Když jsou webové stránky hezčí výrobku

Hyundai v novémDnes spustila agentura Actum novou podobu webu automobilky Hyundai. Stránky sice nejsou tak nápadité jako flashová prezentace modelu Tucson, která mě velmi zaujala loni v září, ale na druhou stranu potěší jejich přehlednost. I kdyby to však byly nejlepší stránky na celém webovém světě, ke koupi korejského auta by mě nepřesvědčily. Snad jen kdyby jako oficiální partner české fotbalové reprezentace a fotbalového šampionátu Hyundai k novému autu nabízel lístky na finále MS. A to by ještě to finále muselo být s českou účastí.

0 thoughts on “Když jsou webové stránky hezčí výrobku

  1. korejcime by zatim ke korejci taky nikdo nepresvedcil, ale mam pocit ze se zlepsuji – tak jako se my dneska smejem korejcum tak se pred lety smali japonskym autum… a dneska? a kde jsou dnes evropska auta v porovnani s japonskou spolehlivosti…

  2. no kdyby ses koupil misto fabie Getze, tak nemas ty problemy co mas 🙂
    cetl jsem srovnani, fabie a getze, novinari se nemohli rozhdonout kdo je lepsi, nakonec vyhral getz protoze ve stejne vybave byl o 80 tisic lacinejsi nez Simply Never 🙂

  3. Uhel pohleduMě by zase nikdy nedonutila k nakupu sveho výrobku firma, která se zároveň ‚vytahuje‘ že je česká a zároveň u nás jako hlavní firemní slogan používá angličtinu… Ne, opravdu Never, jak píše PiDiBi.

  4. HyundaiJediný Hyundai, o kterým jsem alespoň chvilku přemýšlel, byl Tucson. Je to SUV 4×4 za docela rozumnou cenu. Ale když jsem zjistil, že auto za více než půl mega bez DPH má kufr pouhých 350 l, šel jsem rychle od toho.

Napsat komentář: PiDiBi Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *