Nechte si umýt monitor

Jak využít internet k úspěšné virální kampani


Mám problém si vybavit některou z reklam na služby T-Mobilu nebo O2 (tady bych si vzpomněl snad jen na tu opravdu nepochopitelnou slátaninu s vlakem vezoucím názvy dnů v týdnu). Ovšem reklamy Vodafonu, to je jiná káva. Názorná ukázka faktu, že v jednoduchosti je krása. Žádné složité počítačové triky nejsou nutné, když máte geniální NÁPAD. O loňských falešných sobech již bylo řečeno mnohé, hláška Ale my jsme řekli NE! zlidověla, rozličné parodie na reklamu se Čtvrtníčkem patřily mezi nejčastější e-mailové přílohy loňské zimy.

Letos Vodafone nejdříve nasadil animované ovečky s hudebním doprovodem roztomile kýčovité vánoční skladby Christmas Is All Around, které se však staly jen odrazovým můstkem k dalšímu majstrštyku v podobě nejkrásnější uklízečky na světě, která důkladně očistí televizní obrazovku zevnitř pomocí ovečky (nedivil bych se, kdyby po utěrkách z ovčí vlny byla v obchodech stejná sháňka jako loni po pletených vestách s kosočtverci). K dispozici je také internetová verze, jejímž prostřednictvím si můžete nechat umýt monitor.

E-mailové schránky by tak letos měly zůstat ušetřeny objemných příloh, neboť kolovat budou pouze odkazy. A to buď na výše zmíněné čištění monitoru nebo parodii, ve které svůdná Andrea Kerestešová v červených šatičkách za doprovodu německy zpívané odrhovačky čistí obrazovku více než minutu a navíc mnohem odvážněji než v televizní reklamě. Ale průšvih nastane v momentě, kdy někoho napadne rozesílat e-mailem video (MPEG, 20 MB) s oficiálním reklamním spotem ve vysoké kvalitě. Poštovní schránky se tak řadě lidí řádně zaneřádí.

Ale monitory budeme mít všichni čisté.

13 thoughts on “Nechte si umýt monitor

  1. SrandaReklamy na Vodafone jsou prostě dycky sranda .-) PS: Chtěl jsem si nechat umýt monitor, ale ona si asi řekla NE!

  2. Laco, přepokládám, že po shlédnutí bys potřeboval umýt monitor spíš zvnější strany. Několikrát. 😉

  3. OSKAŘÍ PARODIEPředpokládám, že jde o oficiální parodii vypuštěnou samotným VODAFONEM, takže se vlastně o parodii v pravém smyslu nejedná. Musíme si počkat na výsledky lidové tvořivosti.

  4. Laco, budiž ti přáno.A ještě něco. Takhle nějak vznikají fámy. údajná parodie je podle všeho pracovní video z natáčení agentury, které někdo uploadnul. To ostatně dokládá že vofce nemá postprodukčně dodělaný oči a na videu je časový kód.
    Prostě typické: Laco ublognul o něčem o čem nemá ani ánunk.
    Další typická věc je, že únik informací tohoto typu z produkce je mezi slušnými lidmi nemravný. Ale jak vidno, tak dneska je bulvár všude a Laco opět úspěšně laťku podlezl. Hlavně že je o čem psát!

  5. ŠKOLNÍKOVO UBLINKNUTÍNevadí, napodruhé to možná pochopíš. Takže: Díky německé odrhovačce se o parodii jedná a to, že je napůl oficiální a VODAFONE proti ní rozhodně bojovat nebude, jsem se zmínil taky. Proto nevím, o jakých fámách mluvíš.

    A kritický školníku, po letech psaní tohoto blogu je jeho laťka hodně vysoko. Mohu si tak dovolit ji občas podlézt aniž bych musel sklonit hlavu nebo ohnout hřbet.

  6. Genialni!!!!Wasserfone
    Got mit Uns. Jetzt.
    —————–
    Holt chce to nemit dlouhy vedeni, respektive nemit zadny vedeni 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *