Máme vítěze o nejstupidnější web letošních Vánoc
Přišla mi dnes tisková zpráva informující o spuštění inovativní služby Videopohlednice. Hned na úvod zpráva obsahovala potěšující informaci: Nová služba, kterou vytvořila česká společnost zabývající se webovými službami FunPower s.r.o. ve spolupráci s telekomunikačním operátorem Telefonica O2 Czech Republic je pro všechny uživatele zcela zdarma.
Zdráhám se uvěřit a nemohu se dočkat, až tuto skvělou novinu zvěstuji čtenářům blogu. Ale to je pouze začátek. To nejúžasnější má teprve přijít. Na konci tiskové zprávy je totiž odstavec, který už mi doslova vyráží dech.
„Posílání elektronických přání a posílání videí přátelům a rodině – to jsou dvě velice populární služby na internetu, takže byla jen otázka času, kdy se tyto dvě dynamické technologie propojí,“ poznamenává David Hác, Managing Director společnosti FunPower. „Těší nás, že jsme prvním subjektem na českém internetu a zároveň jedním z prvních serverů na světě, který přináší tuto pokrokovou službu. To mimo jiné ukazuje, že i společnost naší velikosti může konkurovat svojí progresivitou daleko větším společnostem, jako je například YouTube.“
Aplikace je to opravdu progresivní. Bohužel až tak moc, že mnohým adresátům vánočních přání by mohla vážně poškodit duševní zdraví. Naštěstí existuje jistá pravděpodobnost, že spoustě vánočních tragédií zabrání dobře nastavená antispamová ochrana.
Konkurence Youtube„To mimo jiné ukazuje, že i společnost naší velikosti může konkurovat svojí progresivitou daleko větším společnostem, jako je například YouTube.“
Skromnost je zcela jistě jejich silná stránka;-)
Dobrej džouk!Super vtípek! Fakt! Ale teď už vážně… že je to celý (hlavně s tím tvrzením o jedinečnosti, inovativnosti a konkurenceschopnosti YouTube) takovej předvánoční fórek? Že žádná taková služba ve skutečnosti není? Že ne?!
Tak brzy?:-)))))))
Bravo!Super originální služba, jak jsem jen bez ní mohl do teď žít? Skutečně nevím! Až možnost poslat někomu video z Youtube dalo mému životu konečně smysl!
Konečně mohu být hrdý na to, že jsem čech, protože i náš malý národ teď dokáže konkurovat těm hloupým bohatým američanům. Zatím k tomu sice musí využívat ukradená videa nashromážděná v jejich projektech, ale to je samozřejmě jen proto že my jsme přece ta malá firma z malého národu a tak si to můžeme dovolit. Na tom přece není nic divného.
Skvělá služba s ještě lepším zpracováním. Je vidět, že v YouTube.com zaspali a tlačítko „Send this as a Video Holiday Card“ museli u naší progresivní společnosti se zpožděním licencovat!
Dávám YouTube rok, maximálně dva.
AmatérštinaGraficky jsou v tom vidět prvky amatérštiny. Už to logo samo o sobě je zvláštní. Srovnejte si to s tímhle: http://www.cz.o2.com…e/index.html
Pozadí je stejné, tlačítka se snaží být taky, ale kvalita je diametrálně odlišná.
To mi nejde na rozum, jak jedna společnost může vypustit dvě takhle kontrapdoruktivní věci.
To: J. TvrdekNerekl bych, ze delala tyto dve veci ta stejna spolecnost.
To: Tomas[8] Špatně jsem se vyjádřil. Tou společností jsem měl na mysli O2. Jinak ten web O2 Vánoce web dělali 2Fresh (http://2fresh.cz/)
reklamaNo nevim jestli bych chtěl posílat přítelkyni pohlednici s reklamou na O2, kterou už viděla v televizi 😉
PoděkováníChtěl bych touto cestou poděkovat všem diskutujícím za jejich příspěvky, stejně jako Lacovi za to, že tenhle článek napsal. Po přečtení všech příspěvků jsem si uvědomil, že je potřeba website trochu předělat, aby bylo patrné, že se dá poslat i něco jiného než jen pohlednice, která se otevře po prvním odkliku, že se dá bez registrace vložit vlastní video z počítače a zvolit si i jinou šablonu a text. Poznámka o spamu byla taky vhodná, uvědomili jsme si díky tomu, že méně občas znamená více a teď již zprávy bez problémů procházejí filtry. Odpoledne bude hotová i nová navigace. Takže ještě jednou díky všem za zpětnou vazbu.
[11] Dekuji Davide, ted vim, ze budu muset na svem antispamovem filtru trochu pritvrdit. 🙂