Jak zvýšit návštěvnost webu?

Uspořádejte soutěž!Po prvním setkání s webem Nezapomenutelné léto jsem si myslel, že jde o další variaci letního televizního sloganu (Hvězdné léto, Roztančené léto, Vysmáte léto apod.), kterými nás každý rok oblažuje TV Nova. S Novou tato akce sice nesouvisí, ale je tu však výrazná podobnost se soutěží Superprogram, kterou Nova s několika partnery pořádala před několika měsíci. Jedním z partnerů této soutěže byl tehdy i portál Centrum.cz, který má prsty také ve hře Nezapomenutelné léto.

O co jde? Na hlavní stránce soutěže se každý den dozvíte, na jakých webech najdete kódy, které potom posíláte formou SMS. Za každý odeslaný kód vám do mobilu dorazí otázka, přičemž odpověď opět posíláte v podobě SMS. Ten, kdo během celé hry nasbírá největší počet bodů, získá digitální videokameru. Druhé místo v soutěži je oceněno digitálním fotoaparátem a třetí televizorem s plochou obrazovkou.

Jsem zvědavý, kolik lidí se do této hry zapojí a jak se zápolení projeví na zvýšení návštěvnosti zúčastněných webů. Také by mě zajímalo, jaký typ internetových uživatelů podobné hry hraje. Přiznám se, že osobně pro tento typ soutěží nemám pochopení. Námaha s hledaním kódů, vypisováním SMS a investice 6 Kč za každou odeslanou zprávu mi nestojí za mizivou šanci na výhru.

6 thoughts on “Jak zvýšit návštěvnost webu?

  1. Taková návštěvnost je nežádoucíSpot je o návštěvnosti. Když chci zvyšovat návštěvnost, tak jedině za nějakým účelem. Návštěvnost plynoucí z náhodných soutěžících je naprosto necílená a těžko využitelná pro nějaký konkrétní záměr. Snad by se tam tak akorát dala nasadit reklama na jiné soutěže.

    Že se ze soutěže sám o sobě generuje zisk, nemá s návštěvností zmíněnou v titulku vlastně nic společného.

  2. A co zisk z reklamy?Dají se z toho získat dvě věci, větší znalost webu (značky). Takto si osahají web i ti co by web nikdy nepoužily a je větší pravděpodobnost, že v budoucnosti použijí web. Je to druh interakce s návštěvníkem (potencionálním uživatelem). A za druhé zisk ze zobrazované reklamy.

  3. Na nicPodle me je takova navstevnost vcelku nevyuzitelna. Veskery prinos je jen velmi maly a naprosto zanedbatelny, jak uz psal Yuhů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *