Jirko, děkuji za upozornění. S WordPressem pohánějícím můj nový blog se teprve sžívám. Ani jsem netušil, že plné zobrazení fotografií je tak datově náročné.
Až se dostanu k počítači, tak se na to zkusím podívat.
Jelikož se na mě obrátil i zástupce Evropské komise pro snižování datových objemů obrázků na blozích, byl jsem nucen tomuto problému věnovat zvýšenou pozornost.
Povedlo se mi to. Jsem rád, že úpravou velikosti obrázků jsem i já přispěl ke snížení prachového znečištění životního prostředí způsobeného odvětráváním datových serverů.
Hergot! Co se to děje, co to je? Myslel jsem si, že něco málo vím, něco málo znám o tom, co jezdim. Ale tohle? GTI, měl bys ten svůj ortodoxní přístup k asijské produkci taky přehodnotit.
Kupíčko, narvaný 3,6 litrovým motorem, kolo v každým rohu – jistá stabilita – a hlavně….nenápadná, ale vostře bušená kapotáž, to všechno je zárukou, že Ti baby polezou do kabiny i vejfukem 😉
Vidím, že se najde vždy dost dobrých důvodů jet na autosalon do Lipska.Za tohle palec nahoru! 😀
Obrazky je potreba zmensit. Plne rozliseni 3 287 x 2 471px / 3MB muj vesnicky internet moc nezvlada…
Jirko, děkuji za upozornění. S WordPressem pohánějícím můj nový blog se teprve sžívám. Ani jsem netušil, že plné zobrazení fotografií je tak datově náročné.
Až se dostanu k počítači, tak se na to zkusím podívat.
NENÍ MEGA JAKO MEGA
Jelikož se na mě obrátil i zástupce Evropské komise pro snižování datových objemů obrázků na blozích, byl jsem nucen tomuto problému věnovat zvýšenou pozornost.
Povedlo se mi to. Jsem rád, že úpravou velikosti obrázků jsem i já přispěl ke snížení prachového znečištění životního prostředí způsobeného odvětráváním datových serverů.
Nemusels hned vyslepíčit,kde pracuju 😀
Momentálně zdravím přikovanej k chladíci věži,Dukovany
MALÝ VELKÝ… AUTO
No, Tomikovu reakci ti Laco nepřeju, ke mně jsi byl tentokrát velmi shovívavý, děkuju. Jinak velká pochvala za téma.
Hergot! Co se to děje, co to je? Myslel jsem si, že něco málo vím, něco málo znám o tom, co jezdim. Ale tohle? GTI, měl bys ten svůj ortodoxní přístup k asijské produkci taky přehodnotit.
Kupíčko, narvaný 3,6 litrovým motorem, kolo v každým rohu – jistá stabilita – a hlavně….nenápadná, ale vostře bušená kapotáž, to všechno je zárukou, že Ti baby polezou do kabiny i vejfukem 😉
Vidím, že se najde vždy dost dobrých důvodů jet na autosalon do Lipska.Za tohle palec nahoru! 😀