Musí být realitní web sexy?

Jak si nevybrat dům nebo byt


„Po první Jůů-tůb vlně vtrhla multimédia do české kotlinky prostřednictvím nezajímavých video průvodců. Jsme rádi, že posunujeme zážitek z českého internetu a přinášíme video grafiku,“ řekl v souvislosti s novým realitním webem České spořitelny Lukáš Plíhal ze společnosti ILIKETHIS!, která nové stránky vytvořila.

Nerozumím tomu, proč bych se měl při výběru nemovitosti nechat rozptylovat pohledem na skotačení dvojice mladých lidí vypadajících jako by si právě odskočili z natáčení televizní reklamy na stavební spořitelnu nebo kutilský hypermarket. Mnohem raději bych se na realitním webu dočkal například vyhledávacího políčka. Ale to už asi dnes není IN. Není přeci důležité najít co hledám, hlavně u toho musí být zábava.

18 thoughts on “Musí být realitní web sexy?

  1. smutnýjo, tohle bohužel znám. přesně tohle vzniká, když chce postarší (neIT) generace být se svými produkty in, cool a trendy (aniž by kdokoliv věděl (včetně mě) co tyhle slova znamenaj). Pak vznikaj produkty, nad kterýma si teenageři klepou na hlavu a ti co by to potřebovali zuřej.

    A nejvíc těhlech blbostí vzniká tam kde se peníze přehazujou bez nějaký velký kontroly vidlema a kde chybí zpětná vazba – statní „exoti“ a giganti.

    V každém případě i kdyby se Čs snažila maximálně, lídrem v „stupiditě“ se stejně nemá šanci stát. Je už to nějakej pátek co „tenkrát ještě náš“ telekom nastavil laťku svým projektem QUICK tak vysoko, že prakticky není šance ho překonat.

  2. 2manželkaAno, ten bilborad jsem viděl několikrát (tuším že jsou dokonce 2 verze) a ty slečny si živě vybavuji. Bohužel absolutně netuším, na jakou realitku ta reklama je…

    Ale možná to bylo záměrem agentury – třeba až příští rok poleví největší mrazy, budou před pobočkama týhle realitky stát ty tři děvčata a lákat klienty na jejich služby… a pak…

    Někde vám holt daj při zakoupení produktu propisovačku, jinde batoh, tady to holt budou naturálie… 😛

  3. fujWeb je velice neprehledny. Vyhledavaci policko tam je hned na uvodni strance. Ale u realitni kancelare bych cekal neco solidnejsiho. Ne takovy barevny kůl trendy cirkus. U nich bych si rozhodne nic nekupoval.

  4. to RixoJá to vyhledávací políčko ale vážně nemohu najít. Vidím tam pouze tři rozbalovací nabídky (Typ nemovitosti, Upřesnění a Lokalita), ale já chci políčko, do kterého bych mohl zadat text. Řekněme, že hledám dům v jisté obci a nechci se tam složitě dostávat přes výše zmíněné rozbalovací nabídky.

  5. 2lacovím přesně co máš na mysli – to políčko tam „je“, ale aby se objevilo, musíš kliknout na „podrobné vyhledávání“. aby to ale fungovalo se jménem obce, musíš ještě zvolit typ nemovitosti (nejde hledat zároveň byt a dům). Je očividně znát, že celej projekt byl zflikovanej na koleně (fokusovanej na mladý, ale zkomunikovanej bez brainstormingu. optimalizace pak proběhne pomocí outsorcingu).

    Zběžně jsem ho prolítnul, ale na první pohled jsem tam našel takovejch bugů, že by bill zezelanal závistí.
    – při výběru bytu nelze označit víc druhů bytů (třeba 3+kk, 3+1, 4+kk)
    – výsledky lze řadit pouze podle ceny (ne např. třeba podle velikosti, nebo podle přesnosti splnění zadaných požadavků)
    – práce s obrázkama je strašná (pomalu se načítaj, neexistuje k nim přímej přístup pomocí náhledů, otvíraj se v primárním okně)
    – chybí odkaz na vyhledání lokality na mapě

    tohle jsem našel za 5 minut zběžný prohlídky – hrůza…

  6. ještě něco2LACO: to heslo cos napsal do záhlaví – to je hláška roku!!

    takhle jsem se už dlouho nenasmál.. dík

  7. to Petr K.Souhlasím, že web je PASKVIL, ale důležité bylo výsledek práce dobře prodat. Zatímco návštěva webu se dá ještě s trochou sedativ v hlavě přežít, tisková zpráva vydaná k této „vysoce funkční a současně krásné věci“ (viz http://www.ilikethis.cz/novinky/archiv/35) je už ovšem vysoce „zmrdoidní“ záležitost.

  8. Realitní web nemusí být sexy. Právě tak, jako Národní knihovna nemusí být hystericky hypermoderní.

  9. to @TeoKonec světa nastane až v případě, kdy dostavěná hystericky hypermoderní Národní knihovna začne být nabízena k prodeji na nějakém sexy realitním webu.

  10. síla2laco: no to je teda síla. zkusím to ještě protlačit do novinek a trochu jim to „zdrbnout“ 🙂

  11. knihovna2 laco: ještě k té knihovně – hrozně by mě zajímalo, kdo z těch příznivců futuristických chobotnic chodí do knihovny aspoň jednou ročně, nebo alespoň tuší o co v té knihovně vůbec jde…

    po zhlédnutí pár diskuzí jsem měl pocit že se na letný bude stavět trendy bar s diskoškou, restaurací a vodním světem.

  12. GROSSLaco, nevím tedy co je Gross, ale tys pro mne (a jistě nejen pro mne) GLOSÁTOR ROKU.

    P.S. To sedlo. Fakt.

  13. Pokud člověk hledá jakoukoliv realitu, je nejlepší profesionálně použít běžnou annonci a dát si inzerát, ráno si pak prohlídnout nabídky všech 180ti realitek:-))

  14. Sexy webíkMě ten webík přijde vkusný a designově čistý, označení sexy podle mě není vůbec od věci. Kéž by si z něho vzali příklad i ostatní webdesignéři. Vyhledávání tam je a funguje správně, čili tvojí výtku nechápu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *