Nové auto nebo nová žena?

Mírná provokace v mezích Zákona o rodině


Víš, kámo, možná si už do postele dostal hodně ženskejch. Ale jejich počtem oslňuj jen ve fitku nebo ve frontě na konkurs do pornofilmu. Všude jinde už vědí, že kvalitu kvantitou nenahradíš. Ale vybírej nejen tak, abyses nemusel stydět svoji drahou polovičku zaparkovat u bulváru. Nemusí to bejt voňavka, mírně zajetá má taky svý přednosti, ale obloukem se vyhni ojetinám, o bouračkách nemluvě. Mysli taky na svý děti, musí k nim mít dobrej vztah. Dát jim prostor, ale v pravou chvíli je umět přitáhnout. A samozřejmě, i po letech provozu musí nabídnout vášnivou jízdu.

Hele, brácho, že už jednu takovou doma máš? Skvělý, ale to neznamená, že se nemůžeš porozhlídnout po jiný. Klidně se na ulici otoč za každou druhou. Pokud se ti nějaká hodně zalíbí, jdi do ní. Projeď se. Za to nic nedáš. A když to tam bude, přemejšlej o změně.

Dnes jsem si projel Ford S-Max. Vzrušující zážitek. Ale teď z toho nic nebude. Mám zodpovědnost vůči rodině. Žádné nové auto. Žádná nová žena.

14 thoughts on “Nové auto nebo nová žena?

  1. S-maxNádhera, nejsem moc příznivce těhlech MPV monster (obzvlášť po dlouhodobém setkání s hrůzou jménem Touran), ale S-max na mě udělal dojem.

    IMho je to jedno z mála aut, co vypadá hezky jak na fotkách, tak v reálu a to ve většině barev. Nejel jsem s ním, ale většina testů vynáší do nebes jeho podvozek a ani motory nemá špatný…

    Ale protože neexistuje nic dokonalýho, má i Smax svůj problém – cenu. Možná až se okouká, možná až začnou klesat zatím hodně slibný prodeje, pak na něj dostaneš 150T slevu jako nedávno na mondeo, pak se o něj začnu zajímat víc.

    V tuhle chvíli mě auto, který ve slušný výbavě stojí přes milion MUSÍ nechat chladným…

  2. to Petr K.V hodně slušný výbavě (Titanium) se dostaneš hodně pod milion už teď. Což ale neznamená, že se nevyplatí počkat.

  3. 🙂Já jsem ráda, že můj manžel vyměnil jenom auto 🙂 Máme nový VW passat a je to poježděníčko…

  4. to Vankelthihihi, nó, dyť já se taky teďka děsně snažim! Nedej Bože, abych to nový auto někde škrábla! 🙂

  5. CENA?2laco:
    titanium, 2l diesel bez jakékoliv další výbavy a jsem na 900T.

    Přidám metlu, tempomat (!!!!!), přípravu pro HF, park, čidla a vyhřejvaný sedačky a jsem na milionu….

    Chybí slušný rádio, kola, nezávislý topení, bixenony…

    Asi bych se pod mega vešel, ale za cenu řady kompromisů – což by byla u podobnýho auta škoda…

  6. BI(SEX)TURBOLaco zase válí 😀 Jasně, všechno chce občas změnu. Po pěti letech ostrý domácí fachy seš vylágrovanej jak starej spartak. Péro, teda péra vyměklý, diferák na meděru, hauptnu obrezlou jak krakonoš. Jediná šance – prodat se. Rozumíš, posadit se do vejlohy někde u E55 a nad sebe umístit nápis – po záběhu, před generálkou, zn. spotřeba 8… plzní denně. Možná si nás naše ženy ještě rády koupí…

  7. to GTITa včerejší záležitost s tím fešákem od Fordu, to byl jen úlet. Chvilková slabost. Až se mi moje KOČIČKA vrátí ze servisu opravená, umytá a voňavá, tak bude zase dobře. Omluvím se, u pumpy koupím fajnový pití a hned večer si někam vyrazíme. Jen já a ONA.

  8. zádrhelto Laco: ano, na první pohled ideální koupě, ale na ten druhý…

    – Referentský vůz Ford
    – Najeto: 24500 km

    Výsledek je jednoznačnej: nebrat.

    Radši bych šel to firemního auta podobný třídy, který na 99% měl jeden majitel a na 95% měl IQ vyšší než 85.

    Referentský auto znamená obvykle předváděčka se kterou domů jezdí tonda co v salůnu leští kapoty.

    Předváděčce obvykle naloží nejdřív zastudena plnej knedlík prodejce (aby ukázal že to jede), pak eman, potenciální kupec (aby ukázal, že to taky umí osolit jako prodejce) a nakonec ho cestou domů dorasí tonda, protože není jeho…
    a protože ho před prodejem vyleští do mrtě, šéf dá slevu 100-150t a zájemci jim stejně „utrhaj ruce“…

  9. leda ho…2Petr K.: tohle jsou kecy nekoho, kdo vo tom vi kulovy a nebo zavidi lidem, co do toho maji odvahu jit 🙂 to snad nemyslis vazne? 🙂
    – netusim v kolika autosalonech jsi byl zkouset auta – ale v zadnym, co jsme byl ja, to zakaznikovi nedaji do ruky dokud to sam prodejce neprojede a nezahreje – pokud to udelaji tak jdi jinam
    – ja sam jsem si nedavno koupil MOndeo Titanium X 2.2TDCI kombi prave jako referentsky auto (rok stary najeto 40tis km) – auto dovezeny primo z nemeckyho fordu, kde s nim nekdo jezdil – to auto je v naprostym poradku, motor, interier, vsechno
    – rozlisuj referentsky a predvadecku – je to podstatnej rozdil

    2laco: tak se mi to libi, konecne dostavas rozum :), kdyz jsem kupoval mondeo, silhal jsem taky po s-maxu, co me odradilo bylo
    – i referentsky v plne vybave (nemecka verze titanium) staly 800tis
    – nedelaji se jeste s poradnym motorem (2.2TDCi – 114kw – 150k)

    ale uz vim co si koupim za 6let po mondeu 🙂

    jeste poznamecka: laska pomine, ale leasing zustane 🙂

  10. to PiDiBiO Fordech jsme se spolu bavili už na jaře. Mně se nové Fordy líbí, a také proto jsme si před pár dny domů pořídili novou Fiestu. Markéta je z ní nadšená a ani já nemám s tím autem problém. Jestli navíc Ford nasadí podobnou cenovou politiku jako u nové Fiesty také u ostatních modelů, bude to jedině dobře.

  11. 2 pidibiNevím jestli tohle jsou kecy nebo jestli vím kulový, ale vím tohle:

    Referentský vozy u nás můžeš rozdělit do dvou kategorií
    – auta pro zaměstnance (sdílená)
    – služební auta pro zaměstnance (dlouhodobě přidělená)

    Druhá kategorie je charakteristická pro škodovku tam referentský auto dostávaj lidi od určitý pozice, nebo pro plnění určitého úkolu (např. česana). Auta se mění po 1 roce nebo 25-30tkm a pokud víš kdo s tím jezdil, je to ideální koupě.

    První kategorie je běžná ve většině větších firem. Tam se rozdělují vozy na referentské (nižší management) a služební (pupíci). Referentské vozy ve většině případů sdílí víc lidí. V autosalónech jezděj tímhle většinou domů „stř. zaměstnanci“, ale protože často v předváděčkách chybí konkrétní model, používaj se tyhle auta i jako předváděčky&

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *