Testovací jezdec Baroš

Dobrá zpráva pro trenéra reprezentace


Baroš jel ve čtvrtek na francouzské dálnici 271 km/hod. Byl změřen, porušil tamní zákon a bude potrestán. Tečka. Ze všech děr ale teď vylézají moralisté kázající své pravdy o vylízané kopačce. A co jako? To snad čekáte, že fotbalisté budou mezi vyklusáváním a báčkem debatovat o pěti konzistentních, ale vzájemně se lišících teoriích superstrun pevně svázaných dualitami?

A že jel ve Ferrari 430 skoro třístovkou? Proboha, kluci, sáhněte si do svědomí. Kdo z vás ve svém vytuněném golfu nejel nad ránem z vesnické zábavy stovkou chvilku předtím, než se omotal kolem stromu? A více než dvěstěpade pojede naštěstí drtivá většina z vynašečů pokryteckých soudů maximálně na plejstejšnu.

A tak jediný, kdo se může ze čtvrtečního incidentu radovat, je Karel Brückner. Bary totiž dokázal, že je stále ještě pekelně rychlý útočník.

16 thoughts on “Testovací jezdec Baroš

  1. KRUH MALÝCHKonečně realistickej, závistí, malostí a farizejskou pláštěnkou rytíře morálky nezaprasenej komentář. Člověku jde až mráz po zádech, když v novinách čte, co se vše dá na to, že někdo jede dvastěsedmdesátkou vyblít. V Dnes dokonce zjistili, že startující jumbo je stejně rychlé… panečku.

    Ano, přece jen morální vyvrhel, grázlík a neznaboh si dovolí takhle řídit. Tak jen hezky přešlapuj v řadě, ve své obrezlé stopět a plivej na ty úspěšné, plivej a blij, to ti pomůže přežít zas nějaký ten den v bahnu nicoty. V bahnu nul, v bahnu těch, co se sebezáchovným tajením vědomí vlastní reality, svou závist sprejují na karoserie těch, kteří se umí postavit i slunci.

    Jistě, byla tam omezená rychlost. Spáchal přestupek. Zaplatí pokutu. Nic mimořádného. To ty za svůj životní přestupek, totiž spáchání dokonalé neschopnosti, platíš celý život… Proto tu jsou ti, co jezdí občas rychle. Abys věděl, že život se nemusí nutně odtrpět v kruhu.

  2. GTIZajimalo by mne, jak tahle rec vyzni nad hrobem nekoho, koho obcas ti, co stoji i proti slunci, na silnici svou uzasnou a odvazanou jizdou zabijou… Obcas jezdi rychle, obcas zabijou nejakou tu nulu, ale nuly se nepocitaji, ze…

  3. to HappzKdes koupil tu faleš světa, že jezdci ve Ferrari zabíjí nuly v obrezlých stopět? Naopak, právě ti životem vystresované nuly se svými vraky se stávají na silnicích vrahy. Auto, které nemá žádné jízdní vlastnosti, přitažené za noci někde přes čáru v nesmyslném očekávání, že teď mám to pravé dělo… dělo s vydřenými tlumiči, dělo s brzdovými destičkami z chleba… to je to hlavní nebezpečí. Pamatuj – tys nic, ty jen v obrezlé stopět doháníš to, co nemůžeš nikdy dohnat. Tak když kolem tebe letí dokonalé fáro, uhni… neboť uhýbat, to je tvůj celoživotní úděl.

  4. JopMyslím, že je signifikantní, že snad BUDE potrestán. Ve směšné krajině zvaná ČR by mu ještě vzdali hold. Magorovi, co ohrožuje cizí lidi a z podstaty věci i jejich svobodu.

  5. Taky občasjezdím rychle.
    Tak rychle, jak dovolí moje auto.
    Kdybych měl Ferrari, taky bych se necoural, třeba 105 nebo dokonce 120.

  6. to GTIFales sveta nevim, kde se kupuje, spis by me zajimalo, proc jsem automaticky, jen co se otru o svistici elitu, podobanej a stresovanej ridic rezave stopetky…

  7. úžasNikdy mě nepřestane udivovat naše schopnost rychlých soudů. Franta je teplej, proto je to vyvrhel. Honza má pěkný sako, je to charakter. Máňa tudle řvala na děti, je to krkavčí matka.

    1) Řeči že „řídit F430 je v 270ti jako fábii ve 130ti“ jsou tak na úrovni pátý třídy.

    2) Sešlápnout pedál v rychlým autě na prázdný dálnici by zvládle v lepší chvilce i Kijivu z pražský zoo, není důvod se domnívat, že Milan na tom bude jinak…

    Není to tak dávno, co byl v británii odsouzenej kuliferda, co si to podobnou rychlostí fičel v poršáku po okresce. Tam to bylo jasný, ale tady?

    ——
    Nikdo kromě Broše nezná okolnosti při který k incidentu došlo, takže ho hájit či hanit je jen otázka ÚHLU POHLEDU.
    ——

    A útoky médií? Něčím se živit musej a když to lidi kupujou…
    Zajímalo by mě, kolik z nás by odolalo přihřát si polívčičku na něčí blbosti.

  8. ještě k té blbostiJen drobnost – když už chci po dálnici jezdit rychle, nedělám to ve francii, která se zařadila do fanatický ligy států s heslem „rychle = nebezpečně“.

    Když už chci jezdit rychle ve francii, investuju pár drobnejch do navigace a stahnu si poi s radarama.

    Když už nechci dávat pár drobnejch do navigace, jedu ten úsek nadvakrát – porvé ho projedu normálně, na exitu se otočím a pokud je to bezpečný, rychle si ho dám podruhý…

    Pokud neudělám nic výšeuvedenýho, jsem idiot a je naprosto pochopitlený, že mě chytnou – je to jen otázka času a náhody…

  9. [10] Nebo jedu v noci a na miste, kde se obvykle nemeri. 😉
    BTW ja jsem jel v Audi RS6 310km/h a nejen ze jsem neprejel zadnou nulu, ale ani me nechytili a uz vubec o mne nepsali 🙂

  10. 2RojV noci je to ruská ruleta. Jedna srnka, zajíc nebo pitomá koroptev a budeš rád za „jen“ rozmlácenej předek. Vzal jsem srnku v 70ti a víckrát bych to zažít nechtěl…

    Když si spočítáš kolik i při „hloupejch“ 200km/h urazíš za 1 sekundu a porovnáš to s ideálním dosvitem dálkovejch, nevyjde ti nic pěknýho…

  11. Ale Petreje hezke, ze me povazujes za zacatecnika, lec, mam najeto uz dost pres milion kilometru. 🙂

    Samozrejme vim, co udela zajic ve dvoustovce, vim i, co udela rudl kancu roztazenej pres celou silnici od pangejtu k pangejtu, kde si muzes jen vybrat nejmin cerne misto na tom rudlu, abys jich ve stovce nabral co nejmin naraz.

    Ale taky vim, kde jsou na dalnicich plutky proti zveri 🙂

  12. hezkymilion je hezke číslo. Ale o tomhle se člověk musí převědčit až v praxi. Proti bažantům a koroptvím a podobnejm B17 tě plůtky neochráněj (osobní zkušenost na D11).

  13. Jasne 🙂
    Samozrejme to bylo jen na chvili ve stavu maximalniho soustredeni. Jakmile jsem pred seblo zahledl cervena koncova svetla, okamzite jsem zpomaloval, i kdyz to svitilo daleko u obzoru.

    Ono v Cesku se touhle rychlosti neda jet moc dlouho ani teoreticky, na to mame moc kratke dalnice 🙂

  14. HmmNo, já myslím, že je normální, že chtěl Baroš pořádně otestovat to jeho fáro… kdo z nás nechtěl zkusit, co to nové auto jede. Ale taky myslím, že zrovna Baroše ta pokuta moc „bolet“ nebude… Sakra, mě by bolela i pětistovka (v českejch) :)))

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *