Malá nápověda: Kudy teče, tudy léčíSpolečnost Multimedia atelier připravila novou podobu webových stránek nápoje, který pijí muži mající své dny. Změněna byla grafika, které nyní dominuje stylová černá barva a podstatných úprav doznal i obsah stránek. Podstatně byly rozšířeny kapitoly o historii výjimečně hořkého životabudiče. Najdete tu nejen nové, dosud nepublikované informace o nejoblíbenějším alkoholickém nápoji v Česku, ale také unikátní fotografie a ukázky nejrůznějších dnes již zapomenutých propagačních letáků, účtenek, tácků či plakátů.
Myslím, že i tomu nejzarputilejšímu abstinentovi je již jasné, o jakém pití je tu řeč. A pokud stále tápete, stáhněte si nejnovější reklamní spot (MPG, 2.7 MB), ve kterém nejdrsnější český herec současnosti vysvětlí, co po náročném dni nejraději pije s kamarády.
Kárl se mi v novéreklamě líbí a vůbec mi nevadí, že se zaprodal tak šíleně hořkému driáku 🙂
Radši fernet než pivo…Obecně reklamy na alkohol moc rád nemám, ale radši ten fernet než pivo. Protože reklamy na pivo jsou podle mě ve stylu – ‚ožer se s kamarádama, všichni tě budou mít rádi‘ – a reklamy na tvrdý alkohol spíš ve stylu – ‚někdy je dobré dát si sklenku‘.