18. 2RojParodie na auta? Pežoty?

    Roji, roji… Tvoji neznalost omlouvá jen míra nadšení.

    Podvozek oktávky je spíš slušnej průměr a naopak třeba u P407 je to naprostá špička.

  19. 21.Vankelte, protože všechny Škodovky jsou předražené proč by tedy nebyla i Octávka?! Když jsem v roce 2002 přemýšlela, jaké si koupím auto za 300, co mi vyplatila pojišťovna po krádeži Scenika ( kterého jsem měla jako nové auto), postupně jsem zkoušela všechny možné auta kolem 300,400 tisíc, i Fábii. V porovnání se zahraničními auty ( zejména pak třeba s FordemKa, kterého jsem měla před tím Scenikem), mi ta Fábie připadala jako polotovar, který by se ještě měl z větší části dodělat!

  20. AUTOGULÁŠTo jsou mi zase bláboly. Tak jen abychom to upřesnili:

    Octavia je technicky špičkové minstreamové evropské auto. Rozměrově (kabinou) je to kompakt, karoserie je rozkročena (díky převisům) mezi kompakty a střední třídou (obdobnějako VOlvo S40/V50). Motory (benzínové) jsou tím nejlepším, co lze v mainstreamu mít – Dvoulitrový benzín (200 koní) počtvrté obhajuje prvenství nejlepšího světového motoru své kategorie. Jeho nástupce, nová 1.8 má ještě odladěnější lineární zátah než-li dvoulitr. Dvojspojkový automat DSG patří taktéž mez světovou špičku. Legendární sílu a úspornost TDI (PD) motorů VW začne nahrazovat elitní dvoulitr CR. Kdo ho jel už v Superbu, ví, že se vedle dvoulitrové nafty od BMW jedná o naprostou evropskou špičku. O následných benzínových malobjemových dvojitě přeplňovaných (kompresor-turbo) motorech TSI netřeba psát, Volkswagen temi motory Evropu nasměroval na budoucnost…

    Co se týká Peugeotu, pak současná 407 těží z až předimenzované přední nápravy, která tomu autu umožňuje jízdní komfort nevídaný v mainstreamové produkci. Jedná se v tomto segmentu o prvního peugeota, který následoval v podvozku „německou filosofii“ totiž – velmi (na francouze) tvrdý podvozek. Konečně zjistili, že houpací kočáry mají svou dobu za sebou… Bohužel, poté co se rozešli s Pininfarinou dopadl nástupce překrásné 406 tak jak dopadl…

    Octavia nemá prakticky žádnou konkurenci – Focus sedan, Astra sedan, Megane sedan, Corolla sedan, Mazda 3 sedan… Fiat Linea. V tomto segmentu není co řešit…

  21. GTI 🙂když už jsi u toho porovnávání, mohl bys nám k poslednímu odstavci dodat i ceny srovnávaných aut?

  22. ModonoMohl, ale není to potřeba. Jestli něco automobilky umí brilantně, pak je to cenotvorba.

    Při koupi auta je potřeba učinit rozhodnutí nikoliv o ceně, nýbrž prioritně o třídě, tedy o mini, subkompaktech, kompaktech, střední, vyšší střední, lux) pak rozhodnutí o „kvalitě té třídy, tedy zda lowend, mainstream, prémii, pak o segmentu (MPV, SUV, coupe atd) a ta cena ti pak vypadne sama.

    Chce-li tedy někdo to nejlepší z mainstreamu na pomezí kompaktů a střední třídy, nemůže než koupit Octavii. Kolik stojí? Stojí přesně tolik, kolik jsou za ni ochoti zaplatit zájemci od Madridu po Moskvu.

    A chce-li například někdo to nejlepší ze sportovních geteček, koupí si jednu nebo dvě devětsetjedenáctky. Tohle platí už 40 let. U Octavie to platí samozřejmě méně let… 😉

    No, a chce-li někdo nejkrásnější střední prémiové esuvečko, koupí si jednu nebo (jako Laco ) dvě XC60ky… Ideál.

    BRAVO LACO 😉

  23. VOTRAPA NA KÁÁ, votrapa je zde. No, mohl bys třeba Petře ká rozproudit diskuzi jako onehdá. Myslím jako, že bys tu zase vypsal všechna svá maturitní vysvědčení, ať my, dělníci z Poldovky (jak píšeš – lopaty) víme, zač je toho intelektuální loket. Nebo, že bys opět mohl zrekapitulovat své pracovní úspěchy. Jak jsi tu již několikrát psal, že jsi pracovně dobrej a co všechno jsi už dokázal, dokazuješ a dokazovat všem kolem budeš a tak.

    Nakonec, Petřeká, jeden je tu vždy za toho nejhoršího moulu… ty toho oscara nosíš zde na hrbu tuším již přes rok. Tak gratuluju :-)))

  24. A co ty, GTI,necháš se předjíždět „votrapama“, aniž by ses cítil zahanben, ponížen, pokořen? Tipl bych si, že na silnici musíš trpět jako to zvíře… :p

  25. :-)))))Ale ona to umí… i v Česku. Jen se podívej, jak prodává jedno auto za druhým. Projeď se s (levnější) konkurencí, třeba s fiat linea nebo megan sedan… člověk hned vystřízliví.

  26. TEOJe mi jedno, kdo mě kdy kde předjede. Jezdím striktně předpisově, nezávodím, poslouchám jazz, a užívám si fantasticky jízdu i život. A hlavně – zásadně nikdy nikam nespěchám.

    Občas zajedu do Německa, najedu na nejlepší dálnici v Evropě (Mnichov Berlín a tavím to 200, to je fantaastickej zážitek.

    P.S. Jeden můj kolega vždycky říká – jezdím 90, všude… zkus to, a pak mě hodnoť… :-)))

  27. GTImožná bychom si měli prostě nejprve srovnat, kterou třídu aut chceme srovnávat, tedy například, estli ty modely, cos vyjmenoval, srovnáváš spíš s Octávií za půl mega, nebo spíš s tou „trochu dražší“ variantou, to jako abychom se dostali k těm různým třídám:-)
    Teď jsem jela z Labského náměstí a za mostem, přede mnou 10 metrů, Fábie, no možná to bylo jen 8, ale míň ne!, on si ostřík přední sklo, a já si musela pustit stěrače, JO tak tomu už říkám výkon:o)))

  28. smutné…[34] Víš Mod, nech to tak. Tohohle člověka jsem nějakou dobu sledoval a otravoval se s ním. Pak jsem si na auto.cz přečetl pár diskuzí a udělal si názor o jeho „odbornosti“ (viz dětský názor že superb je zvětšená oktávka
    http://news.auto.cz…hvezdami.html) a tím to pro mě skončilo. Ano, je zajímavé bavit se s někým, kdo má jiný názor, ale o autech něco ví. A s tímhle teoretikem je jakákoliv diskuze zbytečná.

    Navíc má asi nějakej komplex do kterýho jsem seknul, jinak by pořád neomílal znova a znova ty svoje trapnosti. Ale nechme to tak. Já mu klidně potvrdím že jsem votrapa a budem dělat jako by se nic nestalo.

    Bylo by škoda zabít hádkama takovouhle veselou diskuzi…

  29. KOMPLEXNÍ KÁVelmi cením, že ti to nedá a poctivě mě na auto.cz čteš, Petřeká. To ovšem samozřejmě nemůže změnit můj názor na tvou aktivitu zde. Neboť za nick každého tu hovoří než texty. Tvé postojové nehoráznosti, charakterové výměšky, ty hovoří za vše.

    Tedy nikoliv můj komplex, nýbrž tvá morální a charakterová nedostatečnost Petřéká, řekl bych dokonce tvá fatální lidská pokřivenost je tím, co tu trčí jak petřínská rozhledna. Je jen příznačné, že ty to nevidíš. Jak a čím bys také mohl?

  30. ModonoNejen škodovkářům to dobře stříká. Myslím to slušně…

    To porovnávání s odkazem na cenu není porovnávíní o kvalitativním zarřídění produkce, I ten základní megan je mainstreamový kompakt tak jako ten nejvybavenější… Modono, sakra.

    Jistá vyšší cena Octavií je dána i tím, že holt patří jedničce Evropy. Jo, VW ja největší výrobce aut v Evropě. No, není to (údajný ) paradox – prodavají předražená auta a ještě jich prodávají nejvíce… Všechna se prodala a uvidíš, že se prodávat nadále budou. A jestli je rozdíl mezi porovnatelnými modely cca 50 tisíc, tak co? To je téma?

    Prosímtě… myslím, žes tu psala, že jezdíš v BMW… tak pak nechápu, co máš proti cenám 😉

  31. egoismus nebo naivita[36] čtu tebe? já čtu články a diskuze pod nima. Tvůj postoj tedy lze nazvat čirá naivita.

    A pokud ti můžu něco doporučit – pokud někde diskutuješ o autech, zůstaň u těch teoretickejch věcí, jako jsou slovní hrátky typu „co je prémiová třída“ a zdaleka míjej technické diskuze typu kvalita PD a CR motorů, nebo vývoj superbu. Tyhle věci člověk nemůže okecat nebo nějak zamluvit. Buď víš, nebo nevíš. A to druhý pak vypadá dost trapně…
    http://news.auto.cz…ni-dojmy.html

    A ještě k mým morálním vlastnostem (a k tvému alzheimru – už jsme to tu totiž probírali): jsem jakej jsem a pokud se někomu něco na mě nelíbí, má si to možnost se mnou vyříkat v reálu. Nejsem internetová figurka, která někoho anonymně uráží…

  32. GTIno 50 tisíc určitě není zas tak velké téma, já mluvila o rozdílu řekněme půl mega, a to už téma myslím docela je.
    Dála pak, téměř všechny modely různých značek, cos tu vyjmenoval, jsou max 1.6 a prakticky všechny s výjimkou Coroly, se dají pořídit kolem 400 tisíc. NO A PROTO SE PTÁM, pokud je srovnáváš s jíznímu vlastnostmi Octávií (dělají se v menším obsahu než 1.9?), prostě se ptám, v jaké cenové relaci máš na mysli tu Octávii. To snad není těžká otázka:-)
    No ano, já jezdím v BMW a SLKáčku, ale co to má společného s cenama? Já nemám vůbec nic proti vyšší ceně za patřičnou kvalitu.
    Taky jsem psala v komentáři 17., že jsem řídila jen Octávii, která stála téměř milion. Pokud tamto auto stálo milion, tak mé BMW, by podle Tvých kritériíí, muselo stát tak 3.

  33. ceny škodovek[23]+[33]
    Ano mod, máš pravdu, škodovky jsou u nás nechutně předražený, protože je u nás vžitej jakejsi „božskej náhled na koncern“, kterej se silnou dávkou patriotismu (když jdu na pivo s klukama z česany jdou netroufnu si říct ani vtip na favorita :-P) dělá ze škodovky jakýsi NADAUTO.

    Ano, oktávka i fábie jsou dobrý auta a pokud by se u nás prodávaly za ceny jako v zahraničí, tleskal bych a doporučoval na potkání…

    BTW: ke kvalitě koncernových vozů – mluvil jsem s kolegama z Autobildu a doporučuju ti je sledovat (pokud nečteš německy, sleduj Autotip, kde se to objeví asi za 14dní). V příštím čísle bude test Pasatu po 100T km a podle toho co mi říkali to je dost peklo. Megaostuda…

  34. PLAČ-KÁHodně zdejších diskutérů mě tu může poučovat, či mi něco doporučovat, a já je rád vyslyším. Jenom jediný ne :-))) Bože, Petřeká, tys dnes špatně snídal…

    Souhlasím s tím, že jsi takový jaký jsi. To jsi tu již předváděl mnohokrát. Za tvůj majstrštyk považuji soupis pracovních úspěchů :-))) kterými jsi se pokoušel demonstrovat svou diskuzní nadřazenost zde, a samozřejmě tvůj mistrovskej kousek o maturitním vysvědčení a jestli se nepletu tak nějakou pracovní tureckou anabázi, už nevím s čím, čímž jsi zde svou nadvládu nad klukem z Poldovky definitivně potvrdil…. Jo, ty opravdu jsi jaký jsi…. bohužel.

    Nemám potřebu si zde s nikým nic vyříkávat. Zejména ne s takovou kreaturou, jakou tu prezentuješ ty. A jestli to není nějaká tvá nucená, záměrná negativní póza, pak jsi než k politování. Osobně nevěřím, že to co zde prezentuješ mohou být vnitřně pravdivé postoje živého člověka.

  35. ModonoCeny konkurenčních aut jsou s Octávií porovnatelné. Možná, že octavia bude o cca 50 tisíc dražší. Což je daň za kvalitu. Já nechápu, na co se stále ptáš? prostě megan sedan (pokud není v akci) stojí plus mínus tolik co Octavia…

    Cena BMW, a jistě to víš, je tvořena trochu jinak než u Octavie, u BMW velmi silně připlácíš na výbavu, takže trojkového bavoráka doženeš klíďo ke dvěma mili´´onům… Octavii samozřejmě ne.

  36. PETR WRC KÁNeplácej tu nesmysly o cenách škodovek a vypiš tu cenu Astry sedan a Octavie ve stejné motorizaci a výbavě. Co se týká passatu po 100 tisících, nemusíš bejt tajemnej jak hrad v karpatech a tvářit se jak důvěrník redakčního teamu, stačí si nalistovat poslední stránku AutoTipu, kde o tom píší v upoutávce na nové číslo.

  37. [41] tebe poučovat? to by si snad nikdo nedovolil…
    A maturita? Vzpomínej líp…

    A že jsem se předvedl? No já se za nic stydět nemusím – zvládnul jsem toho dost… a kromě toho jsem ani nikde netvrdil, že sup je nafouknutá oktávka. Ale to jen na okraj. :))

    [43] Aha, tak už v příštím? A mění to něco na tom co jsem psal? Myslím že budeš muset na Auto.cz hodně co vysvětlovat, kam zmizela „prémiovost“ pasatu ;-P

  38. GT-KÁNo tak dvě maturity… na tom nebazíruj, snaž se pochopit smysl, to mi ti mohlo doklapnout. Je fajn, žes toho dost zvládnul. Takovejch je málo… vlastně jenom jeden… Petr ká :-)))

    Že byl S1 vizuálně nafouknutá Octavia (tedy jak říkám já – vizuálně dotažená octávia, zejména tedy v rozvoru) jsi si zatím nevšiml jenom ty.

    Co se týká vysvětlování… nic mi není autoczbližší… 😀 Mimochodem, často se AutoTipu vytýká tendenčnost směrem k německé produkci. Opak je pravdou (píši o posledním cca roku). Velmi silně se tam opírají právě do VW… A právě i ten Passat je toho vlastně důkazem. To bude na auto.cz takový sousto, že se budu muset ráno pořádně nadlábnout a vzít si kvlitní prstový rukavice, nebo skončím s mozolama i na malíčku :-DDD. Dojde určitě i na modlitbu – Chrám passátní víry… Bude to malá velká aféra. Podobné to bylo tuším s BMW X3… když zjistili po 70 tisících sedřenou barvu z volantu, zatékání do kokpitu a rez v dutinách… Nedávno to klasická trojka vybalancovala…

    P.S. Už máš to srovnání cen Octávie a konkurence? Hoď to potom sem.

  39. srovnání[43]
    škoda octavia – 1,6 – 75kw
    výbava ambiente – ceníková cena 499 900Kč
    akce (verze 08) – cena 435 900Kč

    Opel Astra Sedan – 1,6 – 85kW
    srovnatelná výbava Enjoy – ceníková cena 499900 Kč
    – reálná cena (akce) u o třídu lepší výbavy Essentia 345 tisíc Kč
    rozdíl – 90 tisíc Kč

    Renault megane Sedan 1,6 – 82kW
    srovnatelná výbava Ice – cena 429 900,-
    (v současnosti sleva na 339 900,-)
    rozdíl – 105 tisíc

    zdroj: weby automobilek

    ještě nějakej dotaz?

  40. Autobild – nevím co se komu vytýká, faktem ale je, že kluci domácím nadržujou. O tom žádná. Já to na jednu stranu chápu – taky kopu za škodovku, když jedu ven. A v branži je to normální – Ac tlačí Ford, když jsme byli u kolegů v Quattroruote, nepokrytě přiznávali, že fiata s alfou „hloupí zákazníci“ nechápou…

    Zkrátka AB kope za němce a o to víc je bolí to co nemecký auta v poslední době předváděj.

    ——-
    Že byl S1 vizuálně nafouknutá Octavia (tedy jak říkám já – vizuálně dotažená octávia, zejména tedy v rozvoru) jsi si zatím nevšiml jenom ty.
    ——–

    Jak říkám – když nevíš, tak to neokecáš (a to nemluvím o PD)
    😉

  41. Petřetak já bych hlavně vypíchla, že je mi úplně jedno, jaké auto si kdo kupuje, třeba můj Milovaný má jen půlku Fábie, ovšm neubírá mu to na žádné z jeho kvalit:-) (hodinky nemá vůbec).
    A taky si myslím, že jsou škodovky předražené:-), ale vzhledem k těm momentálním finančním katastrofám, budou mít brzy problémy asi všechny autombilky, a nejen ony.

  42. 2Mod[48]
    ano, tvůj názor sdílí spousta žen a nijak se mu nedivím. Znám spoustu chlapů, co si myslí že X5 v plný palbě je silnější afrodiziakum než kytice frézií nebo večerní povídání při svíčkách 🙂

    Půlku fábie? nešikovný zloději, totálka nebo pozůstatek po rozvodovým řízení?

    Počkej – jak souvisí „kvalita“ s nošením hodinek? Já je taky nenosím taky… ;-D

    Jo finananční katastrofy, to je naše černá budoucnost – bohužel dělám ve firmě, který se jakýkoliv zhoršení finanční situace lidí rychle dotkne…

  43. Petřeno ty hodinky už tu přece kdysi proběhly:o))
    X5ka by se mi zdála dobrá,ovšem musela by být moje:o)) ba ne, ta 3 mi stačí:o)
    Finanční katastrofy se nás asi nějak dotknou všeobecně, jen myslím zatím nedokážeme domyslet jak se to stane:-(

  44. AKCE KÁNahoře, Petřeká to máš napsané hezky. Škoda že tam tlačíš akční nabídky ležáků od konkurence. Je fajn, že je zřejmé, že Octavia stojí cca stejně co konkurence.

    Nemám důvod cokoliv u Superbu okecávat. Ano, karoserie je „dotažená“ Octavia, které jestli něco, pak se dá vytýkat krátký rozvor a z toho plynoucí sraženost karoserie na délku. O PD motorech, jejich síle, zátahu, úspornosti a (bohužel) tvrdém chodu tu toho mohu napsat také hodně. Zrovna tak jako o postupném dotahovaní systému CR, které trvalo deset let. No vidíš, a dnes vyjede VW na dvoulitru CR (nepočítaje CR v prémii, tedy u AUDI) který patří k tomu nejlepšímu, co Evropa má.

    Dotazy na tebe nemám neb mě nemáš čím uspokojit. Ale to ty víš.

  45. ModonoDobré hodinky, to je u chlapa základ oblečení. To je vyjádření estetiky majitele. Chlap navíc má ten „problém“, že pokud chce být ve společnosti vnímán jako poměrně zdravě vyvinutej i pod beranicí, nemůže si vstřelit do ušního boltce jedno pérko a pod rameno si nechat vyškrábat kérku z filmu Piráti z karibiku jako žena. Prostě, chlap bez hodinek, je jak nahej v trní…

    Pokud ti nějakej jakochlap podsouvá milé chvilky u dvojky ve stínu, s velkým pochopením pro tvé starosti a s hlubokejma pohledama do vočí, případně s kyticí v rozkroku, upaluj od něho co to dá. To není chlap, to je něco úplně jinýho… Neboť pokud po tobě nevyjede do dvaceti munut, je to buď impotent nebo panic.

  46. GTIjá nepiju víno, ale panáky a po deci ne po dvou:o)
    Starosti žádné nemám, ovšem, nemít Tebe, tak bych si Tě musela určitě vymyslet:o)))

  47. :-))))) ModonoNo, tak s tebou by se to pařilo :-)) Je fajn, že nemáš starosti, takovejch kolem nás moc není. Pokud tu píši prostopravdy o životě, většinou to píši někomu. Vlastně, většinou to píši pro tebe. Ne tobě, pro tebe… Nikoliv ovšem proto, že bych si myslel, že bys to potřebovala číst. A dobře si mi píše, když mi nahrávají takoví mistři života, jako koleKÁ… :-)))))

  48. Mám pocit, že GTI tu po každym vyjede do 20 minut ať už je to žena nebo muž 🙂
    Chlapák jeden.

  49. LOLEK NATVRDONo no, Bolku. To „méééédium“ je dobrý, akorát tu pláčeš nad špatnou pánví… Trochu se odborně rozevři… nějaká větička k ústřednímu tématu by nebyla?

  50. ModonoNo, ty mi dáváš. Pokusím se tedy odtušit, kde mám přidat a kde zas ubrat. Trefit se… legendární problém 🙂

  51. Asi takle. mel jsem Corollu a po 350 tisicich kilometrech jsem ji prodal s puvodnima zarovkama. Nikdy nemela SEBEMENSI zavadu.
    U Oktavky mam po 60 tisicich vymenovany turbo, parkovacka nesviti ani jedna, svetla silhaji a neda se to opravit, po studenem startu se rozviti kontrolka prehrati a auto zacne rvat, musim vypnout na chvili zapalovani, abych se toho zbavil, kontrolka oleje obcas sviti, obcas ne, dle nalady… dalsi prokotiny jsem zapomnel.

    Povez nam jeste neco roztomileho o spickove kvalite Skodovek :-)))

  52. ten vod dinosaurů…Ano Mod, ne abys mě poslouchala. Máš pravdu že se to tady probíralo (ale mě holttyhle věci lezou jedním uchem tam…)

    Je přeci jasný, že správnej chlap nosí hodinky (samo že značkový), fešnej cvikr a cilindr (taky značkový) a po ženský vyjede do nějakýho limitu (prej řádově minuty).

    Mám holt smůlu, hodinky nemám, cilindr nenosím, nevím jestli bych našel aspoň ten cvikr po dědovi. Škoda že jsem se to nedozvěděl dřív…

  53. RojiPředopkládám Roji, že Laco (já tedy určitě) nepsal o Octavii tvé, píšeme zde o produkci škodovky. Pokud jsi měl Corollu, pořídil sis jedno z nejspolehlivějších aut na světě, v tom nelze než Toyotu pochválit. Tedy, ta Corolla neměla ovšem turbo, viď. Problém s turbem si většinou pořídí neznalí vlastníci, kteří se k němu chovají neurvale zejména po tvrdší jízdě. Nesvítící žárovky bych za problém nepovažoval, nejspíš si tu Corollu proháněl v době, kdy se nemuselo svítit přes den. Cením tvůj náhled, že totiž tyto skutečnosti nazýváš prkotinami. Jo, dnešní elektronika (co ta corolla, nebyla vyrobená v roce 1986?) v autech, to je malej/velkej problém.

    A pak… přestoupit z japonského kompaktu na evropský liftback… to byl tlak okolností nebo jsi skutečně prozřel? Takhle nevyrovnajej jsi celej život?

    Každopádně musíš být (v konfrontaci s Corollou) nadšený z ergonomie Octavie při řízení, z materiálů užitých v kokpitu a s úložným prostorem. O vizáži snad raději (v případě corolly, myslím) nepsat… Co to bylo za generaci? Skalár? :-))))

  54. INSTANTNÍ INSTINKTYJasně… i když, kdybych ten instinkt následoval, tak už tu dávno nepíšem a třeba povídáme někde při těch… svíčkách (bože). Takhle to má ovšem konejšivou naději, která se u těch svíček často utápí v rozteklém vosku během prvních tří minut… tedy zpravidla vinou chlapa, jistě. Totiž není fatálnější impotence, než-li impotence intelektu… doufám :-))

    No… dobře, no 😉

  55. Aha! Tak konecne to vim! Moje Oktavka neni z produkce Skodovky. Tak tim se to vysvetluje.
    Tak mile uzivatelky, az si pujdete koupit Oktavku, dobre si proverte, zde je z produkce Skodovky, jinak budete cely zivot sveho aouta resit prkotiny.

    Jen pro zajimavost. Corolla (Mozna z produkce Tojoty, kdo vi?) byla levnejsi a jezdila rychleji, i kdyz nemela turbo, a rozhodne jsem ji nesetril 🙂
    Mela mnohem ergonomictejsi ovladani, mnohem lepsi a prehlednejsi palubni pocitac, integrovane a DOBRE autoradio v cene, lepsi podvozek (naprosto spickovy, srovnatelny s bavorakama), nez jsem si poridil Oktavku, vubec jsem netusil, ze po D1 se musi jezdit pouze v levem pruhu, Corolle tohle bylo proste jedno.

    Ano, Oktavka ma obrovske plus v tom uloznem prostoru, kvuli tomu ji mam, ale rozhodne po strance provozni spolehlivosti neni zadna spicka.

  56. OCTAVIANOctavia jede na dvě stě koňovém benzínovém turbu, nemaž nás tu po plecích, že tvá corolla jezdila rychleji, Roji.

  57. no fuj…[62] Roji, ty seš ale ošklivej. Nevidíš jak má ten člověk i tak těžkej život. Domnívá se, že se v německejch časopisech opíraj do německejch aut, myslí si že starej sup je zvětšená oktávka, ženský dobejvá do 20 minut (a čas si přitom měří na značkovejch hodinkách). A ty mu ještě pohaníš poslední neposkvrněnej idol…

    Že se nestydíš 😯

    Navíc už bys dávno mohl vědět, že za tohle nemůže škodovka. Přéčinó přece bela chebná elektrónka E13 z našeho podniku Katoda Olomóc…

  58. ležáky[51] Tady se nám někdo odkopal. Nejdřív se ohání konkurencí [24], pak si přímo vyžádá srovnání [45] a když mu ho člověk pošle, mumlá něco o akcích a ležácích.

    Člověk kterej dělá, že o autech aspoň něco tuší, přece už dávno ví, že za ceníkovky se auta v týhle třídě dávno neprodávaj. A ví to i škodovka, která rozjela akci Edition 08 (a škodovku bys přece za ležák neoznačil, nebo jo? 😉

    Tobě se člověče dneska moc nedaří – a to nepočítám ten trapas se supem a PD…

  59. ale no ták[67] Proč by měla toyota montovat nesmyslný motory do malejch aut. Když jsi chtěl závodit, koupil sis Supru.

    Řadovej šestihrnek, biturbo, 320 koníků – a všechno v roce 1993. A co že tenkrát dělala škodovka? Že projektovala Felicii? No, snad se i to se počítá…
    ;-D

  60. SUPRÁLNÍ FELICIAKoukám, Petřeká, že tobě svět končí v roce 1993… :-)) Dál už jsou asi jen lvi. Tebe číst, to je terno. Každou větu, Petře, každou větu zde napíšeš blbě. To se opravdu nevidí. Vím, opakuju se, ale v tvém případě to opravdu (nezlob se na mně) nejde jinak.

    Já jsem tvou plochostí, nevzdělaností a šedí až fascinován. V životě jsem se s takovým člověkem byť v písemné diskuzi nesetkal. Vytanuje mi na mysl ta má snad směrem k tobě první (dnes vidím, že dokonale odtušená) myšlénka, že totiž pro mne, a jsem přesvědčen, že i pro velkou část zdejší diskuzní grupy, nemáš větu. Nemáš postoj, nemáš slovo.

    Napíšeš (jako svůj centrální argument) ten letopočet 1993 a kontruješ Suprou. V tu ránu se tu odhalíš jako dokonalej hlupák. Omlouvám se, ale to se nedá napsat jinak. Snad pochopíš alespoň tohle. Kdybych měl najít jedno slovo, abych tě popsal, pak snad… zoufalec. Tam někde tě vnímám. Vždy.

  61. Petre, stejne by me zajimalo, jak rychle se to GTI uz nekdy v zivote pohybovalo po zemi na ctyrech kolech. Myslis, ze aspon 140km/h? 🙂

  62. ach ty znalosti[71]
    Já vím, všechno je špatně, ale i tak se zkus podívat, kdy Toyota nasadila do svejch aut CR motory 😉

    A je legrační, že nevzdělaností tady argumentuje člověk co si myslí že starej sup je natáhlá oktávka. O PD nemluvě…

    No nic popojedem…

  63. rychlosti[72] No moc rychle asi ne, zato o tom dokáže hodně rychle psát…

    Co jinýho mu taky zbejvá.

    A představ si tu jeho depku, když se dozvěděl, že toyota už v roce 93 postavila auto, který zadupe do země i nejnovější oktávku „s benzínovým turbem“. A to muselo bejt hodně krutý.

    Bejt tady Džamila, tak na něj snad založí sbírku…

  64. PETŘENÍ HLUŠCEZase špatně Petřeká… já vím, mladej horkokrevnej, bohužel neznalej historických souvislostí a hlavně (aktuálně) technického vývoje. Znám tyhle všeználky s odrazem dálněvýchodních úsvitů v zorničkách, neukotveni sami v sobě, zmítáni než touhou po originálním pokud možno exotickém postoji… takže jo, je dobře vědět, že když jsme se tu náhodně rozepsali o autech, Petrká, zdejší myšlénkový estét :-)) cení v kontrastu k Octavii desetiletou corollu…

    Odstěhuj se někam, kde se za sebe nebudeš muset stydět…

    Neboť, ty, na nebesích, chraň svět od zoufalců těch, kdož zmítáni v sebezáchovných pózách zaklínají světy jenž jim vzálenější býti nemohou…

    Svou příznačnou perspektivou mloka, dojdou sic k poznání, leč pozdě, vždy pozdě… Než kráKÁní slepce, než Petření hlušce, než tma noci a slepota dne…

    P.S. Dej ještě tu o zakletém Subaru… 😀 Ať se konečně, konečně rozsvítí mé škody světů, mé světy škod… :-)))))

  65. borec na konec…[76] a je to tu zas. Obvyklý finální příspěvek. Nerozdejchal starýho supa, zastyděl se na PD, čelist mu spadla nad finančním srovnání a supra z roku 93 ho poslala do kolen – zkrátka – když dojdou argumenty, začíná slovní průjem.

    Jenže, tady, na rozdíl od diskuzí na auto.cz jsou i lidi, co o technice něco vědí. Tady neznalost neokecáš – ani tím že označíš liptovský mikuláš za vesnici.
    http://news.auto.cz…482b2993c9ee4

    😀

  66. drzostHmm, když o tom tak přemejšlím, říkám si, kde se v tom individuu s nickem GTI bere ta drzost přispívat do autodiskuzí.

    Ano, jak jsem říkal – na slovní průjem typu „co je prémiovka“ to stačí, ale přispívat do technickejch diskuzí by měl mít zakázáno.
    Nejsmutnější je, že i když má někdo pravdu (jako ten slovák v tý diskuzi výše – o superbu 1), von má tu drzost ho ještě zesměšňovat. A za nesmysly o PD by se mu na každým technickým fóru vysmáli.
    Fakt neuvěřitelný…

  67. SUPKÁSubaru óda nebude :-))) Superb 1 byl (vizuálně) dotažená Octavia 1. Zejména proto, že mohl na rozdíl od té Octavie vytěžit z velkého rozvoru a karoserii tak učinit ladnější. Skutečnost, že nemáš páru o tom, co nafta na PD znamenala nepříčítej jako mé negativum, to je tvůj problém. Z tvého finančního srovnání jsme se tu všichni dozvěděli, že mimo skladovek u konkurence stojí Octavia to samé co jiní.

    Tedy, velmi cením, že mě na auto.cz poctivě čteš, co čteš, že mě studuješ. To je ovšem také rys tvé nodonošené povahy. Mám z toho ale (až morbidní) radost, Bravo PetřeKá :-)))

    Tedy než krysí kvikot slyšet z tvých úst… vždyť nenarozen k ohni, než chladem svým ve zmrlém srdci pravdu nenalézt…

    P.S. Hergot, rozpal už tu svou kamikadze ódu, ódu na jalovost… :-DDD

  68. ModonoSakra, držím se na uzdě jen co to jde, píši minimalisticky, úderně, aby mu to lezlo pod přilbu :-)))

    Dobrá, příště zkusím kratší… slova 😉

  69. neví a neokecá..hmm, a pořád dokola. Nečtu tebe, ale auto.cz, kde máš v diskuzi občas příspěvek a jak je vidět hodněkrát hloupej.

    O starým supovi ani PD naftě ta už neokecáš. A to že měl ten kluk z liptovskýho mikuláše pravdu a ty ses mu vysmíval tomu dává jen korunu. Hodně smutnou…

  70. Notyvoepocem,[78] tak jsem si klikl na uvedenej odkaz a ten magor tam má skoro 20.000 uprskanejch komentářů za necelý dva roky! Je snad ukecanější než JUDr.PhDr.Mgr. et Mgr. Henryk Lahola. Tenhle frustrát si tutově za celej rok prdel nesveze, páč mu na to nezbejvá čas… 😛

  71. Existuji dva typy lidi:
    1) O autech donekonecna placaji
    2) Jezdi

    A @Teo me sice s myslenkou predbehl, ale dospel jsem k ni nezavisle (driv nez on!), tak ji sem pisu 🙂

  72. otázka[83] jo tahle otázka tady už padla. 20t příspěvků za necelý dva roky.
    …stačí trocha dynamické práce s kalkulačkou a vychází mi přibližně 25 příspěvků na den (a to včetně vánoc, svátků, víkendů). Teď to vynásobme nějakým časovým údajem nutným k přečtení na co člověk reaguje a napsání příspěvku…

    otázka tedy zní, co je to za člověka, kterej si tady na něco hraje a na druhou stranu tráví každej den víc než dvě hodiny hádáním se a léčením si komplexů na puberťácích v diskuzích…

  73. grrrr…Já ho dneska mám snad za trest. Koukám na článek o Lexusu a pod ním v diskuzi zase on – se svým „typickým šarmem“:

    Šestko, tvou ubrečenou prosbu, aby ti tu někdo vysvětlil, proč každej kluk u vás na písku touží mít jedno nebo dvě geterka nelze brát jinak než jako pubertální větu roku… Tedy, takhle mě tu letos snad nikdo nerozesmál.

    P.S. jen bych tě lehce poupravil… Nissan vyráběl i jiná auta, nejenom tatínkovu týdu…
    Jestli má někdo v japonsku tradici sportovních aut, je to Nissan (Datsun) Trochu zagůgluj. Ty ostudo.

  74. Lexuse bych chtěla, toho hybridního, mocmoc pěkný, ale drahý, budu muset příští týden víc šetřit:-(

  75. TEOROJKÁVy tři králici, máte to těžké, co? Jeden už dokonce používá kalkulačku, druhej se zaklíná, jestli snad GTI vůbec kdy viděl tříkolku :-))) třetí si kopíruje GTIho texty, zmožen ze svého slepého světa. Chybí vám jedna podstatná věc. Schopnost komunikace. Postrádáte zkušenost, bohužel nadstavbu v podobě hlavy a jak koukám ani jeden z vás se nemůže podívat beze studu sám na sebe do zrcadla. Nic vyjímečného. Běžná postpubertální klaka světa.

    A aktuálně – trénujte auta, ať nejste u Laca za ty králíky definitivně :-DDD

    P.S. Petraká speciálně… hladím po hlavičce za to, jak oddaně čte mé příspěvky na auto.cz. Jsem z toho až dojatý…

  76. ModonoV kategirii aut nad jeden milión jde především o styl. Hlávkoví saláti by tě za hybrida pochválili v nevědomém přesvědčení že snad šetří životní prostředí. Zde v Evropě, ostatně jako po celém světě lze než doporučit tvou „rodnou“ značku – BMW, nebo Mercedes. Tedy pokud bys nechtěla Lexus IS, to je auto deroucí se do střední prémiové třídy za cca 800 tisíc… ovšem také s nejkratším sedákem zadního sedadla snad na světě… já vím, evropskej bejček má trochu jiné proporce, než japonskej kamikadze… Tak to ještě uvaž. Přestup z BMW na lexus… no dovol.

  77. přiznání[87] hybridy rád nemám – ty tuny nadváhy zabíjej radost z jízdy. Ale zaujaly mě negativní recenze is 22OD, tak jsem si ho šel zkusit a musím říct, že mě mile překvapil.

    Nicméně – do města a pro ženskou ti klidně toho hybrida odkejvu.

  78. fakta[84] Nemyslím si, že by vůbec existoval někdo, kdo si myslí že on v těch autech jezdí…
    To už kdysi dávno někdo napsal na auto.cz:
    http://www.auto.cz…=459b942da23f2

    Tady je to jasně vidět na tom jeho příspěvku o P407 [24] – nikdo kdo ujel v 407 aspoň 100 metrů nemůže napsat ani náznak slova „tvrdost“. Měl jsem 407mu asi tejden jako náhradní auto a zároveň jezdil i s manželčinou 406tkou. A ta 407ma je imho stejná, ne-li „měkčí“. A ve srovnání s firemním pasatem je to měkouš jak vyšitej.

    Jinými slovy – načtenýho toho má asi hodně, ale v moc autech asi neseděl…

  79. KRÁLÍČKUVšechno je vycucaný z prstu. Levýho. Pravým to bouchám do klávesnice. Ty to pořád nechápeš – jsem kluk z poldovky, jak ty píšeš, lopata. Tak už se netrap tím, že můj nejsilnější reálnej zážitek v autě byla cesta na fotbal na Letnou v žigulu mýho kámoše ze směny.

    Ovšem napsat zde, že podvozek 406 a 407 je stejně odladěný, dokonce, že snad 407 je měkčí… :-DDD zde bych už uvažoval i o slepotě nejen intelektu… No, popros je u Peugeotu ať tě tam svezou.

    A děkuju že sleduješ mé texty na auto.cz. Takovou osvětu si snad ani nezasloužím. Díky, díky… v tomhle to máš u mně dobrý. BRAVO Králíčku.

    P.S. A ten blazeovanej postoj k hybridovi, jako že bys to (než) cituji: „ženský a do města odkejval“, to je sprcha pro nás, zdejší slušňáky, popros zejtra ať tě někdo vychová, zatím seš tu jen za dacana, Petřeká.

  80. Ale no tak HOŠI!přece se nebudete hádat ještě i kvůli „mému“ Lexusu(ovi) :-))!
    btw, já se v zadním prostoru svých aut moc často neocitám, a když už, většinou nesedním na sedáku, takže je mi celkem jedno, jak je hluboký:-).
    No a myslela jsem spíš RX 🙂

  81. Dacan Sedan TupéTak s pravdou ven 🙂

    GTI jezdí v dětské sedačce v žigulíku, to už víme.

    Že má Primky na levé a vodotěsné didžitálky na pravé víme už také.

    Ale stále nemám jasno v tom, kde von to pracuje. Já myslim, že někde sedí v kanclu za zadku (také v dětské sedačce)
    a celej den píše komentáře do různých blogů.

  82. odhalení[92]Tak to konečně prozradil – my to ale tušili – na těch tvejch komentářích to bylo vidět.

    Proč by mě měli vozit – nevím jestli umíš číst – už jsem to psal – já ho měl od známýho tejden jako náhradní auto. Tenkrát to byla ještě relativní novinka:
    http://petrkr.rajce.idnes.cz…eci/

    A co ty? Kolikrát jsi v něm jel? Ale né – já vím, tys o něm četl v ÁBíčku viď 😀

  83. výchovaJeště k tomu PS – ty seš prostě komik. Vzhledem k tomu, že sám urážíš všechny okolo, tak hledáš i v příspěvcích druhejch nějakou špínu.

    Bylo to myšleno naprosto normálně – váha zabíjí rychlost z jízdy, což ve je městě celkem jedno a u ženský mívá auto primárně jiný cíle než co nejrychlejší průjezd zatáčkou…

    Kdyby sis to celý přečetl pořádně a zamyslel se nad tím, možná by ses vyhnul týhle trapnosti…

  84. VÝCHOVA DACANŮ V… BLOGÁCHSkutečnost, Petřeká, že se po mých některých textech urážíš, je přece zcela přirozená. Totiž urazit se může člověk jen tvého maloformátu. V tvém případě dacan.

    U Peugeotu se pak omluv za ten blábol, co tu šíříš o podvozku 406 a 407.

  85. MODONOChválím bonmoty, ale v případě aut musíme ještě tak trochu kalkulovat s posláním toho kterého. Myslím auta… Tedy, jestliže člověk kupuje sedan ve střední třídě, logicky i (i) proto, aby odvezl 4 dospělé lidi. Co se týká toho RX, pak zde snad bych než mohl zahájit diskuzi o estetice, tedy o karoserii… vzhledem k tomu, že z tohoto tématu mám na auto.cz už mozoly, bych tě spíš motivoval tam. Zde mimo Laca a Tomika jejichž texty jsou evidentně texty zkušených řidičů, můžeš pochytit maximálně tak žaludeční křeče smíchu… ze šířených králičích naivit postpuberťáků.

  86. GTIjaké bonmoty?:o)
    Sedan, 4 lidi, proboha, proč bych někam vozila 4 lidi?:o)) Já vozím v autě maximálně 3 pesy a 2 Gremliny! Sedany ani kombíky mě neberou, preferuju „autobusy“ a zatím si nechám tu svou tRojku:o)

  87. Pochytávatnic nechci:o), já si vybírám auta podle svých pocitů a může mi kdo chce tvrdit o skvělých jízdních a jiných vlastnostech nějakého auta co chce, ty vlastnosti musí vyhovovat mně. Jinak je pak taky dost podstatné, že když už odjezdíš pár desítek tisíc km v autě kvality A, těžko se přesedává do auta kvality B, natož D, ale dá se i tak:-)

  88. ModonoJo, souhlas, cesta má směřovat vzhůru… vždy vzhůru.

    No, mít v autě 3 psy… to bych možná radši jezdil za tebou než vedle tebe… 😉 Kam je v tom bavoráku dáváš? Tedy, pokud to nejsou čivavy.

    P.S. Pohled dámy na auta je samozřejmě jiný, než pohled chlapa. Oba pohledy jsou cenné. Dokonale to kloubí u Volvo, kde ty krásné vnitřky navrhují ženy…

  89. teorie vs. praxe[98]Základní rozdíl mezi náma je v tom, že já v něm najel skoro 2 tisíce kilometrů a tys o něm četl …asi v ábíčku.

    Ten rozdíl bys měl cejtit i ty…

    Ale klidně nám tady ještě něco hezkýho napiš – něco o čem jsi ještě četl (třeba jako to tom supovi nebo PD…)

    ;-D

  90. GTImně se nejedná o krásný vnitřek, tedy pokud jde o auta, ale o vyhovující jízdní vlastnosti:-)
    Pesy jsou blondýny, labradorky, 2 se vejdou do úložného prostoru a 1 na zadní sedadla, nebo na přední:-)

  91. ModonoNo, to máš v autě teda pěkně narváno. Ty jízdní vlastnosti… pokud jsi jezdila Scenica a nyní jezdíš bavoráka, dost o tom budeš vědět 🙂 U dámy výjimečná vlastnost, posuzovat jízdní vlastnosti. BRAVO.

  92. Podlézavost, to je také vlastnost. BRAVO. Nyní už víme i oblíbený tisk pana GTI – BRAVO.

    Nebo Bravo girl? 🙂

  93. BOLKOVINYBolku, pokud je tu měsíce Petrká za negramotného dacana, tys tu evidentně novej, ovšem rovnou korunovanej. Co, to ti jistě psát nemusím.

    Termínem „bravo“ jsem (i) na zdejších diskuzích zvyklý roky oceňovat skutečnosti, které mě oslovují.

    Přesto tvůj postoj zde nalezne pravděpodobně jistou podporu. Ovšem jen u třech králíčků, jimž jsou evidentně přirozené lidské postoje cizí. Přesně tak jako tobě.

    Píši ti to ve složitějším textu jen proto, že tu nyní bráním komunikaci s Modonou, tedy komunikaci na úrovni, které ty nedosáhneš ani po deseti létech tréninku. Kdyby ses takhle o mém hodnocení vyjádřil v diskuzi s mužem, nic bych ti nepsal, nakop´ bych tě rovnou do prdele. Nic jiného ostatně zde nezasloužíš.

    Laco mi promine závěrečnou razantnost, výchova mi totiž velí – na zteč.

  94. schizofrenieNe, bolku buď v pohodě, u tebe problém není. GTI už je očividně starší pán, kterej kromě toho že hodně čte (:-D) taky trpí dvouma poruchama – schizofrenií a alzheimrem.
    Ta první se projevuje tak, že i když má období, kdy se tady u laca chová normálně, stačí jen mžik a změní se v jedince, kterej se vyžívá v ponižovávání a urážení všech okolo (doporučuju pročíst pár diskuzí na auto.cz).
    A ta druhá porucha? Čas od času mu tohle jeho chování připomenem a je zas na chvíli klid. Ale uplyne pár tejdnů a on zas zapomene a začne se stylizovat do role slušňáka, kterej okolo sebe šíří moudra a lásku.
    No a pak stačí jen znova připomenout, jak vypadají fakta:
    http://www.laco.cz…opulace.php#57

  95. borec na konec…Teda GTI, ty seš fakt borec na konec.

    Před 3 dny jsem ti napsal o testu kolegů v Autobildu (kterej mimochodem v německu vyjde dneska), kde pasat dopadl bídně.

    Ty jsi (v ten samý den) odepsal: …stačí si nalistovat poslední stránku AutoTipu, kde o tom píší v upoutávce na nové číslo.

    A včera večer už (zase) čtu na auto.cz:
    Test 100.000 km Apoštola znám. Nyní bude publikován v cz mutaci, v AutoTipu, vím. Pak tu o tom napíšem, napíši třeba blog.

    Ty ho fakt znáš? Ty seš prostě…. borec

  96. DÍKY PETŘEKÁI negramotnému dacanovi má slušný člověk poděkovat za ocenění. Nemusíš to ovšem příště tak přehánět. Stačí napsat třeba jen… BRAVO. Pokud tě ten test opravdu zajímá, popros někoho ať ti ho přečte – http://www.autobild.de…85569.html

  97. áá[113] takže ty sis ho přečetl na internetu, jak říkám – borec.

    A číst ho? Proč? já se bavil s lidma co ho dělali. V každým případě jsem rád že jsem tě na něj upozornil, aspoň máš čas si promyslet co napsat do blogu…
    😛

  98. čti dál… to chválímJo když už ses tak do čtení, zkus se podívat třeba ke konkurenci – a přečíst si tam něco o tý 407mě.
    http://www.autorevue.cz…icle=5809

    Doporučuju třeba sekci o podvozku. 😉

    škoda že ses nenaučil číst věci na internetu dřív, třeba by tak nedošlo k těm trapnostem okolo PD, starýho superbu, nebo (měkýho) podvozku P407…
    😀

  99. Tak já bych tedy měl zájem o to nakopnutí.
    Jsem totiž zvědavý jak ho provedeš, zase klávesnicí? :-))

    20 000 komentářů, to je počin, ale kvantitou kvalitu nenahradíš.

    Jo a chtěl bych se omluvit za nepřesnost – žiguli už jsi daroval dětem a teď jezdíš v zánovním FIATu BRAVO.
    BRAVO ! 🙂

  100. [url=http://handbags.bz]replica bags[/url]
    [url=http://handbags.bz]bags knockoff[/url]
    [url=http://handbags.bz]chanel handbags[/url]
    [url=http://handbags.bz]chanel handbags replica[/url]
    [url=http://handbags.bz]replica handbags[/url]
    [url=http://handbags.bz]Louis Vuitton Handbags[/url]
    [url=http://handbags.bz]Louis Vuitton Handbags replica[/url]

    replica bags
    bags knockoff
    chanel handbags
    chanel handbags replica
    replica handbags
    Louis Vuitton Handbags
    Louis Vuitton Handbags replica

    Please check out our website:
    http://handbags.bz There are top quality of replica bags for sell
    with perfect weight, feel, and like the originals.or email us :

    info@fashionhause.com

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *