Kolik stálo angažování mladé Paroubkové?Televizní reklamy na internetové služby bývají vtipné. Líbil se mi spot s Bóbikem, pobavily i blondýnky propagující inteligentní freemail. Jenže si stále nemohu pomoci: kolik lidí ví, že obě zmíněné reklamy měly uvést v povědomí portál Centrum? To Seznam na to jde mnohem chytřeji. Jeho nová televizní reklama (MPG, 3.2 MB) odehrávající se v pilotní kabině je vtipná a zároveň po celou dobu divák zřetelně vidí to podstatné.
Nějak marně hledám tu mladou Paroubkovou … 😉
mlada P.Mlada Paroubkova se pozna podle toho, ze vypada jako pani Paroubkova krizena s Plesounem zamlada 🙂
Mno jo, láska Iva Lukačoviče k letadlům se nezapře. 🙂
Hezke, ale tenhle koncept podle mne lepe zpracovala pred lety Altavista v reklame s Kasparovem.
K videni zde: http://www.tubespot.com/index.php?spot=altavista-kasparov&bw=lo
SeznamekNo, musím uznat, že ta reklama je povedená. Hlavně chválim Seznam. To, že je nejlepší český vyhledávač ví asi už i každé malé dítě:-)
No, reklama se opravdu vydařila, jen co je pravda. Kdo umí, ten umí…
U mě zatím suveréně vyhrála první tovární reklama reklama. Pak následuje Bobik a Blondýnky od Centrum.cz. Školka v letadle v porovnání s těmito kousky slabota.
to pondis: bohužel každé malé dítě to ví, ti dospělejší spíše používají google. Seznam ale v poslední době dělá rozhodně pokroky…