I web o ženské antikoncepci může být sexy

Jak má vypadat nenásilná webová reklamaLoni na podzim na náš trh dorazila antikoncepční náplast, o které dokonce herečka Jitka Schneiderová prohlásila, že se stane módou. Nevím sice, zda se tak opravdu stalo, ale jedno je jisté. Výrobci antikoncepce přestaly k propagaci produktu stačit původní stránky a pověřil společnost Ogilvy Interactive vytvořením webu, který by ženy zaujal mnohem více.

Čím se tedy web Jednou týdně snaží přilákat ženy? Recept je jednoduchý a vaří podle něj většina ženských časopisů. To se vezmou informace o trendech v kosmetice, zahustí se diskusním fórem, přidají se on-line poradny a vše se okoření fotografiemi sexy mužů. Třešničkou na pěkně vypadajím dortu je hra vycházející ze sovětské digitální hry „Vlk a zajíc – chytání vajíček“, kterou v osmdesátých letech komunisté potěšili národ. Jen místo vajíček kreslené sexy ženy na webu chytají miminka, notebooky, ponožky nebo žehličky.

Nejdříve jsem nemohl pochopit souvislost hry s antikoncepční náplastí, ale pak mi došlo, že poselství hry je asi takové: „Nebudete-li si kupovat náš výrobek, budete dělit svůj čas na práci a starání se o dítě, manžela a domácnost“. Jednoduché a pro řadu žen asi i účinné.

Z vlastní zkušenosti bych doporučoval rozšířit web o sexuální poradnu pro manželské páry, které navzdory všem reklamním sloganům antikoncepčních výrobků podlehli touze po vlastních potomcích. Po několika letech manželství, a starání se o děti, totiž nabývá slogan „Jednou týdně“ znovu na aktuálnosti (pouze v jiné souvislosti). A děti samotné se pak stávají tou nejlepší antikoncepcí.

Jednou týdně

2 thoughts on “I web o ženské antikoncepci může být sexy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *