Nový freemail pro blondýnky

Zase jedna reklama bez efektuDnešním dnem byla oficiálně zahájena reklamní kampaň na výrazně inovovaný freemail portálu Centrum.cz. Vedle tiskové a rozhlasové reklamy nebude chybět ani reklama televizní. A stejně jako se mezi lidmi vyprávělo o zábavné reklamě s „Bóbikem“ v hlavní roli, rozruch vzbudí i blondýnky v novém televizním spotu. Jen se obávám, že většina lidí si reklamu do spojitosti se službami portálu Centrum nedá. Bohužel.

A mimochodem, nejvíce mě pobavila blondýnka oblékající si svetr před ordinací očního lékaře.

11 thoughts on “Nový freemail pro blondýnky

  1. Efektivita?Centrum podle mého názoru ví, co dělá. Jejich kampaně nemají jen okamžitý efekt (jdu, podívám se na Centrum, založím schránku), ale především jde o budování značky a to i mezi stávajícími uživateli. Centrum je ten vtipný, mladý, dynamický a dravý portál. Cíle kampaní Seznamu a Centra se odlišné, proto jsou odlišné i prostředky, jakých jich dosahují.

  2. LíbíMě se líbí víc než Bóbika. Upřímně, co měl co dělat Bobík s Centrem? Nic. Jen lidem se zalíbila reklama a proto ta asociace. I když asi ne zdaleka u všech.

    Nevíš Laco jestli je jedna z těch blondýn fakt Olda Bajer? Mám to tu na videu a nějak ho nemohu najít 🙁

  3. Olda bloncka jen na tiskovceahoj Jirko, možná se ti to trošku popletlo. Olda dělal blondýnku pouze na tiskovce při představení reklamního spotu a nového emailu novinářům a blogerům. Fotku můžeš najít třeba na Pooh.cz (resp. potažmo na PCtuning, už nevím kde to přesně fyzicky bylo).

  4. NelíbíJá to cejtím trochu jinak – koho by jsme ještě tak oslovili?? Všichni relativně inteligentní uživatelé už na Centrum přišli a nějak se k němu postavili, tož co takhle nalákat ty "hlóópejší", kteří potřebují vodit za ručičku? Protože když to zvládne blbáblondýna, tak je to vlastně úplně pro všechny, že jo.

    Vickina

    (pro všechny rádoby vtipálky – jsem zrzavá)

  5. Každý pochopí reklamu po svém, jen nevím proč se zrovna trefovat do ženské, že… mimochodem nejsem blondýna :o)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *