Reklama O2 má své hranice

Když ani stovky milionů nepomohou


Povídal jsem si se svojí pětasedmdesátiletou babičkou.

– Asi zruším pevnou linku
– Hmm a proč babi?
– No furt mi volaj kvůli ňákejm výzkumům
– A co chtěj?
– To já nevim, třeba minule volali z toho kvé dva
– Jo? A Proč?
– No jak jsem prej spokojena s ňákou službou outů nebo co
– A cos jim řekla?
– No že ani nevim jestli takovou službu vůbec mám

8 thoughts on “Reklama O2 má své hranice

  1. ty volejako vtip dobrý.. ale myslím že moje babička, ročník 21, by reagovala stejně. Možná ještě vtipněji 😀
    Noo spíš je poslala „konkrétně“ doprdele..

  2. to bobNejvtipnější na tom je, že to vtip nebyl. Babička to myslela vážně a nějaký kvé dva je jí skutečně ukradený i s celým tím outů.

  3. RoztomiléJsem rád, že existují i normální lidé, kteří jsou na tyhle přihlouplé reklamy imunní 🙂

    Mně celé to jejich „zrodila se outů“ už leze krkem…
    Jediné co se zrodilo je nový a naprosto nezajímavý obal pro dlouhodobě nekvalitní služby.

    Babičky jsou prima.
    Ta moje zase vždycky říkala místo radiátor, RÁDIOtor :))

  4. Tak moje babička (63 let) by reagovala stejně. Děda (68 let), když jsme před nějakým časem koukali na fotbal a hráči Manchasteru United měli na dresech nápis Vodafone, se začal podivovat, že to v tý Anglii mají nějaký divný, když fotbalový klub sponzorují kanalizace :-)))) Jemu prostě stačí jeho „Evrotel“.

  5. Jo a pokaždé když platím faktury, tak do popisku píšu Oskar. A když platím otcovi tak tam píšou ErrorTel. A když mi volají z O2, tak jim klidně řeknu, že Eurotel nechci, že mi stačí Oskar.
    V ve značkové prodejně už z toho byly prodavačky na větvi. Rozhovor typu: O2 vám nabízí…, Hm, mě se ten tarif od Eurotelu něja…. 😎

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *