Prodejní blogeři, díl druhý
Koncem října dostalo pár blogerů nabídku na testování zboží z jistého e-shopu (záměrně nepíšu kterého, protože se věc trochu zašmodrchala a brzy o tom napíšu více). Začalo se mluvit o prodejnosti blogerů. Počátkem prosince Google spustil inzertní systém AdSense pro české weby. A opět se začíná poukazovat na to, že blogeři jsou schopni si nechat pro proklik provrtat protézu. Ale kdeže. Neberte blogerům jejich hračky. Sledování návštěvnosti patří k oblíbené kratochvíli většiny z nich, ale po čase to omrzí. Proč tedy nepostoupit do vyššího levelu a místo rostoucího počtu UIP nesledovat rostoucí počet $.
Na mém blogu AdSense nenajdete. Důvodem nejsou falešné obavy ze ztráty kreditu u čtenářů, ale jen se mi zatím nedaří se do systému zaregistrovat (známý problém s návratem na 1. stránku registrace).
Posvěcení od nejvyššího už ale mám.
však tenhle blog si zcela jistě nějaké ty $ zaslouží
Já mám zase trosku jiny problem. Nejde se mi do systemu zaregistrovat kvuli tomu, ze mi to pise, ze jmeno obsahuje nepovolene znaky a to v nem krome zacku nic zvlastniho nemam 😀
AS je fajn, dobra motivace pro blogery. Urcite se i znasobi pocet clanku na blozich 😉
Zas tak dobré to není a já si textovou ad sense reklamu blokuji v Opeře.
Hračka nejen pro blogeryNa osobní blog bych si je asi taky nedal, ale jinak se mi AdSense moc líbí. Mám je na jedněch stránkách na kterých mi ‚až tak moc‘ nezáleží s návštěvností kolem 3000 stánek denně a zatím mi to od 4. prosince vydělalo kolem 160 dolárků. Takže spokojenost 😉
kovboj: O jaké www se jedná?
adfox to muze rovnou zabalit, stejne to je banda podvodniku…
„Na mém blogu AdSense nenajdete“ – si delas prdel, ne? tady mas adsense jako much