Co muži chtějí

Jak může vypadat web propagující výrobky pro muže


Před nedávnem se na webu objevily microstránky, jejímž účelem je informovat o tom, že Nivea je jediná značka na trhu, která nabízí kompletní řadu pánské kosmetiky. Microweb vytvořila agentura Symbio, která své řešení popisuje takto: Je nutné si uvědomit, že muži reagují pouze na takový obraz, který je vystihuje v podobě, v jaké se sami chtějí vidět. A každý muž chce, aby byl viděn jako chlap, ve kterém zůstalo kousek kluka, který je trochu drzý, trochu rošťák a který si věci dělá zásadně po svém.

Vtip má být v tom, že se jedná o kreslicí plochu, která je sdílená všemi muži aktuálně se vyskytujícími na této stránce. Všichni najednou tedy mohou malovat – buďto každý své dílo nebo nějaké společné. Mít možnost kreslit s ostatními nebo jim jejich dílka zlomyslně mazat a doplňovat, přesně oslovuje hravou, kompetetivní a trochu rošťáckou podstatu mužů a vhodně ji spojuje s možností dělat si věci po svém (kreslím své pojetí večera, ženy apod.), doplňují popis stránek její autoři.

Byl jsem překvapen, že na stránkách to žije. Návštěvníci opravdu kreslí, o čem muži sní, co by nemělo chybět v lednici, jak by mělo vypadat jejich auto, na co by se chtěli dívat v televizi, co si koupí za první miliardu nebo jak vypadá jejich přítelkyně. Ale nejsem si jist, jestli tohle je cesta k chápání značky Nivea jako kosmetiky pro muže. Já si díky webu jen potvrdil své vnímání značky jako kosmetiky pro děti.

4 thoughts on “Co muži chtějí

  1. ano, skutečně se tam schází samá j-elita. Gratuluji Laco že propaguješ tak duševnělou zábavu produkovanou web developerem Symbio. K týhle firmě bych měl námitek více než malé množství.

  2. Zvláštní diskusePánové, firmu symbio sice neznám, ale diskuse tohoto zrna jen ukazuje vaši úroveň. Je škoda, že na tomto prima blogu musím číst podobné výlevy jakými se zde blýskli pan Pivrnec a Adam. S pozdravem, Radek Jirous

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *