Tuhle Nokii plostě musím mít!!!

Upee supa internetová diskuse


Smysl uživatelských recenzí v e-shopech už jsme rozebírali. Nyní si pošpitáme o užitečnosti diskusí pod jednotlivými produkty. Tak třeba na Mall.cz chtějí udržet vysokou úroveň diskusních příspěvků (proto se musíte před vložením komentáře zaregistrovat), což se jim opravdu daří, neboť tam není nesmyslných a hloupých komentářů.

Nokia 6111

Máte-li totiž doma nějakou podobně ďábelskou Didlinku toužící po mobilu, výše uvedený komentář je pro vás velmi cenný, neboť máte tutový tip na dárek. Ale pozor! Radost je předčasná. O několik komentářů níže vám bohužel nákup telefonu rozmluví samotný prodavač.

Nokia 6111

Diskuse na stránkách internetových obchodů tak skutečně mají smysl. Díky jejich existenci si užijete spoustu legrace a navrch ještě ušetříte.

12 thoughts on “Tuhle Nokii plostě musím mít!!!

  1. pristup predajcuPrednedavnom som uvazoval, ci predajcovia v komentaroch dokazu niektory produkt aj „nepredat“ tym, ze priznaju problemy s nim. Viditelne sa to deje a je to dobre. Nepredaju tento, predaju iny a ten zly tovar proste nebudu predavat.

  2. Mírná obhajobaPři množství komentářů, které se na našich obchodech denně objeví, není takový objev nic náročného, ale jsem rád, že vás názor na Mobilce tak potěšil, i když si myslím, že v tomto případě jde o vtip a ne autentický názor. Přiznávám, že povinná registrace před odesláním komentáře není nejšťastnější, v současné době zvažujeme její odstranění. Byla zavedena především z důvodu neúnosného množství vyloženě škodících vzkazů.

    Co se týče odpovědi administrátora, nevidím na ní nic špatného. To, že nedoporučí konkrétní model, o kterém ví, že je problémový, je v pořádku. Naopak by mi přišlo nesprávné, pokud by za každou cenu doporučoval produkt, o kterém napsalo x lidí před ním, že s ním má problémy.

    Abychom mohli zákazníkovi předložit skutečně objektivní hodnocení výrobku (kde má případný zájemce záruku, že produkt nepomlouvá například konkurence), zavedli jsme hodnocení majitelů, na které máme zatím výborné ohlasy.

  3. No pozor 🙂Ja bych prispevek prodejce povazoval za seriozni.. kdo vam popravde rekne, ze zbozi za nic nestoji? U me by meli male plus 🙂

  4. prispevek od prodejceProdejce není výrobce, nemusí produkty jenom chválit, příspěvek chválím.
    Naopak, takhle by šlo „vydírat“ výrobce nebo dodavatele zboží: Dejte nám lepší ceny jinak budeme psát o vašich produktech že nestojí za nic 🙂

  5. to LACOhele Ivánku a nezkoušel jsi kontaktovat Didlinku666?
    Zajímal by mě její názor na Tvůj příspěvek a třeba jestli ten vyplošený mobil dostala za ty její „čtyřky“ 😀

  6. [1] 666didlinka@seznam.cz, takže proto ĎÁBELSKÁ DIDLINKA

    [4] Děkuji za reakci odpovědného činovníka.

    [7] Napadlo mě to, ale pak jsem to z jistého důvodu zavrhl.

    [9] Tím jistým důvodem byl Roj. Kdybych totiž napsal jako první já, neměl by už šanci. A přitom kdo jiný než Roj si zaslouží slyšet „mucký tě miuju!“

  7. souhlas.sám se občas naskýtám v roli moderátora těchto diskuzí na našem shopu a je to opravdu zábava. Někdy. Někdy ne a lidé jsou i sprostí, to víme. Co ale víme určitě, že tyto diskuze velmi pomáhají našemu shop SEO, takže se jim rádi věnujeme a Didlinky u nás vítáme 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *