Kdy pojede Meziplyn.cz na plný plyn?

Až televize Nova bude mít vlastní motoristický pořad


Počátkem letošního roku jsem se rozplýval nad týmem Libora Zezulky, který díky internetovým videotestům aut pronikl se svým Roadlookem až do sobotního vysílání prvního programu veřejnoprávní televize. Před několika málo dny se na webu objevil nový motoristický magazín Meziplyn.cz, jehož hlavním úkolem je stát se podporou stejnojmenného televizního pořadu a místem, kde chce tým novináře Honzy Koubka sbírat a reagovat na zpětnou vazbu od diváků. Diváků televizní stanice Public TV, o jejíž existenci jsem až do této soboty neměl nejmenšího tušení.

„Vymezit se vůči Roadlooku nemám nijak zvlášť zapotřebí, osobně si myslím, že zejména po technické stránce dělají lidé kolem Libora vynikající práci. Jen mi trochu nesedí styl humoru, který se v Roadlooku objevuje, ale to není nic nepřirozeného – každý z nás má zkrátka styl humoru trochu jiný. Možná i proto jsem cítil, že Meziplyn má na trhu své místo, byť běží jenom na menší televizní stanici,“ napsal mi autor pořadu Honza Koubek.

Nový web se mi líbí. Kladně hodnotím, že nemá ambice stát se dalším automobilovým webzinem zahlcujícím čtenáře velkým množstvím informací. Myslím, že opravdu postačí, bude-li fungovat pouze jako podpora televizního magazínu těžícího z civilního projevu Honzy Koubka (například testy automobilů jsou „jen“ doslovnými přepisy jeho srozumitelných komentářů z videotestů).

Vždyť koho by bavilo číst o autech texty delší tří odstavců, když existují televizní motoristické pořady?

9 thoughts on “Kdy pojede Meziplyn.cz na plný plyn?

  1. AUTOČÍTANKAJak… bavit číst? Jak… koho? 911 stránek je málo… O autech se musí umět psát. O všem se musí umět psát… Tak, jako se musí umět o autech točit videa. Na Meziplyn mrknu. Určitě to nebude žádnej mezisplín.

    Tedy, ale abych jako dostál tomu psaní o autech… :

    911 ORGASMŮ
    Jsou chvíle, kdy mě nezajímá, jestli to co slyším je klapot jehlovejch podpatků na mramorový podlaze hotelu Hilton, nebo stenografickej záznam mýho rozsudku na doživotí. Přesně takhle jsem se tehdy cejtil, když na mě vyštěkla zpoza rohu.

    Byla stříbrná. Tedy, celá stříbrná. Všechno jak má bejt. Dobelhal jsem to akorát k přechodu, když jí zrovna naskočila zelená. V lidským životě hrajou hlavní roli jen vteřinový okamžiky, jen ty o tobě rozhodnou. Jako tehdy o mně. Lehce, jen lehce hrábla a spodním tónem naznačila, kdo z nás bude mít vždycky navrch. Za křižovatkou na mne počkala a to už bylo nadějný.

    Trému jsem se naučil zvládat dávno, ovšem někdy, někdy se mi to ještě vracívá. Tak jsem celej rozechvělej do ní zajel. Jo, jo, tam na rohu pětapadesátý. Pár hošanů málem vypadlo z okolních oken. Kůži měla hladkou, ale ne zas úplně, prostě, přesně tak, jak to mám rád. Chvíli jsem jí tam hladil. Vrněla lehce odspodu. A ty spodní tóny, tak to bylo něco. Jenže, znáte to, má-li to o něčem bejt, no, to se pozná jen v letu. Tak jsem ji nakop. Jo, vzala to ode mě jako žádná jiná. A pánové, to BYLA jízda. To byl fakt let.

    Rovně, to umí každej. Změnit polohu a ohnout to na suchým asfaltu kolem kandelábru už každá neumí. Tahle jo. S přehledem. Za chvíli jsem funěl víc než ona. Jsem bejk, tak se nenechám zahanbit, buším do ní – tři, čtyři a plná pět. To už to i na mě lezlo. Úplný mrákoty. Musel jsem brzdit. Jo, mám poměrně rozsáhlou představu o brzdách, ha, ha, tohle šlo ale silně a sametově zároveň. Trhalo mi to kšandy, který jsem teda zrovna na sobě neměl. Rozumíme si, ne?

    Od tý doby jsem jí párkrát potkal. Zdá se mi, že po mně trochu ještě jede. Mám ale ukrutnej strach to na ní znovu rozbalit, nerad bych se totiž spálil.

    Jo, abych nezapomněl, na zadku má vytetovanou číslovku – 911.

  2. POŘÁD GTIAž si udělám papíry. Myslím jako na auto, na hlavu už mám…

    P.S. Nestraš… 😀

  3. GTI: Smekám! Přečtení tvé povídky mě přesvědčilo, že i pondělní ráno může být pěkné.

  4. Koho by bavilo koukat sena české motoristické pořady, když existuje Top Gear. Mám samozřejmě namysli originál AJ verzi, nikoli tu dabovanou na Coolu.

  5. souhlas[5] souhlas.
    Můžeme se dohadovat, jestli je to genialitou scénáristů, charizmatem moderátorů nebo tím že rozpočet na jeden díl Tgearu se blíží ročnímu rozpočtu český televize…
    …ale faktem je, že český motoristický pořady maj k Tgearu stejně daleko jako letadlo bratří Wrightů k Su-47

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *